Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat was het vanavond een heerlijk weer en wat hebben we heerlijk kunnen touren! :] :] :]

[me]bp_jeannot is blij dat hij geen donker vizier heeft want hij is net pas thuis. *O*
[/me]


Hee Solex, leuk dat je er ook ff bij was, maar volgende keer wel je brommert meenemen hoor! :+
 
Wat was het vanavond een heerlijk weer en wat hebben we heerlijk kunnen touren! :] :] :]

[me]bp_jeannot is blij dat hij geen donker vizier heeft want hij is net pas thuis. *O*
[/me]


Hee Solex, leuk dat je er ook ff bij was, maar volgende keer wel je brommert meenemen hoor! :+

Ik heb hier niks aan toe te voegen. :Y :Y :Y
 
Op een 80km weg bij Twello de n344
;(

Dit staat er op de site van Spee :r :r :r

Tarieven snelheidsovertredingen

U heeft aangegeven:

* U reed met een personenauto, motor of brommobiel. (Ha, dus ook Opel! *O* )
* U reed buiten de bebouwde kom.
* U reed met een snelheid van 114 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 80 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 34 km/u overschreden.

Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 3 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 31 km/u.

Het boetebedrag:

* Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
* Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
* Dezelfde overtreding op de autosnelweg: € 157,-.

Als je dus een schikkingsvoorstel hebt gekregen heb je mazzel, heb je een sanctie gekregen dan is de officier eraan te pas gekomen...
 
Bovenaan staat beschikking *O*














Onderaan in de tekst staat de sanctie is gebaseerd....... -O-








So i dont now :Y
 
Ik was wel de eerste op de afgesproken plek.................................zonder iets afgesproken te hebben. :?


:W :+
Jij was bij het tankstation zonder motor?

Je mocht zeker het huis niet meer in.... :+


By the way Lex, je raad nooit wie hier in Vorden op de sportschool traint....hij is lang en had een snor.... ;)
 
:N is gewoon standaard dus ik denk dat ik geluk heb gehad.


Binnen en buiten de bebouwde kom een overtreding boven 30 km/u te hard betekend dat dit gewoon in je dossier komt te staan. Maak je binnen 2 jaar nog zo'n overtreding, kunnen ze een hogere boete geven, of als je binnen de 2 jaar meer dan 50 te hard hebt gereden langer je rijbewijs inhouden. Omdat ze dan spreken van recidive, oftewel herhaling van zogenaamde "grove snelheids overtredingen" :r .
 
Ik heb vandaag mijn eerste Knee-downs gemaakt! *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*

Op de speelplaats *O* *O*

Ging echt makkelijk *O*

[me]de enige echte is eigenlijk wel een beetje trots met de ontmaagding van de knee slider aan de rechterkant 8-) [/me]
 
Ik heb vandaag mijn eerste Knee-downs gemaakt! *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*

Op de speelplaats *O* *O*

Ging echt makkelijk *O*

[me]de enige echte is eigenlijk wel een beetje trots met de ontmaagding van de knee slider aan de rechterkant 8-) [/me]

Girlie zou als ze de Enige Echte was deze heugelijke datum op haar arm tatoeren :Y :Y

Gefeli *O* *O*


full
 
Ik heb vandaag mijn eerste Knee-downs gemaakt! *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*

Op de speelplaats *O* *O*

Ging echt makkelijk *O*

[me]de enige echte is eigenlijk wel een beetje trots met de ontmaagding van de knee slider aan de rechterkant 8-) [/me]

:o Proficiat! :}

Als je dit nou tijdens de circuitdag had gedaan, had je er naar alle waarschijnlijkheid ook nog een foto van gehad! :P

Dus: Een FZ stuurt lekker door haarspeldbochten (laat je de Supersports echt achter je) en andere korte bochtjes. Maar ook KD'en kan dus! *O*
Riiight... nu die verrekte !@#$%^& Moto Guzzi Quota nog... B|
 
Iemand van de Zutphen gangers nog naar Assen morgen?ik heb nog 2 paddockpassen ,moet je ze alleen even komen ophalen. :W
 
Iemand van de Zutphen gangers nog naar Assen morgen?ik heb nog 2 paddockpassen ,moet je ze alleen even komen ophalen. :W
[me]bp_jeannot is vandaag naar Assen geweest, had al 2 kaartjes gekregen! Hopelijk heeft iemand anders nog van jou aanbod gebruik kunnen maken?
[/me]


Het was trouwens 's ochtends regenachtig in Assen met het bijbehorende spectakel en waterballet, en 's middags groog met de nodige uitremacties. Ik zat kort voor de GT op de tribune. *O*
 
[me]Tov ziet dat het de komende dagen beter weer wordt
[/me]


En dat komt mooi uit, Tov heeft de komende week wat meer tijd *O*
 
[me]Tov ziet dat het de komende dagen beter weer wordt
[/me]


En dat komt mooi uit, Tov heeft de komende week wat meer tijd *O*
Pappa-verlof? :+

[me]bp_jeannot gaat komende week wel een keer 's avonds rijden, want die weerberichten zien er inderdaad gunstig uit! *O*
[/me]


Woensdag lijkt nu de beste dag te worden. Wie rijden er woensdagavond allemaal mee? :]
 
Pappa-verlof? :+

[me]bp_jeannot gaat komende week wel een keer 's avonds rijden, want die weerberichten zien er inderdaad gunstig uit! *O*
[/me]


Woensdag lijkt nu de beste dag te worden. Wie rijden er woensdagavond allemaal mee? :]
Woensdagavond is sportschoolavond ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan