Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot, zojuist kort voor 18 uur op de nieuwe Ijsselbrug: Als ik mij niet vergis was het een rode Yamaha XJ600. Misschien Bitchie? Ik zat in dat koekblik achter je. :W
 
Gespot, zojuist kort voor 18 uur op de nieuwe Ijsselbrug: Als ik mij niet vergis was het een rode Yamaha XJ600. Misschien Bitchie? Ik zat in dat koekblik achter je. :W


zeker naar haar te toeteren en te seinen he! smeerlap! :o
 
hmm.. maar weer eens het originele lichte vizier uit de kast trekken.. met dat spiegelvizier zie ik 100x zo weinig als t ietsjes donker begint te worden :(
 
Gespot, zojuist kort voor 18 uur op de nieuwe Ijsselbrug: Als ik mij niet vergis was het een rode Yamaha XJ600. Misschien Bitchie? Ik zat in dat koekblik achter je. :W

Nee, dat was ik niet denk ik, tenzij je de Eefdese brug over het Twentekanaal bedoelde? _O- Want dat was ik dan wel *O*
 
Nee, dat was ik niet denk ik, tenzij je de Eefdese brug over het Twentekanaal bedoelde? _O- Want dat was ik dan wel *O*
Als ze vandaag de Ijssel niet verlegd hebben was het toch echt de Ijsselbrug! _O-

[me]bp_jeannot gaat zijn leren pak opzoeken en de motor buiten zetten. Zie jullie straks allemaal bij de Amigo! :W [/me]
 
Als ze vandaag de Ijssel niet verlegd hebben was het toch echt de Ijsselbrug! _O-

[me]bp_jeannot gaat zijn leren pak opzoeken en de motor buiten zetten. Zie jullie straks allemaal bij de Amigo! :W [/me]

Hmm, dan was ik het waarschijnlijk toch niet, althans.. Heb vandaag geen van beide IJsselbruggen nog gezien moet ik bekennen ;) ;)

Wil eigenlijk ook wel een keer mee, maar uiteraard dat ik weer eens andere afspraken heb staan -O-
 
Hmm, als dat toch eens gebeurd O-) dan reageer ik wel hoor :W :}

Ik zal het onthouden voor de volgende keer. :+

Hmm, dan was ik het waarschijnlijk toch niet, althans.. Heb vandaag geen van beide IJsselbruggen nog gezien moet ik bekennen ;) ;)

Wil eigenlijk ook wel een keer mee, maar uiteraard dat ik weer eens andere afspraken heb staan -O-

slechte planning! Ik kan natuurlijk niet in je agenda kijken, maar anders ga je gewoon een stukje mee en haak je onderweg af of zo? we staan om 19.15uur bij de Amigo.

Ik wil trouwens woensdag ook proberen te gaan touren, maar ik heb begrepen dat half Zutphen dan in de sportschool aan de bar hangt, dus ik denk niet dat het woensdag druk zal zijn. -O-
 
zo dan.. ik met mijn eigenwijze dikke kop toch dat spiegelvizier erop gehad, dus t laatste half uur zag ik geen reet meer met het vizier dicht :(

maargoed.. heerlijk gereden :]
 
Helaas ondanks mijn goede voornemens en relatief rustige agenda heeft het werk me toch weer een loer gedraaid :( en was ik weer te druk -O-

Donderdagavond misschien of zaterdagmiddag ga ik weer een poging wagen.
 
zo dan.. ik met mijn eigenwijze dikke kop toch dat spiegelvizier erop gehad, dus t laatste half uur zag ik geen reet meer met het vizier dicht :(

maargoed.. heerlijk gereden :]

Ik dacht al zoiets te zien! Je knalde op het laatst ook steeds harder over die drempels, maar dat lag dus aan je vizier? _O-


Helaas ondanks mijn goede voornemens en relatief rustige agenda heeft het werk me toch weer een loer gedraaid :( en was ik weer te druk -O-

Donderdagavond misschien of zaterdagmiddag ga ik weer een poging wagen.

Donderdag avond heb ik al andere plannen, zaterdag wil ik wrs ook wel ff touren. :]
 
Donderdag avond heb ik al andere plannen, zaterdag wil ik wrs ook wel ff touren. :]
Nou, misschien dan tot zaterdag. Hoe zijn trouwens de nieuw geasfalteerde bochten op de speelplaats? Ik las dat De Enige Echte er zijn eerste kneedown heeft gemaakt :} , terwijl CasGas het had over een vervelende overgang van het asfalt midden in de bocht :?

[me]Tov die ook wel weer eens een lekker bochtje wil pakken :] [/me]
 
Ik dacht al zoiets te zien! Je knalde op het laatst ook steeds harder over die drempels, maar dat lag dus aan je vizier? _O-

nee, ik wilde voor het donker thuis zijn 8-)

en ik reed t meeste met m'n vizier open.. de vliegjes vielen gelukkig wel mee. :)
 
8-fbb417bfda4769f60cea56f0a0fdd19f.jpg
 
Vanavond gespot en gesproken: een nieuwe motorrijder voor ons, maar voor Eindhoven niet, mister Blond en de bijna verdwenen en oud topicstarter CasGas.
De eerste zal misschien mettertijd wel reageren, maar hij heeft op dit moment zeer beperkt internet.

Jammer dat we elkaar niet eerder op de avond getroffen hebben, dan hadden we ipv zo lang te lullen nog lekker een rondje kunnen rijden.
Aan de andere kant hadden we die Scandinaviers niet getroffen. _O-
Was wel heel grappig. *D
 
Vanavond gespot en gesproken: een nieuwe motorrijder voor ons, maar voor Eindhoven niet, mister Blond en de bijna verdwenen en oud topicstarter CasGas.
De eerste zal misschien mettertijd wel reageren, maar hij heeft op dit moment zeer beperkt internet.

Jammer dat we elkaar niet eerder op de avond getroffen hebben, dan hadden we ipv zo lang te lullen nog lekker een rondje kunnen rijden.
Aan de andere kant hadden we die Scandinaviers niet getroffen. _O-
Was wel heel grappig. *D
Jij kletst wat af als er getourd wordt... :+
 
Nou, misschien dan tot zaterdag. Hoe zijn trouwens de nieuw geasfalteerde bochten op de speelplaats? Ik las dat De Enige Echte er zijn eerste kneedown heeft gemaakt :} , terwijl CasGas het had over een vervelende overgang van het asfalt midden in de bocht :?

[me]Tov die ook wel weer eens een lekker bochtje wil pakken :] [/me]
Dat nieuwe stuk valt best mee. Veel verschil met het oude merk ik niet, alleen de overgang tussen oud en nieuw is wat hobbelig.

Ik hoorde vanavond dat ze iets verderop de rondweg die rotonde hebben weggehaald. Betekend dat nou dat we een langer stuk van de rondweg kunnen knallentouren, of worden daar nog drempels ingelegd zodra alles klaar is? :+ _O-
 
Vanavond gespot en gesproken: een nieuwe motorrijder voor ons, maar voor Eindhoven niet, mister Blond en de bijna verdwenen en oud topicstarter CasGas.
De eerste zal misschien mettertijd wel reageren, maar hij heeft op dit moment zeer beperkt internet.

Jammer dat we elkaar niet eerder op de avond getroffen hebben, dan hadden we ipv zo lang te lullen nog lekker een rondje kunnen rijden.
Aan de andere kant hadden we die Scandinaviers niet getroffen. _O-
Was wel heel grappig. *D

Was weer leuk je gesproken te hebben Lex, die scandinaviers waren wel ZEER dankbaar he :)
Die tripple is een mooie fiets, en die wheelies zien er ZO makkelijk uit.. :( :(
 
Het lijkt vanavond weer lekker weer te worden. Van de mensen die niet in de sportschool hangen, gaat er nog iemand mee touren? Ik probeer weer om 19.15 uur bij de Amigo te zijn. :]
 
Het lijkt vanavond weer lekker weer te worden. Van de mensen die niet in de sportschool hangen, gaat er nog iemand mee touren? Ik probeer weer om 19.15 uur bij de Amigo te zijn. :]

ik ben pas half 6 klaar met onderwijs... dus ik denk dat ik vanavond zelfstandig een stukkie ga rijden, maar mocht ik ruim de tijd hebben zal ik zien of ik er bij kan zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan