Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.822
400
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen en in vervolg op Zutphen 2005 kunnen we hier verder in het nieuwe jaar!

Goede voornemens voor 2006? Jazeker! :Y

- meer motorkilometers!
- meer circuitkilometers! :Y *O* :Y
- meer dom ouwehoeren in dit topic!
- niet omdonderen....

Alle credits voor wat betreft de naamgeving van dit en voorgaande "Zutphen 200X" topics, de rechten, het vruchtgebruik, het intellectueel eigendom en het opgeleverde statiegeld gaan natuurlijk naar CasGas! :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Even in aansluiting op één van mijn goede voornemens...

Is er interesse om vanuit Zutphen met een clubje een keer een circuitdag te boeken? :]
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!

heb je een linkie :P :P
 
Tuurlijk!

http://www.motorsportschool.nl (www.motorsportschool.nl)
 
Even in aansluiting op één van mijn goede voornemens...

Is er interesse om vanuit Zutphen met een clubje een keer een circuitdag te boeken? :]
Kijk, nieuw topic is een goed begin van het nieuwwe jaar. *O*
Belangstelling voor Zolder: Jaaaaaa!!! :]
Ik kan alleen nog niet zeggen of die datum 26 juni mij uitkomt, maar ik vind het iig een strak plan en heb zeker belangstelling! :] :] :]
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!

Oei dat lijkt me leuk
:Y
Je hoort nog van me.
 
@bp_jeannot: ik zag bij mijn buurman in het blaadje van de MAG jouw actie rondom de bitumen op onze rotonde staan. Ik zag echter niets staan over onze overige eisen (uitloopstroken, pitspoezen etc.) :?

:+
 
@bp_jeannot: ik zag bij mijn buurman in het blaadje van de MAG jouw actie rondom de bitumen op onze rotonde staan. Ik zag echter niets staan over onze overige eisen (uitloopstroken, pitspoezen etc.) :?

:+
Tja, je moet klein beginnen... 8-)
Die uitloopstroken was jou inbreng toch? :+
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!

Hmmm, is nog wel heel ver weg. Bovendien weet ik niet of dat met mijn motor wel wat wordt. Het lijkt me wel ontzettend gaaf.


Wat dichter bij: de Motorbeurs in Utrecht (16 t/m 19 februari). Lijkt me leuk om met de Zutphen clan te gaan. Wie gaat?
 
Even in aansluiting op één van mijn goede voornemens...

Is er interesse om vanuit Zutphen met een clubje een keer een circuitdag te boeken? :]

Hatchikidee hier is deel 2 *O*

@Tr@x
lijkt me een strak plan kan ik gelijk mijn circuitzuki uitlaten. :Y
 
Wat dichter bij: de Motorbeurs in Utrecht (16 t/m 19 februari). Lijkt me leuk om met de Zutphen clan te gaan. Wie gaat?
Ben ik ook voor in! Dan wel graag in het weekend. Ennuhhh... Zal voor mij met het koekblik worden, de bike staat tot 1 maart op stal. :9~

Edit: Voor het circuitrijden is ook niveau 1 (=weinig circuitervaring) nog beschikbaar voor de liefhebbers, €105,-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan