Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL
Maar ondertussen is de chicanen wel aangepast waar ik er voor het laatst uitgevlogen ben! Er staan extra reflectorpaaltjes en aangezien de lantaarnpaal wel erg vaak om lag is die ook maar achter het fietspad geplaatst! Niet dat het daardoor minder glad wordt, maar er is meer ruimte in de grindbak! *O*
('t Is die eerste chicanen bij binnenkomst Zutphen, Weg naar Voorst.)


[me]bp_jeannot is blij dat het vandaag 1 maart is, dat betekent einde winterstop. Maar een blik uit het raam vertelt iets anders... -O- [/me]

Winterstop? nergens voor nodig.....

[me]de enige echte kan pas half april weer echt gaan rijden, ivm te weinig tijd door die kl@#& studie[/me]
 
Sprak de man die ervaring heeft in het rijden van schade.... :o :+


[me]Tr@x die moet bekennen dat de meeste auto's waarin zijn vrouw gereden heeft toch wel wat ...eh....."damesdeukjes" hebben opgelopen.... :X [/me]


hoe staat het eigenlijk met de racer zit er al kleur op
O-)
 
hebbie ook een site waar de datum's op staan en de prijzen :P :9











Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!









www.motorsportschool.nl






Zie pagina 1 van dit topic. :P
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!

www.motorsportschool.nl

Zie pagina 1 van dit topic. :P


das op een maandag -O-

ga liever op een donder/vrijdag :Y :Y :Y
 
hoe staat het eigenlijk met de racer zit er al kleur op
O-)
Eh...nee. :N

Heb wel de bestickering binnen en eindelijk die enorme deuk uit de tank weggeplamuurd. Nu is het wachten tot ik een beetje temperatuur in de schuur kan krijgen en dan gaat het loos.
Gelukkig heb ik geen haast, ik hoef pas 9 mei aan de bak.... *D
 
hebbie ook een site waar de datum's op staan en de prijzen :P :9
En de camping is gratis! (Dat mag ook wel, de plee's zitten op slot, daarvoor moet je naar het tijdwaarnemingsgebouw...) |(
 
Dat is altijd beter dan je levensloop regeling! Pak ieder jaar een paar dagen in de min en betaal die nooit... Tel uit die winst als je 65 bent. En weet jwat het mooie ervan is. Dat je gewoon naar Zolder kunt!


ik heb al weinig vrije dagen -O-
heb vorig jaar afgesloten met een min :X :X :X
 
Zijn er hier ook mensen die OP de motor NAAR Zolder gaan of zet iedereen de bike in een bussie/sleurkar?
[me]bp_jeannot vreest dat de motor niet achterin een Clio past :N [/me]
 
Zijn er hier ook mensen die OP de motor NAAR Zolder gaan of zet iedereen de bike in een bussie/sleurkar?
[me]bp_jeannot vreest dat de motor niet achterin een Clio past :N [/me]

Sja, zeker weten zul je dat nooit als je niet de enige echte regel toe past :)

Meten is weten! :)

of je moet kpl heeeeeel lief aankijken maar daar geef ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig kans mee met ze nieuwe visboot-oplegger.... :)
 
Zijn er hier ook mensen die OP de motor NAAR Zolder gaan of zet iedereen de bike in een bussie/sleurkar?
[me]bp_jeannot vreest dat de motor niet achterin een Clio past :N [/me]
Huur een karretje bij De Witte Smid!

De racert moet wel op een karretje maar ook met de TRX deed ik het al. Na een dagje circuitrijden ben ik redelijk afgedraaid en zit ik liever relaxed in de auto dan nog eens een paar uur te moeten motorrijden.
 
Sja, zeker weten zul je dat nooit als je niet de enige echte regel toe past :)

Meten is weten! :)

of je moet kpl heeeeeel lief aankijken maar daar geef ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig kans mee met ze nieuwe visboot-oplegger.... :)
nu heb ik er 2 visbootopleggers :? :X :? :X :?




full



full







:9 :9
 
Laatst bewerkt:
Zonder sleurhaak onder de Clio is zo'n karretje niet erg praktisch -O-
[me]bp_jeannot die afgelopen zomer (wat is dat?) 13000 km door Europa trok zal dat kippige eindje uit Zolder ook wel redden. :] [/me]
Huur een auto en een karretje!

[me]Tr@x die graag in oplossingen denkt! :+ [/me]
 
Hmm... Je hebt duidelijk iets te doen! _O-
Wat voor kleur wordt ie?
Het ergste is juist achter de rug...schuren. :r

Welke kleur? Da's zo geheim dat ik je zou moeten vermoorden als ik het je vertel...... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan