Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij was bij het tankstation zonder motor?

Je mocht zeker het huis niet meer in.... :+


By the way Lex, je raad nooit wie hier in Vorden op de sportschool traint....hij is lang en had een snor.... ;)



Nee toch, je gaat me toch niet vertellen dat die op zijn oude dag nog sportief wordt ook. :X *D
Heeft ie die oude BMW nog.......................en die "streetfighter", tenminste die doos onderdelen wat ooit een Honda was? :9
 
motorrijden is ook (top)sport :9
Helemaal mee eens, ik ben niet voor niets vandaag naar Assen geweest! :Y

Als het meezit ga ik nog wel wat andere dagen rijden ook. Maandag heb ik meer zicht op mijn agenda. Iemand voorkeur voor een dag?
OK, ALLE dagen ligt hier een beetje voor de hand... :9
 
Nee toch, je gaat me toch niet vertellen dat die op zijn oude dag nog sportief wordt ook. :X *D
Heeft ie die oude BMW nog.......................en die "streetfighter", tenminste die doos onderdelen wat ooit een Honda was? :9
Op alle drie de vragen is het antwoord..... :Y

De Beemer schijnt te koop te komen, die doos onderdelen is te koop (heb hem aangeraden zich hier te registreren, kan die 'm hier te koop zetten). Als het een PC25 was geweest had ik 'm gekocht.

Het ging iig goed met 'm. Motorrijden is er helemaal af...
 
Helemaal mee eens, ik ben niet voor niets vandaag naar Assen geweest! :Y

Als het meezit ga ik nog wel wat andere dagen rijden ook. Maandag heb ik meer zicht op mijn agenda. Iemand voorkeur voor een dag?
OK, ALLE dagen ligt hier een beetje voor de hand... :9
Sport kijken helpt niet hoor :) En ik gok er op dat je er zelfs met het koekblik heen bent gegaan :X
 
Sport kijken helpt niet hoor :) En ik gok er op dat je er zelfs met het koekblik heen bent gegaan :X
2X O-)


Ja klopt, maar als ik naar de sportschool ga heb ik binnenkort bretels nodig bij mijn motorbroek! _O-
En ja, idd ik heb de Drentse klei nog aan het koekblik hangen. :Y

Sport moet wel leuk blijven! :]
 
2X O-)


Ja klopt, maar als ik naar de sportschool ga heb ik binnenkort bretels nodig bij mijn motorbroek! _O-
En ja, idd ik heb de Drentse klei nog aan het koekblik hangen. :Y

Sport moet wel leuk blijven! :]
pussy :+

naar assen hoor je op de bike te gaan :9

daarom dat ik voor de kijkdoos heb gezeten :?
was mij te nat :(


trainingspak aan
nootjes erbij
liters cola erbij

wat is topsport toch zwaar _O-
 
pussy :+

naar assen hoor je op de bike te gaan :9

daarom dat ik voor de kijkdoos heb gezeten :?
was mij te nat :(


trainingspak aan
nootjes erbij
liters cola erbij

wat is topsport toch zwaar _O-
_O-


Dus je gaat dinsdagavond ook mee touren in Zutphen? En woensdag? :}
Gaan er dinsdag 's avonds nog meer mensen mee? Er is lekker weer voorspeld! *O*
 
:o Proficiat! :}

Als je dit nou tijdens de circuitdag had gedaan, had je er naar alle waarschijnlijkheid ook nog een foto van gehad! :PRiiight... nu die verrekte !@#$%^& Moto Guzzi Quota nog... B|

B| tsja je kunt niet alles hebben he ;) maar die guzzi zie ik denk ik niet zo gauw op het circuit.

Dat kd'en was op het circuit nog mooier geweest, maar ben blij dat het toch nog gelukt is.

Iemand van de Zutphen gangers nog naar Assen morgen?ik heb nog 2 paddockpassen ,moet je ze alleen even komen ophalen. :W

Hmmm hoop dat je er inderdaad iemand blij mee gemaakt hebt. Volgende keer mag je me direct bellen ;)

Je vergeet nog de KTM LC-4, Soes GS500e en de Yammie SZR660... :X
;)

_O- _O- _O-

Blijft lachen met die Jur ;)
 
_O-


Dus je gaat dinsdagavond ook mee touren in Zutphen? En woensdag? :}
Gaan er dinsdag 's avonds nog meer mensen mee? Er is lekker weer voorspeld! *O*


Als het redden kan ga ik ook nog even een rondje mee dinsdag en/of woensdag.
Ik hou de berichten hier wel even in de peiling.
 
Dinsdag avond bij tankstation Amigo. Je rijdt die drukke weg langs het ziekenhuis richting Tango, dan rijd je die weg iets verder af, dan kom je na 1 a 2 minuten een blauw tankstation Amigo tegen.
Dinsdag avond rond 19.15 uur. (Bij droog weer tenminste.)

*O*
 
[me]bp_jeannot is vandaag naar Assen geweest, had al 2 kaartjes gekregen! Hopelijk heeft iemand anders nog van jou aanbod gebruik kunnen maken?
[/me]


Het was trouwens 's ochtends regenachtig in Assen met het bijbehorende spectakel en waterballet, en 's middags groog met de nodige uitremacties. Ik zat kort voor de GT op de tribune. *O*


Het was weer een super mooie dag ondanks de regen.
Ik was blij dat ik voor de zekerheid maar in mijn allweather kloffie
gegaan ben. Ben er alleen wel achter dat mijn motorlaarzen niet meer
waterdicht zijn. '(
 
ik ga als t goed is morgen met een potentieel toekomstige vriendin (jaja) een stukje rijden, maar zal proberen haar voor die tijd weer te dumpen ;)
 
Dinsdag avond bij tankstation Amigo. Je rijdt die drukke weg langs het ziekenhuis richting Tango, dan rijd je die weg iets verder af, dan kom je na 1 a 2 minuten een blauw tankstation Amigo tegen.
Dinsdag avond rond 19.15 uur. (Bij droog weer tenminste.)

*O*
Ik ga er ook weer eens proberen bij te zijn *O*
 
Dinsdag avond bij tankstation Amigo. Je rijdt die drukke weg langs het ziekenhuis richting Tango, dan rijd je die weg iets verder af, dan kom je na 1 a 2 minuten een blauw tankstation Amigo tegen.
Dinsdag avond rond 19.15 uur. (Bij droog weer tenminste.)

*O*
Ik probeer er bij te zijn 8-) Kan het nog niet garanderen O-)
 
Woont der iemand op de Buitensingel in Zutphen ik zag daar een rooie denk crosser onder een hoes staan :W

Natuurlijk met een D :P
 
oh jezus.. vrouwen en zeuren :X B|


ik ben waarsch gewoon om 19.15 bij de amigo ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan