Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan vanavond pas rond de klok van half 9, beetje jammer weer, denk dat t wederom vanavond niet wat voor me word..Ik zal wel even zwaaien wanneer ik jullie langs zie komen :W
 
Ik kan vanavond pas rond de klok van half 9, beetje jammer weer, denk dat t wederom vanavond niet wat voor me word..Ik zal wel even zwaaien wanneer ik jullie langs zie komen :W
Ik heb niet de indruk dat er verder nog mensen komen vanavond.
Mocht er wel iemand komen: 19.15 uur red ik net niet, ik ben er zo'n 10 minuten later.

Ik heb begrepen dat T13Z ook pas veel later kan touren. Als het weer lekker blijft sta ik er rond half 9 ook wel. (tankstation Amigo) Als het dan niet al te donker is kunnen we misschien nog een kort stukje touren.
 
Het lijkt vanavond weer lekker weer te worden. Van de mensen die niet in de sportschool hangen, gaat er nog iemand mee touren? Ik probeer weer om 19.15 uur bij de Amigo te zijn. :]

Ik ben van de partij. 19.15 uur sta ik paraat

10 min later is ook geen probleem.
 
Ik heb vanavond zowaar 2 tourtochten gemaakt! Die laatste rit was wel behoorlijk duister, zelfs smet mijn heldere vizier... _O- Maar wat was het eindelijk weer eens een heerlijk weer! *O*

Je zult maar op vakantie moeten, net nu het lekker weer wordt... :+
 
Ik heb vanavond zowaar 2 tourtochten gemaakt! Die laatste rit was wel behoorlijk duister, zelfs smet mijn heldere vizier... _O- Maar wat was het eindelijk weer eens een heerlijk weer! *O*

Je zult maar op vakantie moeten, net nu het lekker weer wordt... :+


op het eind had je het gas er goed op :) heerlijk :]

wel jammer dat ik in voorst niet een mooie foto kreeg.. van de voorkant willen ze me nooit flitsen :( kutdingen
 
Je zult maar op vakantie moeten, net nu het lekker weer wordt... :+
blijf lekker thuis :Y

[me]soes heeft een hekel aan vliegtuigen :( [/me]

die dingen vallen mij te vaak uit de lucht :?


op het eind had je het gas er goed op :) heerlijk :]

wel jammer dat ik in voorst niet een mooie foto kreeg.. van de voorkant willen ze me nooit flitsen :( kutdingen
moet je toch iets harder rijden :+
 
op het eind had je het gas er goed op :) heerlijk :]

wel jammer dat ik in voorst niet een mooie foto kreeg.. van de voorkant willen ze me nooit flitsen :( kutdingen

Tja, maar liever goed weer en vrij zijn, dan mooi weer en werken ;)

Mij is dat al 2x gelukt, zal dat aan de flitspaal liggen of......? _O-

Was wel ff leuk om mee te gaan, weer eens wat anders, nu alleen wel buiten adem van het bijhouden :] _O-
 
Laatst bewerkt:
Vanavond gespot:

Bp Jeannot, t13z (of Soes), een rode Diversion (Bichie?) en een nieuwe Fazer??? Ik was met het koekblik en heb vanaf Voorstonden tot halverwege Voorst vlak achter jullie gereden. Moest met mijn dikke 1.3 aardig gassen om mee te komen. *D

Ik hoop dat ik binnenkort weer eens tijd heb om met de bike mee te gaan maar ben voorlopig nog erg druk met klussen... :Y

 
blijf lekker thuis :Y
:(

op het eind had je het gas er goed op :) heerlijk :]

wel jammer dat ik in voorst niet een mooie foto kreeg.. van de voorkant willen ze me nooit flitsen :( kutdingen

Ja het was donker en het enige dat ik nog in mijn spiegels zag was die mega-koplamp van jou motor! Ik ging er maar van uit dat iedereen nog volgde. Ik was dan ook blij te zien dat we nog compleet waren na afloop bij het viaduct. _O- (Waar jij overigens al op huis aan was.)

Tja, maar liever goed weer en vrij zijn, dan mooi weer en werken ;)

Mij is dat al 2x gelukt, zal dat aan de flitspaal liggen of......? _O-

Was wel ff leuk om mee te gaan, weer eens wat anders, nu alleen wel buiten adem van het bijhouden :] _O-

OK message taken... :+
Iemand moet het werk doen als alle luxe-paarden met hun luie <CENCUUR> op Kreta op het strand liggen... _O-

(Blijf overigens vooral je eigen tempo rijden, de rest wacht wel als we te snel gaan hoor!)
Vanavond gespot:

Bp Jeannot, t13z (of Soes), een rode Diversion (Bichie?) en een nieuwe Fazer??? Ik was met het koekblik en heb vanaf Voorstonden tot halverwege Voorst vlak achter jullie gereden. Moest met mijn dikke 1.3 aardig gassen om mee te komen. *D

Ik hoop dat ik binnenkort weer eens tijd heb om met de bike mee te gaan maar ben voorlopig nog erg druk met klussen... :Y
Serieus? Nix van gemerkt... :9~ Je had dus net zo goed van het blauwe team kunnen zijn en mij lekker met de cam volgen... Ik moet nodig eens mijn spiegels gaan poetsen! :+
Maar dat waren wij idd, El Ninjo, T13Z, Bitchie en ik.
Maaruhh... Tijd HEB je niet, tijd moet je MAKEN. Je hebt een hobbie... O-) :+
 
Ik heb vanavond zowaar 2 tourtochten gemaakt! Die laatste rit was wel behoorlijk duister, zelfs smet mijn heldere vizier... _O- Maar wat was het eindelijk weer eens een heerlijk weer! *O*

Je zult maar op vakantie moeten, net nu het lekker weer wordt... :+

Ik blijf ook lekker thuis
:] :]
 
Hoezo k*tweer? In Harderwijk lossen de wolkjes op. *O*
Ik stuur wel wat richting huis. 8-)

[me]bp_jeannot zit al te dromen van de betere motortochtjes[/me]
 
OK message taken... :+
Iemand moet het werk doen als alle luxe-paarden met hun luie <CENCUUR> op Kreta op het strand liggen... _O-

(Blijf overigens vooral je eigen tempo rijden, de rest wacht wel als we te snel gaan hoor!)
[...]

Nou heb de hele zomer door hard genoeg gewerkt om nou toch echt wel recht op vakantie te hebben, vind ik althans _O-
Tja, vervelend dat ik het voorlopig dan weer even af moet laten weten wat motorrijden betreft, maar goed, daarna ga ik wel weer een keertje mee, als het nog mag ;) :]

En wat m'n tempo betreft, soms moet je ook je grenzen iets verleggen he, en als het me werkelijk niet zint, dan zie je mij wel weer een keer langs rijden, wanneer jullie al bijna slapend langs de kant op mij staan te wachten _O-
 
jaja, het was weer heerlijk gisteraaf.
Hoor ik de heledag al op het journaal dat het mooi weer word aankomend
weekeind, kom ik er net potvrr achter dat ik zaterdagmiddag feest heb
en zondagmiddag visite krijg. Daar gaat mijn motorplanning. :( :(
 
haha!

ik ga t hele weekend rijden!

starting morgenochtend als ik naar nijmegen moet.
daarna geht's loss!! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan