Zutphen, bokkenrit, 12 oktober 2008

Warmoltz

MF'er
28 mrt 2003
89
0
Zutphen
Motorclub "MTC Bicyclette" uit Zutphen organiseert op zondag 12 oktober 2008

De Bokkenrit

Een toerrit van 160 km door onze mooie Achterhoek en Twente

Start: Clubhuis "Wielerpark" Laan naar Eme 95, 7204 LZ te Zutphen
(het groene gebouw op het sportcomplex Zuidveen) ( N52 07.639 E006 12.871)
Lengte: 160 km.
Starttijd: 09 30 / 11 30 uur
Kosten: € 3,50 - routebeschrijving en 1 consumptie
Deelname: Open inschrijving
10 punten voor de LOOT competitie
Inlichtingen: telefoon 0575 - 52 38 15 / 06 - 44 63 89 37

www.mc-bicyclette.nl

Mogelijkheid tot inladen van de route
Garmin CN V8, CN V8NT, CN V9, CN V9NT, CN V2008, CN V2008NT versie 10.00 en 10.01
 
Hoi Bjornl,

Je mag gewoon tussen 9.30 uur en 11.30 uur in het clubhuis komen binnenlopen.
Vervolgens schrijf je je in (kosten 3,50 Euro) dan krijg je een consumptiemunt en een routerol (beschrijving van de route op papier, 4 vellen) of je kiest ervoor om de route in de Garmin GPS te laten laden.
Je bepaald zelf wanneer je vertrekt (tussen bovengenoemde tijden).
Je kan er ook voor kiezen om achter één van onze clubleden in een groepje mee te rijden.
Deze rijders vertrekken om ong. 10.00, 10.30 en 11.00 uur. Dit is wel op eigen risico.
De rit is 158 km en als je hem in 1x rijdt (gewoon lekker rustig toeren) ben je ongeveer 3 uur kwijt.
Er is een lunch stop ingepland (niet verplicht!) iets verder dan halverwege van de rit.
Verder kan en mag er onderweg zo vaak gestopt worden als je nodig vindt of wilt.
In groepsverband rijdt je dan naar de voorrijder en geef je aan dat je even wilt stoppen.
Met stops en lunch erbij moet je er vanuit gaan dat je ongeveer 4 uur onderweg bent.

We vinden het altijd wel fijn als je, nadat je de route gereden hebt, je even afmeld, zodat wij weten dat je weer veilig terug bent gekomen en natuurlijk om te horen hoe je de route vond en of er nog iets bijzonders was.

Ik hoop je zo voldoende info gegeven te hebben en het zou leuk zijn als we je zondag mogen ontvangen!

Namens MTC Bicyclette,
Niek Warmoltz
Toercommissie
 
Laatst bewerkt:
mail me het garmin bestand even !!! want ik heb een garmin Zumo 550 en die zie ik er niet bij staan

biglift apenstaartje msn punt com


moet uit eindhoven komen

groet

Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan