Zutphen deel 10: Jubileum editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tov

MF veteraan
19 jan 2005
1.154
9
Warnsveld
Welkom op het topic van MF Zutphen. Het topic voor iedereen die van motoren houdt uit Zutphen en wijde omstreken.

Waar zijn we te vinden?
In den beginne waren we altijd te vinden op het viaduct vlakbij het Ziekenhuis. Helaas was niet iedere buurtbewoner daar even blij mee. Inmiddels zijn we verhuisd naar een nieuwe verzamelplek. Iets verder op, bij de Amigo. Heeft ook wel z'n voordelen: we kunnen nu koffie halen :9

Wat doen we zo al?
Op dit topic wordt heel wat af gekletst. Meestal motor gerelateerd, maar gedurende de wintermaanden wordt het chat gehalte groter. Naast ouwehoeren wordt er natuurlijk ook echt gereden. Houdt dit topic in de gaten, zeker in de zomermaanden wordt hier regelmatig met elkaar afgesproken om een ritje in de omgeving te maken.

20080329048.jpg


Over het algemeen wordt 1 keer per jaar een grote tocht gereden. Zo hebben we een rondje IJsselmeer gedaan en zijn er vorig jaar zelfs een paar een weekend naar de Vogezen geweest :]

100_4638.jpg


Ook wordt er regelmatig met onze buren van de Apeldoorn Clan bijgepraat bij WB en / of samen gereden. Tevens zijn er altijd wel een paar te porren voor een dagje Motorbeurs, MegaMeeting of Assen.

20080426067.jpg


Vorige delen:
deel 1 2004
deel 2 2005
deel 3 2006
deel 4 2006
deel 5 2006
deel 6 2006/7
deel 7 2007
deel 8 2007
deel 9 2007/8
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier op MegaMeet, als ik morgen ga motorrijden, dan is het naar een Triumph Speed Triple meeting. :W
 
Laatst bewerkt:
MegaMeeting
Mensen, er is voor zondag droog en zonnig weer voorspeld. Gaan er behalve TOV nog meer mensen naar de MegaMeeting in Veenendaal?
Ik stel voor om rond 9.30 uur te verzamelen bij de Amigo in Zutphen. Om 9.40 vertrekken, om ons aan te sluiten bij een paar mensen van Apeldoorn en Deventer, bij WB.

@Camel-man en Master: Gaan jullie nou nog mee morgen?
 
MegaMeeting
Mensen, er is voor zondag droog en zonnig weer voorspeld. Gaan er behalve TOV nog meer mensen naar de MegaMeeting in Veenendaal?
Ik stel voor om rond 9.30 uur te verzamelen bij de Amigo in Zutphen. Om 9.40 vertrekken, om ons aan te sluiten bij een paar mensen van Apeldoorn en Deventer, bij WB.

@Camel-man en Master: Gaan jullie nou nog mee morgen?
ga wel maar zie je daar wel moet eerst even langs de zaak papieren af geven moet ook gebeuren *O*
dan met de groep uit velp mee later
 
MegaMeeting
Mensen, er is voor zondag droog en zonnig weer voorspeld. Gaan er behalve TOV nog meer mensen naar de MegaMeeting in Veenendaal?
Ik stel voor om rond 9.30 uur te verzamelen bij de Amigo in Zutphen. Om 9.40 vertrekken, om ons aan te sluiten bij een paar mensen van Apeldoorn en Deventer, bij WB.

@Camel-man en Master: Gaan jullie nou nog mee morgen?
9:30 is OK. Zijn er trouwens nog wel bekenden uit Apeldoorn die meegaan? Volgens mij zitten ze allemaal in de Eifel :?

Veel plezier op MegaMeet, als ik morgen ga motorrijden, dan is het naar een Triumph Speed Triple meeting. :W
:W Thnx Lex. Heb je al een andere racer gevonden?
 
Laatst bewerkt:
En uiteraard was ik even de weg kwijt, nu nog meer dan ik eerder wel eens was O-)
Tov, complimenten voor de originele openingspost, nice nice! En dat er ondertussen ook alweer een jubileum editie geopend is, moet toch wel een heel speciaal gevoel geven dat jij die hebt mogen openen?!
Ik lees uiteraard weer te laat dat er en meeting is, maar hou mezelf nog steeds voor, mijn tijd komt nog wel.. :+
Daarnaast heb ik vandaag ook een bbq, en denk dat ik voor die tijd maar even ga touren (mocht m'n pak na die tijd niet meer passen.... :X )

Eer jullie dit lezen; was het gezellig bij de meeting?! Weer erg druk, ondanks dat apeldoorn er vanwege de eiffel (las ik) er gedeeltijk niet bij was?

Tot later! :W
 
En uiteraard was ik even de weg kwijt, nu nog meer dan ik eerder wel eens was O-)
Tov, complimenten voor de originele openingspost, nice nice! En dat er ondertussen ook alweer een jubileum editie geopend is, moet toch wel een heel speciaal gevoel geven dat jij die hebt mogen openen?!
Ik lees uiteraard weer te laat dat er en meeting is, maar hou mezelf nog steeds voor, mijn tijd komt nog wel.. :+
Daarnaast heb ik vandaag ook een bbq, en denk dat ik voor die tijd maar even ga touren (mocht m'n pak na die tijd niet meer passen.... :X )

Eer jullie dit lezen; was het gezellig bij de meeting?! Weer erg druk, ondanks dat apeldoorn er vanwege de eiffel (las ik) er gedeeltijk niet bij was?

Tot later! :W
Hee, moest jij vandaag niet sporten, werken, naar een verjaardag, of spontaan naar het hoge noorden? :+

MegaMeet was super gezellig, en stom toevallig parkeerde Master24, die op eigen gelegenheid daar gekomen was, naast ons, zodat Zutphen al met 3 man sterk was. :W
Maar ook Zutphen maakt vorderingen, we konden vanmorgen zomaar weg zonder sleutelen of platte banden. _O-
Ennuhh... Apeldoornies, super timing, dat we precies konden aansluiten toen jullie vertrokken. Maar jullie hadden natuurlijk ook speciaal op ons staan wachten... :P
@Bitchie: Blokkeer je agenda vast voor de eerst volgende megameeting, je moet dan echt mee hoor! :Y

Ow ja... Foto hoe het wegdek er uitzag na afloop van het speelkwartier ;) (Excuus voor de slechte kwaliteit, misschien heeft TOV iets in beter beeld?)
MegaMeetingmei2008_1.jpg

MegaMeetingmei2008_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
En uiteraard was ik even de weg kwijt, nu nog meer dan ik eerder wel eens was O-)
Tov, complimenten voor de originele openingspost, nice nice! En dat er ondertussen ook alweer een jubileum editie geopend is, moet toch wel een heel speciaal gevoel geven dat jij die hebt mogen openen?!
Ik lees uiteraard weer te laat dat er en meeting is, maar hou mezelf nog steeds voor, mijn tijd komt nog wel.. :+
Daarnaast heb ik vandaag ook een bbq, en denk dat ik voor die tijd maar even ga touren (mocht m'n pak na die tijd niet meer passen.... :X )

Eer jullie dit lezen; was het gezellig bij de meeting?! Weer erg druk, ondanks dat apeldoorn er vanwege de eiffel (las ik) er gedeeltijk niet bij was?

Tot later! :W
Laten we het nou net over je gehad hebben vandaag *O*

Jammer dat je er, wederom, niet bij was -O- maar misschien gaat het ooit nog eens lukken.

Daar komt het spul aangerold:

IMG_9612.jpg


MF Zutphen was met allemaaldrie vertegenwoordigd op de MegaMeet:

18052008107.jpg


Wat zou hier toch gebeurd zijn?

18052008108.jpg


Was weer een hele leuke motordag, thnx bp.
 
Heey naaf, Nino is ook weer in town en kan meteen weer
aanschuiven in het nieuwe deeltje *O*

We hebben een supergaaf weekend gehad in de Eifel ondanks
een beetje onvoorspelbaar weer. Het ene moment scheen de zon
en ff later begon het weer een beetje te druppelen.
Maar dan kom je er ook achter dat je best 200+ kunt rijden in de regen :o
 
Heey naaf, Nino is ook weer in town en kan meteen weer
aanschuiven in het nieuwe deeltje *O*

We hebben een supergaaf weekend gehad in de Eifel ondanks
een beetje onvoorspelbaar weer. Het ene moment scheen de zon
en ff later begon het weer een beetje te druppelen.
Maar dan kom je er ook achter dat je best 200+ kunt rijden in de regen :o
:^

was zekers gezellig nino :Y

en binnenkort is ff lekker visje happen in den haag O-)


en er is weer een nieuw deeltje *O* *O* *O* *O*

en 250+ rijden met een regenpakkie aan is ook niet zo bevorderlijk voor je :N :N
 
Heey naaf, Nino is ook weer in town en kan meteen weer
aanschuiven in het nieuwe deeltje *O*

We hebben een supergaaf weekend gehad in de Eifel ondanks
een beetje onvoorspelbaar weer. Het ene moment scheen de zon
en ff later begon het weer een beetje te druppelen.
Maar dan kom je er ook achter dat je best 200+ kunt rijden in de regen :o

:^


Het was bere gezellig *O*


btw,thuis ook verteld ;) :+
 
Goeie morgen :W
Ik ben ook weer bijgeslapen _O-
Zo eerst de bike maar eens vertroetelen, damn dat ding
is nog nooit zo smerig geweest -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan