Zutphen, INFO!

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 feb 2003
28
0
Heey mensen!

Even over circuit Zutphen… voor de mensen die dit niet kennen, echt supergaaf! Lekkere bochten, en hier ben ik zelf ontmaagd (rechterknie aan de grond..). Ik reed hier laatst, met
nog 2 andere jongens die ik tegenkwam. We werden aangesproken door de politie, dat was minder! Maar wat bleek…..ze waren erg vriendelijk &schappelijk. Ze krijgen veel klachten van ‘’Leesten’’ dit is een naastgelegen woonwijk (rechts na de rotonde richting viaduct).

Om een lang verhaal kort te maken; de politie kan je niet naar huis sturen of boetes gaan uitdelen, omdat ze geen poot hebben om op te staan. Wat wél zo is, is dat het klachten regent bij de politie van motoren die alsmaar rondjes rijden. Dus als we pech hebben komt dit bij de gemeente te liggen, en die er vervolgens misschien wat aan gaan doen. Dan wordt dus ons circuitje verleden tijd!!

Om dit te verkomen vroegen ze ons om langs het huizenblok het gas niet voluit open te gooien, wat ik zelf begrijpelijk vindt. Het is toch maar een recht stuk, de bochten komen later pas.

Dusssss, als iedereen op het rechte stuk rustig aan doet, hebben we er op den duur allemaal profijt van!!

Mee eens?

Grzzzz,
Martijn
 
Ik rij hier ook erg vaak rond en met mijn Full Akrapovich systeempje weet ik ook dat er erg veel kabaal uit kan komen.

Ben het er helemaal mee eens: Gassen in de bocht en op het rechte stuk gewoon 80 in z´n 6 rijden en iedereen heeft er plezier van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan