Zutphen - Voorst - N345 -> hoe hard???

Hinke

MF'er
7 mrt 2002
72
0
Apeldoorn
Vanaf Zutphen richting Voorst (na de spporbaan te hebben gepasseerd) zit een vrij mooie bocht naar rechts (klein beetje kom baan). Nu vroeg ik me af hoe hard kun je daar door heen en hoe hard durf je daar door heen???
Met m'n VTR Firestorm is 150 al een keer gelukt, maar elke keer denk ik dat kan harder!!!!
Wie of wie heeft hier al een keetje gereden??

PS net naar de spoorbaan zit tegenwoordig een flitskast, dus eerst even rustig en dan gasssssen!!
 
Ik rij daar veel...

En hoe hard durven en kunnen is aan jezelf heh...
Kan een ander je niet vertellen.
Dus as je denkt dat het harder kan de snelheid steeds beetje opvoeren zou ik zeggen.

En hier flitsinfo...

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/7475

Edit:
WIWTD ;)

Laat u flitsen op de N345 })
24 uur per dag gratis toegang
 
Ik hoef nooit zo snel naar m'n oud-tante-met-prikbaard in Voorst. Dus ik rijd er wel vaker maar nog nooit met 150 er doorheen gegaan.


CAT
 
Hé Hinke, kijk ik net in je profiel, ziek dat je uit A'doorn komt.

Kom ook eens naar Zutfun op het viaduct. LCB, en tegenwoordig ook Zoeperman, weten de weg.


CAT
 
Plastic Power,

Lees net in de topic 'Zutfun' dat open uitlaten een probleem kunnen zijn: heb net op m'n VTR een paar open dubbele hoge carbon MIG uitlaten zitten :)

Ach ja: de TT ging ook OK!!

Wanneer is de volgende 'bijeenkomst'??
 
ik rijd er ook best vaak door heen
vind aleen het asvald erg slecht aan het end vd bocht begint me fiets zwaar te stuiteren.
kwa snelheid kan ik nog wel harder.
als droog is 160 of zo rijd ik er door
maar kan kwa bocht een stuk harder
 
Vanaf Zutphen richting Voorst (na de spporbaan te hebben gepasseerd) zit een vrij mooie bocht naar rechts (klein beetje kom baan). Nu vroeg ik me af hoe hard kun je daar door heen en hoe hard durf je daar door heen???
Met m'n VTR Firestorm is 150 al een keer gelukt, maar elke keer denk ik dat kan harder!!!!
Wie of wie heeft hier al een keetje gereden??

PS net naar de spoorbaan zit tegenwoordig een flitskast, dus eerst even rustig en dan gasssssen!!

Als je tijd hebt om op de teller te kijken kun je nog veel harder :P

Ik kijk bij uitkomen van de bocht wel eens op de teller, maar dan weet ik nog niet hoe hard ik in de bocht ging.
 
hangt er vanaf of je je daar op de bocht kan concentreren of dat je tegelijkertijd inhaald... maar 160 is goed te doen
 
Ik weet het niet, met de auto kom ik er regelmatig maar met de motor ben ik er nog nooit door gegaan, Maar..........dat gaat binnenkort wel ff gebeuren want ik m'n fietsje weer in Deventer (nou ja Twello) staan
 
ik rij er ook weleens, dan ga ik naar apeldoorn en vervolgens moet ik dus door voorst, waar je nu 30km/h mag!!! dat heb ik er niet meer voorover,
ik nam die twee met 120, maarjah 25kw, dus vanaf die flitspaal kom ik misschien net aan de 150 voor die bocht...

en meld even als je weet hoe hard je er maximaal door kunt, (stuur ik een bloemetje :] )
 
Terug
Bovenaan Onderaan