Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan alle dagen volgens mij behalve 14 & 15 juli.
14 juli trouwt m'n zusje en dan ben ik 15 juli niet in staat om te rijden denk ik :+
 
Daytona Woutje schreef op 30 mei 2012 @ 16:25:
Ik kan waarschijnlijk op alles behalve 15-7 dan is de vrouw jarig.

Tja en dan snap je het wel. Als ik zo vaak wil motor blijven rijden als ik nu doe, dan ga ik op die dag niet rijden en dan trek ik alles uit de kast. Onbijt op bed, uit eten, sieraden, voorspel & naspel....

P.s. W.O. zo doe je dat dus

Aaaaaa moet je eens aan fee vragen hoe ik dat heb gedaan ;) is allemaal goed gekomen hor en het was niet zo duur als jij het hebt gemaakt :N :W

Ik wil de rid eigenlijk wel zaterdag 7 juli want de rest va de dagen ben ik er niet :N
Maargoed hierzo is het ook geen straf hor :N mooie golfjes en al een paar keer bijna verzopen :Y dus het gaat goed :Y
 
Aaaaaa moet je eens aan fee vragen hoe ik dat heb gedaan ;) is allemaal goed gekomen hor en het was niet zo duur als jij het hebt gemaakt :N :W

Ik wil de rid eigenlijk wel zaterdag 7 juli want de rest va de dagen ben ik er niet :N
Maargoed hierzo is het ook geen straf hor :N mooie golfjes en al een paar keer bijna verzopen :Y dus het gaat goed :Y

Klinkt goed zal wel eter weer zijn als hier :s have fun
 
Aaaaaa moet je eens aan fee vragen hoe ik dat heb gedaan ;) is allemaal goed gekomen hor en het was niet zo duur als jij het hebt gemaakt :N :W

Ik wil de rid eigenlijk wel zaterdag 7 juli want de rest va de dagen ben ik er niet :N
Maargoed hierzo is het ook geen straf hor :N mooie golfjes en al een paar keer bijna verzopen :Y dus het gaat goed :Y

:X Hoe langer je samen blijft hoe duurder het wordt. Rennen nu het nog kan maat ;)
 
zo kom ik niet hard van zn plek :S
full
 
Nee ik vrees dat het m niet gaat worden voor de vakantie.
heb nog steeds niet veel gehoord over dat blok :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan