Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wout-46

MF veteraan
3 dec 2011
1.148
0
The Oldlands
full


*O* :] Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland :] *O*






zaterdag de 28e van juli
ik ga proberen wat zon mee te nemen vanuit bulgarije :)


Omdat we al best wat kilometertjes hebben gemaakt zijn we gewend aan de motoren, en kan er over de rechte wegen van zeeland worden getoerd
ik heb hier en daar toch nog wat bochtjes kunnen vinden daarom moeten de motoren nog maar eens van stal worden gehaald en kan er een mooi stukje getoerd worden door walcheren en zuid-beveland

dus laat ze maar eens blinken en laat ze hier wat britse schoonheid zien *D



Zeeland meeting
waar?


Nobelweg 4 4462 GK Goes
Google Maps


tussen de ooster en de westerschelde in langs het veerse meer en natuurlijk langs Oudelande




Hoe laat?
rond half 11 -11 uur verzamelen

of smiddags hier Google Maps om kwart over 1



wakker worden met de zon in het gezicht, even ontbijten hier even rondneuzen waarna we een leuk stukkie gaan :]

in de buurt van de mac zit een bp station maar onderweg komen we ook nog een paar tankstations tegen
naast de mac zit evt de motoport kan altijd wel eens handig zijn



Route voor de mannen en vrouwen met navigatoini​


hier citeer ik w.o. die triple t citeert :9

Vanzelfsprekend zijn ook alle overige vormen van niet 3-cilinder zich op 2 wielen voortbewegend en motor minnend nederland (en belgië) en alle andere soorten belangstellenden van harte welkom, ktemmers, bladejes, ducatisten, z(l)etjes, bmw vlaggenschepen...

mocht je met je 2 cilinder denken te kort te komen kan je altijd nog een puch maxi blok meenemen achterop om aan een 3 cilinder te komen })


bedankt w.o. heb lekker afgekeken hoe jij t in elkaar had gezet :9






_DSC2830.jpg

_DSC2865.jpg

full

full
 
Laatst bewerkt:
11-06 tot 12-07 op vakantie. 14-07 waarschjnlijk motor ophalen uit z'n zomerslaapje dus 15-07 ben ik er OVB bij *O*







Als ik dan al uit me jetlag ben :Z
 
17juni en 7juli kan ik sowieso niet! De rest voor zover ik weet is nog open.
Heb al wat gezien van deze route, best mooie stukken inderdaad.
 
..leuke route !

Alleen ben ik in juni in de Dolomieten aan het sturen, en in juli heb ik 7 en 8 middag/avonddienst en de 14 en 15 dagdienst...
Aangezien dat in het hoogseizoen valt weet ik niet of ik vrij kan krijgen...., dat probeer ik wel als de datum bekend is....
 
Zeeuw hier... prima route, over de boulevard is vooral mooi.. let op!: wel grote kans dat hij tzt dicht is.. doen ze sinds vorige zomer (geloof ik) met mooi weer in 't weekend doen ze het hek dicht en mag je er niet overheen....
 
Ik kan waarschijnlijk op alles behalve 15-7 dan is de vrouw jarig.

Tja en dan snap je het wel. Als ik zo vaak wil motor blijven rijden als ik nu doe, dan ga ik op die dag niet rijden en dan trek ik alles uit de kast. Onbijt op bed, uit eten, sieraden, voorspel & naspel....

P.s. W.O. zo doe je dat dus ;)

:W
 
Ik kan waarschijnlijk op alles behalve 15-7 dan is de vrouw jarig.

Tja en dan snap je het wel. Als ik zo vaak wil motor blijven rijden als ik nu doe, dan ga ik op die dag niet rijden en dan trek ik alles uit de kast. Onbijt op bed, uit eten, sieraden, voorspel & naspel....

P.s. W.O. zo doe je dat dus ;)

:W

En wie doet de hoofdact? })
 
Laatst bewerkt:
Ik kan waarschijnlijk op alles behalve 15-7 dan is de vrouw jarig.

Tja en dan snap je het wel. Als ik zo vaak wil motor blijven rijden als ik nu doe, dan ga ik op die dag niet rijden en dan trek ik alles uit de kast. Onbijt op bed, uit eten, sieraden, voorspel & naspel....

P.s. W.O. zo doe je dat dus ;)

:W

Hahah :9
 
Zeeuw hier... prima route, over de boulevard is vooral mooi.. let op!: wel grote kans dat hij tzt dicht is.. doen ze sinds vorige zomer (geloof ik) met mooi weer in 't weekend doen ze het hek dicht en mag je er niet overheen....

Ja das waar had er niet aan gedacht maar dat zien we tegen die tijd wel
 
Ik wil er bij zijn! Dit keer geef ik gewoon een no-go advies voor mijn project, er zijn nou eenmaal show-stoppers zoals een belangrijke Triple Meeting!! :+

Gestemd voor 8 juli :)
 
Ik kan waarschijnlijk op alles behalve 15-7 dan is de vrouw jarig.

Tja en dan snap je het wel. Als ik zo vaak wil motor blijven rijden als ik nu doe, dan ga ik op die dag niet rijden en dan trek ik alles uit de kast. Onbijt op bed, uit eten, sieraden, voorspel & naspel....

P.s. W.O. zo doe je dat dus ;)

:W

_O- _O- _O-

Wisselgeld DW, wisselgeld.






:+
 
Bij een beetje goed weer aanwezig, nog nooit zo een meeting gedaan en deze is lekker dichtbij voor mij.
 
Ondertussen is 8 juli voor mij ook geen optie meer... 7 juli heb ik een bruiloft en dat is bij ons in de buurt. Wij spelen dan dus tijdelijk hotel voor de vrinden die ver moeten reizen. En zie net dat 8 juli favoriet is.. -O-

such is life :P
 
Ondertussen is 8 juli voor mij ook geen optie meer... 7 juli heb ik een bruiloft en dat is bij ons in de buurt. Wij spelen dan dus tijdelijk hotel voor de vrinden die ver moeten reizen. En zie net dat 8 juli favoriet is.. -O-

such is life :P

Heb gestemd voor 15 Juli.
7 & 8 Juli is Bospop in Weert. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan