Zwaaien jullie nog wel naar mij 80cc

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Heb via marktplaats zo'n oud MOTOR scootertje gekocht
(yamaha 80 cc top ongevver 80km) gewoon voor de lol

tis niet veel kost ook bijna niet.
ga morgen kijken hoe weinig het is.


Zijn er meer forum gebruikers die af en toe rijden op zo'n oud grappig ding?

Of ben ik de enige die dat grappig vind.

GreetZ
 
Laatst bewerkt:
Tja Kawa groen is een optie, Maar was eigenlijk niet van plan om er (te\veel)geld in te steken. Beetje door de stad crossen (uhum max 80km).

Tja lijkt me gewoon grappig, en wanner ik hem weet zat ben verkoop ik dat ding wel weer.

Weet iemand ook een forum met van die oude brik (motor)scooters voor eventuele onderdelen en/of opvoer setjes })
 
Tja Kawa groen is een optie, Maar was eigenlijk niet van plan om er (te\veel)geld in te steken. Beetje door de stad crossen (uhum max 80km).

Tja lijkt me gewoon grappig, en wanner ik hem weet zat ben verkoop ik dat ding wel weer.

Weet iemand ook een forum met van die oude brik (motor)scooters voor eventuele onderdelen en/of opvoer setjes })

Koop toch gewoon een motor |( weet nog een leuke 250cc 2 tact voor 650 euro ... rij je tenminste nog 200

www.marktplaats.nl/markt/motoren/suzuki/19624.htm?zoek=scooter
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 30 april 2003 21:35 schreef FZR400w het volgende:Koop toch gewoon een motor |( weet nog een leuke 400cc 2 tact voor 500 euro ... rij je tenminste nog 200

En nog een aprillia 160cc polini voor 600 euro's
 
Op woensdag 30 april 2003 21:35 schreef FZR400w het volgende:Koop toch gewoon een motor |( weet nog een leuke 400cc 2 tact voor 500 euro ... rij je tenminste nog 200
Wat voor een motor is dat?
 
Ik rij al een Kawa ZZR600 (waar ik graag vanaf wil mag weg voor weinig *D )
Ben overigens ook op zoek naar een kawa ZXR vanaf 1992

De scooter is gewoon voor in de stad, heb bij zo'n oud scootertje niet het gevoel dat ik helamaal in stijl (motorpak, handschoenen, laarsen)hoef, maar gewoon in spijkerbroek en trui/jas, en eventueel boodschappen kan doen of naar het strand :)
Dus de scooter wordt weer een extra hobby :) :) :) :)
 
Ik rij al een Kawa ZZR600 (waar ik graag vanaf wil mag weg voor weinig *D )
Ben overigens ook op zoek naar een kawa ZXR vanaf 1992

De scooter is gewoon voor in de stad, heb bij zo'n oud scootertje niet het gevoel dat ik helamaal in stijl (motorpak, handschoenen, laarsen)hoef, maar gewoon in spijkerbroek en trui/jas, en eventueel boodschappen kan doen of naar het strand :)
Dus de scooter wordt weer een extra hobby :) :) :) :)

Moet die zzr kosten dan ??
 
Shit, Ben vandaag wezen kijken naar de "Motor"scooter, was het toch net niet wat ik zocht, Geen spiegels oud kenteken erg klein dus.......

Wie heeft er in de schuur nog een (oude) Motorscooter staan die voor weinig weg mag.


De kawa ZZR600 uit 1992 met ongeveer 53000km moet kosten (vraag) 2299.00 euro
Kleine 300 km geleden heeft ze een nieuwe accu gekregen, nieuwe achterband, nieuwe ketting.
Kan er weer lekker tegen aan.

Moet nog wel olie verversen (heb de olie en filter al klaar liggen)
Remblokkjes voor zijn ook bijna aan vervanging toe (kosten kleine 50 euro)
De motor is helaas niet schade vrij, de vorige eigenaar is ermee gevallen
Spiegel moet gespoten worden en kuip moet gespoten worden demper heeft krassen

Verder een zeer nette motor
Starten en lopen
Heeft me nog nooit laten staan, ben er vorig jaar mee naar frankrijk geweest

Bijlage: aanbod motor.jpg
 
Weinig kans dat er ooit gezwaaid wordt naar een scootah :+
:X |(
Nou, ik vanmiddag wel.
Ding reed buiten de kom op de weg, ik zat naar verkeerslichten te kijken en de auto voor me. Ik zag twee helmen op twee wielen met de stroom auto's tegenmoet komen....reflex, denk ik.
 
Ik zwaai niet naar scooters, jawa's en motoragenten.
De eerste twee omdat ik alleen motorrijders begroet.. De laatste omdat die arrogante lullo's bijna nooit terugzwaaien, of ze een lasergun in handen hebben.

PS In het buitenland zwaaien ze meestal niet, waaronm?
 
lol, naar mij wordt nogweleens gezwaaid of vreemde gebaren gemaakt als ik op mun ouwe puch rijd, met munn Airai RX7-xx haga helmpie.. puch van nog geen 100 piek en een helm van over de 1600,- :D:D
 
Als eh ombouw project, zou het toch wel mega droog zijn om bijv. nsr400 in politie uitvoering te stylen.. Haha van die leuke strepen erop, blauwe lichtjes erin, kan je een hoop lol mee beleven. (ojah niet EXACT kopieren v/d politie, gewoon ff 1 streepje een beetje schever ofzo, en dat logo iets veranderen)...

cya
smitjr
 
Terug
Bovenaan Onderaan