zwaaien met je been

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik voorbij rij heb ik niks te zwaaien. Als ik m'n voet van het steppie haal krijg ik geheid kramp in m'n heup. = oude oorlogsblessure, ben niet de jongste meer ;)

Al dat gezwaai word ik soms wel doodmoe van. Er zijn dagen dat ik m'n hand niet meer aan het stuur krijg en dan heb je ook nog van die malloten die op de snelweg zwaaien. :N

Als een automobilist ruimte voor me laat krijgt ie wel een "thumbs up" achter mijn rug.
 
op deze manier groeten is voor de meeste motorrijders wel bekend, maar koekblikkers denken echt dat je bijna van je motor lazerd.... op deze manier bedanken voor de ruimte snappen ze echt niet hoor.
 
op deze manier groeten is voor de meeste motorrijders wel bekend, maar koekblikkers denken echt dat je bijna van je motor lazerd.... op deze manier bedanken voor de ruimte snappen ze echt niet hoor.
ik denk dat veel van deze wel degelijk het bedanken begrijpt, grote kans dat het zelf ook motorrijders zijn.......
 
Ik geef altijd richting aan met m'n linker of rechtervoet :P

Als je liev doet, groet ik je er mee :+
 
Als ik voorbij rij heb ik niks te zwaaien. Als ik m'n voet van het steppie haal krijg ik geheid kramp in m'n heup. = oude oorlogsblessure, ben niet de jongste meer ;)

Al dat gezwaai word ik soms wel doodmoe van. Er zijn dagen dat ik m'n hand niet meer aan het stuur krijg en dan heb je ook nog van die malloten die op de snelweg zwaaien. :N

Als een automobilist ruimte voor me laat krijgt ie wel een "thumbs up" achter mijn rug.


:^

als ik ga zwaaien op de snel weg pleur ik d'r vanaf :X




kheb namelijk nogal grote klauwen handen.
byesmiley.gif



:W :] tijd voor een nieuwe smilie mischien :] :W



joyride.gif
krijg alleen z'n been niet omhoog
 
Ik zie het hier ook best veel ja, maar zelf doe ik het niet want krijg m'n lenker been niet van m'n steppie af getild :X
 
Ik zie het hier ook best veel ja, maar zelf doe ik het niet want krijg m'n lenker been niet van m'n steppie af getild :X
links kun je toch je hand gebruiken :?
Ook in de file als ze plek maken aan de rechterkant steek ik even mijn hand op, bij inhalen links en file rechtervoet.

@Rutger, op de snelweg gaat het niet ?? wat een bullshit, je kan bij 200+ je been nog even van je steppie afhalen en seinen.
Nog niet veel gedaan zeker ??
 
ja oeps, ik bedoelde ok rechts.
Links krijg ik wel van m'n steppie af maar kan dan net zo goed handje op steken.
De rechterbeen krijg ik niet van m'n steppie af.
 
Onzin allemaal, internationaal gebaar om een date proberen te scoren.
Rij je mee, krijg je de volgende ochtend een beschuitje....


Wat weet toch iedereen..... B|


:$ dus ikke populair?
*O* *O* *O*
:+

Ik stop met te bedanken in de file, in België is het tijdens de spits ondertussen al zo ingeburgerd om uit te wijken dat ge met u beide benen naast uw moto moet rijden als ge iedereen wilt bedanken.... :}
Enkel voor de echte overdreven uitwijkers... (of knappe mannen) *O*

Behalve zo nu en dan een geblindeerde Vito of bellende BMW cabriobezitter, die krijgen een ironische thumbs up... -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai m,n been alleen omhoog om m,n territorium af te bakenen :+
 
Laatst bewerkt:
:$ dus ikke populair?
*O* *O* *O*
:+

Ik stop met te bedanken in de file, in België is het tijdens de spits ondertussen al zo ingeburgerd om uit te wijken dat ge met u beide benen naast uw moto moet rijden als ge iedereen wilt bedanken.... :}
ik heb wel is achter iemand aangereden in de file die zijn hand constant omhoog had om iedereen te bedanken en bij iedereen die echt in de weg zat hem alleen omlaag deed, daarna ging hij gelijk weer omhoog :P
lijkt me erg vermoeiend :+

Ook wel is iemand gezien die bij elke auto die goed ruimte gaf of aan de kant ging zijn hand met volle enthousiasme omhoog werpte en dan ook echt enthousiast. Erg leuk om te zien :P

voetje was al bekend uiteraard :)
 
ik heb wel is achter iemand aangereden in de file die zijn hand constant omhoog had om iedereen te bedanken en bij iedereen die echt in de weg zat hem alleen omlaag deed, daarna ging hij gelijk weer omhoog :P
lijkt me erg vermoeiend :+

Ook wel is iemand gezien die bij elke auto die goed ruimte gaf of aan de kant ging zijn hand met volle enthousiasme omhoog werpte en dan ook echt enthousiast. Erg leuk om te zien :P

voetje was al bekend uiteraard :)


Ik zag eergisteren dan weer in een file met links invoegend verkeer een auto die zooo enthousiast voor mij als linkse invoeger opzij ging dat hij een motorrijder die rechts van hem reed (eigenlijk tussen rij drie en twee in) bijna van zijn sokken reed...
Ik wist niet goed of ik moest danken of boos zijn _O-
 
Ik zwaai ook met m'n been met het inhalen. Het is nogal lastig om rechts te groeten en links is niet zo goed zichtbaar, of de ingehaalde motorrijder moet op het juiste moment kijken ;)
 
Ben net terug uit Frankrijk, en wat me is daar opgevalen, dat bij het inhalen zo goed als iedereen "zwaait" met zijn been, heb ik over motor rijders naturlijk :D

Hier zie je dat niet zo vaak, of betekent dit wat anders dan zwaaien, dat kan natuurlijk ook _O-

groetjes

Ik weet niet hoe het in Frankrijk is. Hier zwaaien honden óók met hun been/poot... :X
 
hoi, is het je wel opgevallen in frankrijk dat de meeste automobilisten automatich al meer recht houden als je op de motor er achter komt te rijden . veel vriendelijker dan hier in nederland

ook in de file gaan ze gelijk al wel ruimte maken.

ben er net geweest hemalvaart week 5 dagen omgeving dussac
 
Ik mis gewoon de spiegels als ik ga trappen.



haha die neiging heb ik ook regelmatig

vooral die met de mobiel in de handen

maar ik bedank ook als het kan in de file met een handje
voetje zien ze niet denk ik
in de file geef ik een duim (omhoog of omlaag)
motorrijders meestal gewoon een uitgestoken handje (tenzij ik in een bocht lig sorry jongens maar ik wil niet vallen :P)
als ik links inhaal steek ik m'n knie naar buiten of maak er een dansje van op m'n stepjes :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan