Zwaaien naar een chopper op een sportfiets

GoReTeX

MF veteraan
24 jun 2006
8.437
1
Roosendaal
Vooraf wil ik alvast zeggen dat ik niemand op zijn(lange?) tenen wil trappen.

Ik was vanmiddag met mijn motormaatje aan het rijden richting zeeland, even een kort stopje gemaakt bij de bezinepomp.
Wij komen daar aan en ik zie twee choppers staan, met berijders ernaast.
Een van hen kijkt me aan, ik steek mijn hand op en...... :? hij kijkt me een beetje vreemd aan en vervolgens draait ie zich weer om |(

Later zie ik een hele groep choppers voorbijkomen, een stuk of 20 á 30, ik steek weer twee vingertjes in de lucht, bijna de hele stoet lang.... 2 reacties gehad.... toch 2 maar goed.....van de 20 á 30 :N

Ik was al wat afwachtender met zwaaien bij chopper-rijders, maar nu is het nog erger dan voorheen.
Ik wil dus niet beweren dat geen een chopper-rijder naar een sportfiets zwaait(hoogst waarschijnlijk zwaaien er van MF wel een hoop doordat die het eenheidsgevoel iets meer hebben), maar het valt me wel op dat ik bij deze groep vaak voor niets zwaai, wat erg jammer is.

Ik vraag me dus af waarom dit zo is gegroeid?
 
kun je je toch niet voorstellen , of die dingen sturen zo lomp zwaar of de piloten rijden niet vaak genoeg en durven zodoende het stuur niet los te laten of ze vinden ons te min---------- maar vooral zelf door blijven groetten
 
Ik zwaai naar iedereen, soms zelfs ook schakelbrommers.

Ik denk dat het niet persé aan chopperrijders ligt, want ik heb af en toe ook toerrijders die zwaaien niet terug.
Maar daar lig ik niet wakker van, iedereen moet zelf weten of ze zwaaien of niet. Al is het wel leuk als ze het doen.. :W
 
:W
ik zwaai naar bijna alle motorrijders die ik onderweg tegenkome... en idd ... who give a f*ck, zwaai er lekker op los!

:W :W :W :W :W
 
oh my god, even gekeken naar de datum maar hij is echt van vandaag.

Ik zwaai alleen niet naar mensen die zonder beschermende kleding op de motor zitten. Als die vallen dan zijn ze zo beschadigd en zijn de ziektekosten zo hoog dat mijn premie omhoog gaat. :(
 
stupid2.gif
 
Als anderen zich beter voelen dan mij moeten ze zelf weten... zo gauw ze dat doen weet ik dat ik stiekem toch beter ben 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan