Zwaaien naar Jappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tet

MF veteraan
16 sep 2004
1.726
33
Republiek Amsterdam
FF een vraagje aan de andere Ducatisten op dit forum. Zwaaien jullie ook naar motorrijders op een Japanse motor? Dit geldt natuurlijk ook voor mensen op een andere Italiaan. Ik zwaai meestal wel, het gaat immers toch om motorrijders.
 
Wat een onzin :( Ik zwaai naar elke motorrijder, we delen toch met zn allen dezelfde liefde voor de motor :Y uit welke windstreek die motor ook mag komen :]
 
Ik zwaai niet naar Ducatisten, harleys, winterrijders, zomerzweters, doorrijders, fietsers, vrachtauto's, leasebakken, Duitse motoren, rammelkasten, scooters en andere gemotoriseerde extremisten met hokjesgeest ;)



[me]Billy the kid wordt dit soort zeiktopics over zwaaien eigenlijk een beetje zat[/me]
 
Laatst bewerkt:
Mot nie gekker worden. |(
Wie zwaait er tegen motoren ouder dan 2 jaar '(

Je zwaait of je zwaait niet :(

Zwaaien getuigt van positiviteit, erkenning etc.
Niet zwaaien betekend ook niet zeiken als je met stukken langs de weg staat (of ander soort problemen)en die zelfde motorrijder je in de kou laat staan :]

las het toch goed "braak" _O- :W
 
Het is toch een beklend verschijnsel dat Ducatitsten een speciaal soort verbondenheid hebben? Waarom dan die vijandige reacties? Jammer dat sommigen zo vol afgunst zitten.
 
Het is toch een beklend verschijnsel dat Ducatitsten een speciaal soort verbondenheid hebben? Waarom dan die vijandige reacties? Jammer dat sommigen zo vol afgunst zitten.


_O-

en die speciaal soort verbondenheid noemen andere mensen gewoon een toren hoge maandlast! ;)

Oja, meezwaaien! :W
 
Het is toch een beklend verschijnsel dat Ducatitsten een speciaal soort verbondenheid hebben? Waarom dan die vijandige reacties? Jammer dat sommigen zo vol afgunst zitten.
En sinds wanneer betekent een onderlinge verbondenheid het zelfde als dat je je moet afzetten tegen anderen??? |(
 
Niet weer een zwaaitopic. |(

Ik ga es overleggen met de andere mods of er niet een ban van een maand kan komen als straf voor het openen van een zwaaitopic. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan