Zwaaien naar "Motoren"

Niet zo moeilijk dan krijg je een ban op naam / email en ip adres heb ik ook wel eens gehad op een een linkse forum waar men niet tegen kritiek kon



Het is ook echt onverbeterlijk hier he, niet tegen kritiek kon. Eerst over die echte motorrijder, het is echt om je dood te lachen hoe mensen over dingen nadenken _O- Doe gewoon normaal. Sommigen zijn blijkbaar vergeten hoe dat moet. Ik heb nog nooit een ban gehad en/of waarschuwing. Ik hou het liever gezellig ;) In discussie zijn altijd winnaars en verliezers. Tuurlijk is MF ook een discussieforum, maar dit soort reacties neem ik niet serieus.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik haal me teveel op mijn nek. Ik had van meneer EasyIntruderRider een booskijkende smiley is het gastenboek van mijn site. Blijkbaar moet IK mijn berichten wissen om niet traceerbaar te zijn, en niet HIJ!

Ik meng me niet meer in dit soort onzin topics. Dat hebben we weer geleerd.
 
Hmmm nee ik heb wat dat betreft genoeg zelfreflectie en zelfspot om tegen een stootje te kunnen en ik hoef ook niet de discussie perse te winnen.

Plus ik had gewoon gelijk ;)

Soms wil een mens niet van mening veranderen om zelf twijfel te voorkomen.

Moet je niet doen
 
Ik zwaai naar niemand als eerste, veiligheid voor alles.
Echter als iemand naar mij zwaait zal ik terugzwaaien, maakt niet uit waar hij/zij op zit; motor, motorscooter, sparta-met, fiets
 
[

Binnenkort heb ik voor een dagje een motor gehuurd. En denk nou niet dat ik dan ga zwaaien :W

Wat ga je doen Frank? Je gaat toch niet overstappen?
 
Een echte vent laat zich niet temmen door een scooter... (tenzij het er eentje "voor erbij" is) ... ;)

Géén polemiek, aub, heren... ik wéét dat de scooterrijders de allergrootste cojones hebben van héél de wereld.... :}

Daarom, om zeker te zijn van mijn testosterongehalte, heb ik veiligheidshalve de twee aangeschaft ... motorfiets én scooter .... :9
 
Wat ga je doen Frank? Je gaat toch niet overstappen?
Ik overstappen? ;)

Nee, mijn Hondaatje ga ik proberen zo lang mogelijk te rijden.

A, omdat ik andere prioriteiten heb, momenteel(er is meer in het leven)

B, omdat ik niet dezelfde kant op wil gaan als ik vroeger met auto's heb gedaan, dwz inruilen om de zoveel jaar. Wat je aan afschrijving kwijt bent is eigenlijk te gek voor woorden. Kan men veel leuke dingen voor doen.

C, omdat ik heb geleerd, dat als je ergens tevreden over bent, je het vaak beter bij zo'n ding kunt houden.


Overigens ben ik zo wie zo de laatste tijd, anders tegen verspilling aan gaan kijken. En tjonge, tjonge er wordt me wat verspild heden ten dage, als ik zo om me heen kijk...
Begrijp me niet verkeerd, dat zeg ik niet uit jaloezie of zo. Maar het valt me wel op, dat de hedendaagse mens, wel heel erg verwend is geraakt. Het ergste daaraan is, dat men het zelf vaak niet eens meer ziet en het allemaal normaal is gaan vinden. Dat is toch iets, waar veel mensen in de komende jaren een stap terug in zullen moeten gaan zetten, verwacht ik.

Al moet ik wel zeggen, dat die motor waar ik een dagje mee ga tuffen, wel een interessante motor vind. Maar dat was puur toeval. Kan die tegen een sterk gereduceerd tarief huren en die kans wilde ik niet laten lopen.
Wil gewoon eens een dag op een schakelfiets rijden, immers de laatste keer, was wel erg lang geleden.
 
Laatst bewerkt:
heb sinds deze week een Piaggio fly 125cc voor naar me werk te rijden, bevalt tot nu toe best :) beetje weinig power onderin maarja.. lekker boeiend
 
Wijze woorden Vox,

Ik kom nu zo'n 15 jaar in de filippijnen en mijn gedachtepatroon is ook heel anders geworden ik heb daar een huis van beton (type grote stacaravan van 14 x 7mtr) en een Honda XRM 150.

Ik moet zeggen ik ben daar liever dan hier ook al is het daar wat moeilijker

Wat dat betreft is het hebben van een auto / motor net als muggenbulten het jeukt je krabt en het jeukt alleen maar harder.

Koop je een nieuwe begint het van voor af aan.

Soms moet je gewoon tevreden zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zowel op een grote toermotor als op scooters. Zit ik op dat grote ding gaan ze voor je aan de kant en steekt iedereen de hand op. Zit ik op de scooter, rijden ze je het liefst van de weg af en steekt vrijwel niemand de hand op. Ik hou in het zwaaigedrag het gemiddelde aan. Heel af en toe steek ik eens een hand op. Laten we eerlijk zijn, het is gewoon flauwekul.
 
Ik zwaai nooit op me dylan naar motoren, en als ik op me SM zit zwaai ik ook niet naar scooters.
 
Ik rij zowel op een grote toermotor als op scooters. Zit ik op dat grote ding gaan ze voor je aan de kant en steekt iedereen de hand op. Zit ik op de scooter, rijden ze je het liefst van de weg af en steekt vrijwel niemand de hand op. Ik hou in het zwaaigedrag het gemiddelde aan. Heel af en toe steek ik eens een hand op. Laten we eerlijk zijn, het is gewoon flauwekul.

Precies het is een soort van kuddegedrag waar mensen hun persoonlijkheid ineens veranderd ze voelen zich stoer en coooool gewoon zielig.

Ego problematiek

Wil je echt een keer jezelf overwinnen dan moet je back to basic en niet naar luxe.

Wij zijn zo strontverwend hier in de Eussr dat wil je niet weten.

Velen weten dat niet omdat ze niks gewend zijn.

Ik wil wel een ritje organiseren ! Van Manilla (PH) naar mijn huis in Mina (ILoILo) op de bonnefooi kijken hoe cool je dan bent.

Het is over land en een paar keer met de boot en het verkeer nou ja je leert anticiperen _O-

In ieder geval je vergeet het nooit meer de rest van je leven.

:)

Hoe dan ook je vergeet nooit meer de momenten dat je voelde dat je echt leefde ;)

1 probleem het is verslavend
 
Laatst bewerkt:
Het ergste daaraan is, dat men het zelf vaak niet eens meer ziet en het allemaal normaal is gaan vinden. Dat is toch iets, waar veel mensen in de komende jaren een stap terug in zullen moeten gaan zetten, verwacht ik.

Ik ben vooral doordat ik al jaren onzekere banen heb gehad in de IT, mijn vaste lasten gaan verminderen tot minimaal.

Toch wel lekker als je weet dat je ook rond kan komen met 700,- per maand als het moet.
Ik doe nu, omdat de directeur op vakantie is de betalingen en de zaak blijkt nog 200,- op de rekeningen te hebben staan... daar gaan we weer.

Het nonchalante gedrag van collega's zelf in deze situatie is stuitend. B|
 
Overigens ben ik zo wie zo de laatste tijd, anders tegen verspilling aan gaan kijken. En tjonge, tjonge er wordt me wat verspild heden ten dage, als ik zo om me heen kijk...
Begrijp me niet verkeerd, dat zeg ik niet uit jaloezie of zo. Maar het valt me wel op, dat de hedendaagse mens, wel heel erg verwend is geraakt. Het ergste daaraan is, dat men het zelf vaak niet eens meer ziet en het allemaal normaal is gaan vinden. Dat is toch iets, waar veel mensen in de komende jaren een stap terug in zullen moeten gaan zetten, verwacht ik.
Laat me raden, je bent de veertig gepasseerd? ;)

Ik ben het wel met je eens trouwens. Hoewel de inkomensverhoging bij veel mensen bijna volledig in de hypotheek is gaan zitten, en dan is teruggaan niet zo makkelijk.
Ik ben vooral doordat ik al jaren onzekere banen heb gehad in de IT, mijn vaste lasten gaan verminderen tot minimaal.

Toch wel lekker als je weet dat je ook rond kan komen met 700,- per maand als het moet.
Maar dan heb jij geen gezin, denk ik? In je eentje is het een stuk makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
Zwaai ik eens naar een motorscooter, zwaait ie niet terug! -O-

:+

.....hè , ....foei toch ,.....je wéét toch dat we niet naar skoetertjes moge zwaje.....

....krijge we nog last met de bond straks.... :+
 
Ik ben vooral doordat ik al jaren onzekere banen heb gehad in de IT, mijn vaste lasten gaan verminderen tot minimaal.

Toch wel lekker als je weet dat je ook rond kan komen met 700,- per maand als het moet.
Ik doe nu, omdat de directeur op vakantie is de betalingen en de zaak blijkt nog 200,- op de rekeningen te hebben staan... daar gaan we weer.

Het nonchalante gedrag van collega's zelf in deze situatie is stuitend. B|




mosterd na de maaltijd ,....maar 't is het beste om er nooit voor te kiezen om bij een klein firma'tje te gaan werken .....

In de goede tijden was dit al een slechte keuze .
( dit heeft een ouwe maat van me al tot beroeps-sollicitant gemaakt vanaf z'n 30ste )
 
Laat me raden, je bent de veertig gepasseerd? ;)

Ik ben het wel met je eens trouwens. Hoewel de inkomensverhoging bij veel mensen bijna volledig in de hypotheek is gaan zitten, en dan is teruggaan niet zo makkelijk.Maar dan heb jij geen gezin, denk ik? In je eentje is het een stuk makkelijker.

33, en een gezin.
 
Precies het is een soort van kuddegedrag waar mensen hun persoonlijkheid ineens veranderd ze voelen zich stoer en coooool gewoon zielig.

Ego problematiek

Wij zijn zo strontverwend hier in de Eussr dat wil je niet weten.

Velen weten dat niet omdat ze niks gewend zijn.
Daar gaan we hier waarschijnlijk een grote prijs voor betalen hier in Europa en Amerika.

We worden links en rechts ingehaald door "De rest", meer specifiek: de Bric landen(Brazilie,Rusland, India en China) en het midden Oosten. Onze arrogantie is stuitend ten aanzien van de rest en zoals je weet: hoogmoed komt ten val. Voorbeeld: in de grote G7 zitten nog landen als Italie en Frankrijk en dat slaat nergens meer op. De "rest" heeft men netjes buiten de deur gehouden en die zijn hun eigen clubje begonnen. Gevolg is dat die hun eigen club hebben gestart en Obama was er nog maar net welkom. Ga zo door "grote" jongens...

Qua grondstoffen worden in we in Europa dadelijk(binnen nu en uiterlijk 10/15/20 jaar) in(zeer) grote mate afhankelijk van Rusland en vriend Poetin gaat dat echt niet gratis weggeven ;).
"de rest" is nu in het bezit van 75% van de oliereserves op de wereld. Ga daar maar eens over nadenken. Genoeg reden om het Arrogante gedrag, beter maar in de ijstkast te parkeren. Zo was al laatst in het nieuws, dat men in Duitsland(importeert 84 Miljard m3 gas), verwacht dat vanaf 2014, veel mensen(de minder draagkrachtigen) de energierekening niet meer kan betalen...
Wil je echt een keer jezelf overwinnen dan moet je back to basic en niet naar luxe.
Ik maak daar al een tijd een sport van, veel doen met weinig. Ik weet dat klinkt hopeloos ouderwets, maar ik heb nu niet het idee dat ik daar ongelukkiger van wordt.
Laat me raden, je bent de veertig gepasseerd? ;)
:N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan