zwaaien van en naar medemotorrijders

woofer

MF'er
4 jan 2002
86
0
deventer
ik rijd nu 2 weken een cbr 1000F (ja zo\'n plastic ding) en ik zag die lange topic over zwaaien naar anderen en ik zal je zeggen er zwaaien meer mensen op choppers naar mij dan zogenaamde \'mede-racers\'. Dat wilde ik toch even gezegd hebben hier.

Met een groet aan ALLE motorrijders,

Woofer
 
ik rijd nu 2 weken een cbr 1000F (ja zo\'n plastic ding) en ik zag die lange topic over zwaaien naar anderen en ik zal je zeggen er zwaaien meer mensen op choppers naar mij dan zogenaamde \'mede-racers\'. Dat wilde ik toch even gezegd hebben hier.

Met een groet aan ALLE motorrijders,

Woofer
Ik groet je toch niet terug :+
 
HHmmm...zo te lezen rijd je tegen wil en
dank op een mooi stuk plastic...vreemd :P

Maar goed, ik moet zeggen dat zeker 90% van de
rijders gewoon zwaait als het ff kan.
 
Heb toch het idee dat dat in de winter vaker gebeurt. Niet zoveel zondagsrijders.
Ja best wel eng hoor een hand van het stuur loslaten |(
Rete mooi weer vandaag, maar ik ben op m\'n tochtje van 150km maar 4 motorrijders tegengekomen. Viel helaas dus niet veel te zwaaien \ '(
 
ik zwaai naar iedereen op 2 wielen en boven de 100 CC
of het nou een badkuip is,een ouwe plofbak of een zijspan is, zwaaien doe ik toch wel
tenzij ik elke dag zo een geit op zn motor tegenkom en zn oogkleppen op houd, dan ga ik extra overdreven zwaaien
als het dan nog niet lukt, dan zoeken ze het maar lekker uit
 
Op zaterdag 16 februari 2002 21:48 schreef woofer het volgende:
ik rijd nu 2 weken een cbr 1000F (ja zo\'n plastic ding) en ik zag die lange topic over zwaaien naar anderen en ik zal je zeggen er zwaaien meer mensen op choppers naar mij dan zogenaamde \'mede-racers\'. Dat wilde ik toch even gezegd hebben hier.
Mede racers :? Met een CBR rij je geen racer hoor :P
Ennuh niks slechts over die \'plastic dingen\'


Ohw kzwaai toch lekker wel. ( of was het groeten :? )
 
Zwaaien? Ik zou het toch maar blijve/gaan doen.
Waarom? Zie Joe Bar deel 2 pagina 10!

:} ken je klassiekers... :}
Deze bedoelde je toch? (is helaas wel in het Frans)
signe.gif


Ik hoop niet dat hij te groot is voor modem gebruikers.. Mocht het wel zo zijn schreeuw dan even, dan verander ik het in een link...
 
Tenzij ik m\'n linker hand nodig heb om te koppelen zwaai ik naar alle motoren. Van Harley tot Yoghurtbeker. En zelfs als ik m\'n hand nodig heb probeer ik het nog met een vingertje ofzo. En ik wordt bijna altijd teruggegroet.
 
ik heb in een jaar bijna 25.000km gereden op zo\'n \"plastic ding\" en ik kan je vertellen wat heb ik er een plezier mee gehad....

dussuh...wat is er mis met zo\'n ding?

ontopic: ik groet iedereen altijd...

ik rijd nu 2 weken een cbr 1000F (ja zo\'n plastic ding)
 
ik betrap me zelfs in de auto op \"het zwaai reflex\"

Ha die ken ik! En ik rij nog niet zo heel lang motor...

Chopper of plastic, wat maakt het uit? Als je maar plezier hebt en de motor rijdt die je zelf wilt! Maar ik denk dat de chopperaars en sportneuzen altijd wel een beetje tegenover elkaar zullen blijven staan en elkaars motoren afkraken... \ '(
 
Laatst bewerkt:
:} ken je klassiekers... :}
Deze bedoelde je toch? (is helaas wel in het Frans)

(plaatje ff weggelaten. zie eerder)

Ik hoop niet dat hij te groot is voor modem gebruikers.. Mocht het wel zo zijn schreeuw dan even, dan verander ik het in een link...

Yep die bedoel ik. Ik zwaai zelfs naar lesmotoren en de peliesie. Maar die zwaaien niet altijd terug.
 
:z
Zucht, gelijk maar een vingertje. Ik zal \'t maar uitleggen voor degenen die niet kunnen lezen. In het eerste stukje doet ie iedereen de groeten. Dat ik niet terug groet is een geintje ( :+ gezien?). Op de fiets groet ik altijd.


O ja, deze krijg je nog terug :j
 
Yep die bedoel ik. Ik zwaai zelfs naar lesmotoren en de peliesie. Maar die zwaaien niet altijd terug.

Steek eens je middelvinger uit ipv een normale groet, waarschijnlijk zwaait die agent dan wel naar je, maar dan wel met een bon in z\'n hand :+
 
Ik zwaai tegen elke motorrijder.
Wat me wel opvalt is dat de helft van de chopperrijders niet terug zwaait :(
BMW rijders zijn het ergste van alle motorrijders ( No flame )
Die zwaaien dus NOOIT.
Heb dan de neiging om deze op te steken :j
 
Ik zwaai tegen elke motorrijder.
Wat me wel opvalt is dat de helft van de chopperrijders niet terug zwaait :(

Nou daarom startte ik maaaaaaaaanden terug een topic of ik nou de enige was ;) En inderdaad BMW rijders zijn ook vaak arrogante ouwe lullen die denken dat ze de koning op de weg zijn. Net als die eikels in BMW auto\'s ;) Alhoewel, ik moet dat niet van elke BMW rijder zeggen want 1tje is een keer speciaal gestopt om te vragen of ik hulp nodig had met m\'n fiets (Nee niet m\'n XR maar de GS500e.. voor m\'n XR was ie natuurlijk NOOIT gestopt) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan