Zwaaien vanuit blik

Ken je dat (zie bericht)?

  • Ja

    Stemmen: 84 84,0%
  • Nee

    Stemmen: 7 7,0%
  • zwaai gewoon

    Stemmen: 5 5,0%
  • zwaai sowieso nooit

    Stemmen: 4 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.491
178
Oss
Als echte motorrijder zwaai ik natuurlijk altijd. Soms zelfs naar een Burgmann... ;)

Soms echter verplaats ik mij ingeblikt. Als me dan een motorrijder tegemoet komt dan moet ik altijd bewust mijn zwaai neiging onderdrukken. Ken je dat?
 
Hé! Een zwaaitopic!

115223
115223
115223
115223
115223
115223
115223


[me]Fully heeft daar ook wel es last van[/me]
 
Nee hoor, ik zwaai gewoon :}

Van de week zelfs nog naar een vrachtwagenchauffeur ;)
Maar dat was alleen omdat hij zo enthousiast naar mij zwaaide.

Serieus:
Ik zwaai gewoon als ik wil zwaaien.
En als het een nadenkende motorrijder is, dan zou hij logischerwijs kunnen denken dat ik ook motorrijder ben, maar me nu even in blik verplaats.
 
DAMN ik zie nu dat ik als subject "zwaaien NAAR blik" gedaan heb. Ik bedoel natuurlijk zwaaien VANUIT blik" Kan een modje dat niet even aanpassen?

MAzzel,

ROland
 
Ja hoor steek regelmatig mijn duim op naar motoren als ik in een koekblik zit, gek genoeg alleen als ik het raampje open heb besef ik me nu... :)
 
Ik heb al 6 jaar mijn B rijbewijs en rij nu bijna een jaar met de motor.

In de auto draag ik altijd mijn gordel en meestal doe ik die aan wanneer ik thuis op de inrit sta te wachten om de weg op te rijden.

Het is al voorgekomen dat ik hem heb proberen aandoen toen ik met de motor wou vertrekken... haha gelukkig had niemand het gezien *D

Auch... Dit is dus een voorbeeld van hoe ff snel off-topic te gaan. Van zwaaien naar "slecht" overgenomen gewoontes. Dus ff vlug terug on-topic: ik sla mijn hand ook wel eens tegen mijn zijruit (in auto dus) wanneer ik wil zwaaien als ik een motor zie ;)
 
Altijd ... naar kinderen die mij toezwaaien vanachter de achterruit.
Ergo: ze zijn niet vastgeklikt en lopen dus kans om gauw losweg door de voorruit te vliegen: ik zwaai dus "bye bye, je mama houdt niet van je"
GRRRRRRRRR :( :(
 
Jaaaa, geweldig.

Ik heb het ook al een keer gehad dat ik aan het einde van het seizoen, na heel veel motorrijden in de auto op een file af kwam rijden en in m'n speigels begon te kijken om te zien of ik er ongestoord tussedoor kon crossen :)
Nou, het zal je gebeuren, leg dat maar eens uit aan oom agent :)
 
Tja, ik realiseerde me net op tijd dat ik in de auto zat en niet op de motor.

Ik vraag me af of het al een keer iemand is overkomen :)
Zal voor de leasemaatschappij van m'n auto ook een nieuwe ervaring zijn geworden.
 
haha... zit ik in mn koekblik, motorrijder groet, ik zwaai terug.
verrek, ik zit niet op de motor, waarom zwaaide die nou? had íe mij herkend? dat zal toch niet? Ik helemaal verbaasd... komt thuis; 1 koplamp defect... ja zo kan het ook!
 
Tja, je krijgt veel van die tiks als je motor rijdt.

Ga maar eens fietsen, zit je om de haverklap in je niet aanwezige spiegels te kijken (of heb ik dat alleen ?)

Wel een paar 100 jaar terug gelachen.

M´n vriendin had zo´n Cita, je weet wel zo´n groen paars snorbrommertje met van die kleine wielen. Reed ik en een maat van me (1.98m) achterop door het centrum van Den Haag. Het Citaatje was door ons bijna niet meer te zien maar we reden.

Komt er zo´n stoere puntbaard voorbij op een Harley. Dus ik zwaai met een zo link mogelijke blik. Zwaait ie heel nonchalant terug. Toen ie het een paar seconde later door had pleurde hij bijna van die rammalbak af. ...
 
Wat leuk, weer een ZWAAI-topic. Vind je het erg dat ik ff een rondje over sla. Wie benieuwd is naar mijn reacties op de zwaaitopics: zoek-functie })
 
:} dit is geloof ik 1 van de leukste en meest herkenbare zwaai-toppic's ever :}

[me]dikiedik heeft dat ook vaak (vooral op maandag).[/me]
 
Ja, herken ik.

Wat ik ook wel eens doe, op de motor, m'n hand opsteken als een koekblikker de situatie goed inschat of me voor laat gaan. FF de hand opsteken om hem/haar te bedanken.

Zwaaaajjen 8-) 8-) 8-)
 
Jaaaa, geweldig.

Ik heb het ook al een keer gehad dat ik aan het einde van het seizoen, na heel veel motorrijden in de auto op een file af kwam rijden en in m'n speigels begon te kijken om te zien of ik er ongestoord tussedoor kon crossen :)
Nou, het zal je gebeuren, leg dat maar eens uit aan oom agent :)

[off-topic]
Kennis van me had eens twee joekels van aluminium zijkoffers aan zijn XL600 gelast. Hij samen met zijn broer op weg naar Frankrijk. In Frankrijk stuiten ze op een file. Broer voorop stuurt tussen de file door. Kennis van me ook. Alleen hoorde hij ineens een flinke 'SNOK'. Hij stopt, kijkt achterom, en ziet zijn twee koffers aan het begin van de file staan naast twee beschadigde auto's.
Woeps... |(
[/off-topic]

Mijn wederhelft kijkt me soms ook wel eens meewarig aan als het handje omhoog gaat in de auto. En ik heb soms inderdaad ook nog wel eens de neiging om in de auto tussen de file door te rijden. Je zou soms willen dat je een bordje in je auto had met: "Sorry, ik ben eigenlijk motorrijder"
 
Terug
Bovenaan Onderaan