zwaaien ...wel of niet..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhhh |( |( |( |( |(
[afbeelding]

Dat kan veel harder:

full
 
Ik zwaai bijna altijd. Althans, ik steek m'n hand op, zwaaien wil ik het niet echt noemen. En tja, ik sla ook wel eens over, zeker als er zo'n knurft voorbij komt met korte broek en T-shirt. Ik zwaai namelijk naar motorrijders, niet naar kamikaze-piloten })

Alleen dat gedoe met je voet een beetje optillen als je iemand met beperkte snelheid inhaalt, dat doe ik niet meer. Voel me net een hond die een kleine boodschap moet doen :P
 
Ik heb geventileerde handschoenen die ook aan de palmkant beetje ventileren (vooral tussen de vingers).

Als ik het warm heb zwaai ik zelfs naar bejaarden. :P
 
Zwaaien? Dat doen toch alleen de weekendrijders? Ik zwaai op de fiets alleen naar bekenden, naar de buurvrouw bijvoorbeeld. :W
 
Ik zwaai alleen naar de koningin en die kom ik bijna nooit tegen. Ja 1 keer, maar toen bleek dat het dus niet zo was en dat ik voor niets zwaaide. Het was de buurvrouw van de buurman die naast haar woonde, maar waar ik verder niks mee te maken heb.
 
Deze BMW-rijder groet in principe wel, ook:
- motorscooters
- buikschuivers
- in de bocht
- als het sneeuwt
- als de zon schijnt
- soms tegenliggers op de snelweg
- bijna altijd meedeliggers op de snelweg
- automobilisten die extra ruimte in de file maken
- truckers die op de vluchtstrook gaan rijden om je er langs te laten

En altijd met de hand :W

en een keer een angel, maar dat ging echt per ongeluk :$
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan