zwaaien zonder nadenken

Calimero

MF'er
28 jan 2003
238
0
Gouda
Liet ik gister na het werk onze honden uit, komt er een motor langs, zonder na te denken schiet mijn linker hand uit :z de motorrijder zwaaide ook gewoon terug, stoer!! Moet zeggen dat ikzelf op de motor ook bijna altijd zwaai, soms op snelweg ff niet (te snel/te laat gezien), maar eigenlijk niet naar niet motorrijdens (en zeker niet naar scooters }) ) hoe jullie??
 
Ik heb altijd in de auto de neiging om te zwaaien. Sowiezo betrap ik me er soms op dat ik in de auto meer op motorrijders let dan dat ik op de weg let |(

Mark
 
stupid.gif


With both... :+
 
Op vrijdag 11 april 2003 16:57 schreef mmm het volgende:
Ik heb altijd in de auto de neiging om te zwaaien. Mark
Heb ik inderdaad ook... Het probleem is, dat ik ook wel eens denk, dat ik tussen de files door kan rijden. Heeft al eens tot een rare situatie gezorgd :(
 
Goh, toch motorrijdersafwijking, in koekblik zwaaien...

[me]Koz heeft die afwijking ook
[/me]


Koz
 
wil ook steeds zwaaie als k net van motor afstap in de auto...bah bah
of als ik op de fiets zit ook zoiets..en moet ook altij kijken naar motorrijder
maar baal in de file soms zo ontzettend van die auto... :(
motor is zoveel sneller en makkelijker..

ps zwaai bijna altij...naar de motormensjens
 
Ja ik heb dat wel eens gezien iemand die naar me zwaaide terwijl hij liep, uiteraard zwaaide ik terug :)
 
hehe, kheb geen auto, maar als ik zonder motor onderweg ben zwaai ik ook wel us . Heb wel altijd iets aan of bij me van motorspul. Alpinestars jas of rugzak, dus ben eig. bijn altijd wel herkenbaar ookal zit ik niet op m'n motor
 
Zwaai graag naar mezelf als ik in de spiegel kijk, burp...
Liet ik gister na het werk onze honden uit, komt er een motor langs, zonder na te denken schiet mijn linker hand uit :z de motorrijder zwaaide ook gewoon terug, stoer!! Moet zeggen dat ikzelf op de motor ook bijna altijd zwaai, soms op snelweg ff niet (te snel/te laat gezien), maar eigenlijk niet naar niet motorrijdens (en zeker niet naar scooters }) ) hoe jullie??
 
laatst nog een keer m'n hand zeer gedaan B|
Ik zie een motor aankomen en zwier vrolijk die hand naar buiten om te groeten *D


Zo tegen het raam van de auto aan -O-
 
hehe, kheb geen auto, maar als ik zonder motor onderweg ben zwaai ik ook wel us . Heb wel altijd iets aan of bij me van motorspul. Alpinestars jas of rugzak, dus ben eig. bijn altijd wel herkenbaar ookal zit ik niet op m'n motor


jaja, en met je motorpak aan naar een beurs helm in je rugzak haha L :+ L
 
Terug
Bovenaan Onderaan