ZWAAR K#$%E

Hmz, gixxer zag er niet best uit, deze zie k kruisjes...
anders mail je ze ff, heb nog wel genoeg webspace anders :)
ben benieuwd...
 
Hmz, gixxer zag er niet best uit, deze zie k kruisjes...
anders mail je ze ff, heb nog wel genoeg webspace anders :)
ben benieuwd...

Thanks, maar het komt in de toekomst wel goed met de webspace van FW.
Er kunnen nu (zo uit mijn hoofd maar 10 mensen tegelijk gluren) op het "plaatselijke servertje".
 
Thanks, maar het komt in de toekomst wel goed met de webspace van FW.
Er kunnen nu (zo uit mijn hoofd maar 10 mensen tegelijk gluren) op het "plaatselijke servertje".
okiedokie :)
maar was wel benieuwd naar de pics nu O-)
 
Op maandag 09 februari 2004 19:36 schreef Thunderer het volgende:ookal dijk glij ervaring? :X
Het is met jou ook nooit meer goed gekomen hè... :+
Nog hele gesprekken gehad in het topic over jou glijpartij. Was begin december.
 
Ik weet hoe je je voelt. Ben met m'n bikey eind vorig jaar zo ongeveer onderuit gegaan. Wacht rustig af of schaderapport. Maak je niet gek.

Ik hoop voor je dat de schade meevalt. Ik was met een Fireblade uit 1998 alleen wa+ verzekerd |( en moest de schade uit m'n eigen zak dokken. Wees in ieder geval blij dat je zelf niets mankeert en dat je een all-risk hebt.

Het is idd erg fijn als er mensen even stoppen om te helpen. Ook al is het alleen maar om er ff tegen aan te lullen....

STERKTE... Mike
 
sterkte '(

mij doet het altijd het meeste pijn om het ding weggesleept/takeld te zien worden.

Suc6 met het herstel :]
 
Op maandag 09 februari 2004 18:45 schreef purple-GiXXer het volgende:Nee, nat wegdek en een band waar mijn voorganger de vreesdrempels nog niet van af had gereden, dat het echter zulke brede drempels waren had ik niet gedacht....

sorry...maar ik vind dit echt onzin..je kan op natweer mega schuin...en je valt echt niet zomaar...dieselspoor kan ik dan nog inkomen..maar gewoon nat asfalt...is gewoon eigenlijk stiekum te enthousiast de bocht in...en dan denken...o kut..het nat...oei ff een stapje opzij...dan maar remmen...en dan op je bek...

ik heb pas een handvol reacties gezien dat mensen zeiden van ...tis me eigenschuld...

het is altijd de schuld van de motor,wegdek,olie,vangrail weet ik veel...

maarum...evengoed blijft het klote!!!! leuk is het niet...ik wens je wel succes met het herstellen van je fiets... :)
 
sorry...maar ik vind dit echt onzin..je kan op natweer mega schuin...en je valt echt niet zomaar...dieselspoor kan ik dan nog inkomen..maar gewoon nat asfalt...is gewoon eigenlijk stiekum te enthousiast de bocht in...en dan denken...o kut..het nat...oei ff een stapje opzij...dan maar remmen...en dan op je bek...

ik heb pas een handvol reacties gezien dat mensen zeiden van ...tis me eigenschuld...

het is altijd de schuld van de motor,wegdek,olie,vangrail weet ik veel...

maarum...evengoed blijft het klote!!!! leuk is het niet...ik wens je wel succes met het herstellen van je fiets... :)

De zijkanten van de voorband zijn dus echt glad, en dat in combinatie met de hellingshoek en natweer was de (vermoedelijke) oorzaak van de schuifpartij.

Dus iets rechterop had waarschijnlijk geholpen, maar dit blijft nakaarten. Daar heb ik voorlopig tijd genoeg voor!!!

Ps: Ik hoor net van een maat van me dat er de zelfde ochtend ook iemand onder uit is gegaan in de zelfde bocht!

Maar er gingen er ook genoeg door heen die wel overeind bleven dus........
 
ah...das wel eerlijk purple gixxer... :}
zo hoor ik het graag... :)

tis nooit leuk..iig ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan