Zwaar kut, Ik heb mijn schatje gecrashed!

Ik dank m'n dealer op m'n blote knietjes voor m'n beschermende kleding en mezelf voor het feit dat ik het aangetrokken heb. Als ik geen stevige motorlaars aan had gehad, dan lag m'n been nu dik in het gips... Hij is nu alleen maar een beetje paars en opgezwollen.

Hier mijn topic: Tweety naar de haaien '(

Kris, ik hoop dat alles met jou en je motor helemaal goed komt, ik weet ongeveer hoe het voelt.
 
Zo zo dE kInderen worden weer eens voor dit politiek correcte en "kijk-mij-eens-goed-zijn" verhaaltje gespannen.
bla bla bla.

BTW Superkris veel sterkte, je huid wordt vanzelf wel goed, de schade aan je Motor niet.

Groetjes van de man die dag en nacht het dikste beschermende 'pak' draagt.

Kris stuur Mij nog even een mailtje, kheb denk ik nog iets leuks.....

Ik begrijp dit niet.

bla bla bla.



persoonlijk vind ik het voor die motor erger, die schaafwondjes herstellen wel :)


Lijkt wel een echo ;)

4 handen op 1 buik??
 
Laatst bewerkt:
EEJ.. vriend.. Klote man.. Ik kan misschien een pleister op je wond geven. Ga naar motorplanet.. die hebben mij ook geweldig geholpen toen ik schade had.. goede tips en willen altijd helpen.

Voor de rest veel sterkte met je herstel.. als je fiets totalloss is komen wij afscheid nemen..
 
klote kerel,zo'n smak wil niemand meemaken.Heb zelf op mijn GSX-R van die chras-sliders laten monteren maar ik hoop ze nooit nodig te hebben.
Enne wat je t-shirt van AvZ betreft....Arian is dit weekend op de RAI te vinden dus die kun je vervangen....
sterkte... :]
 
Wees blij dat je zelf niets is overkomen ,klo... voor je bike maar zo te zien die foto´s valt de schade mee , er is mee te leven.
Suk6 verder. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan