Zwaar kut, Ik heb mijn schatje gecrashed!

Klote man, succes met de nasleep en alle pijnlijke ellende.

Als je baby het nog doet (Hopelijk!!!!!) en je kan geen kuipwerk vinden, mail me dan eventjes, dan kijk ik of ik je kan helpen.
 
Wat een kutzooi zeg, heb t zelf gelukkig nog niet zo erg meegemaakt, maar dat zal best nog wel s komen denk k zo...

Sterkte met t lichamelijke herstel, gaat waarschijnlijk een stuk sneller dan dat van je motor :r |(
Misschien dat je andere 'schatje' de pijn wat kan verlichten?
 
woooo dat meen je niet '( . Klote man! Veel spierpijn gehad? Hee suc6 met herstel van jezelf, je ego en je bike..

Rare bocht om eruit te gaan als ik het zo zie. Olie op de weg of heb je niks kunnen vinden? Misschien was de band wel langzaam aan het leeg lopen.

Geluk bij een ongeluk... het mooie weer is achter de rug.


Ik zou ook helemaal gek worden als ik me soessie kwijt zou raken.. zou niet graag in je schoenen willen staan '(

After rain comes sunshine dude. They can wreck you're bike but they can't wreck the virus ;)

ohwja... ook namens motorfreakje!
 
Laatst bewerkt:
tegen de 50.000 met HEM gereden. Op mijn andere schatje na, is het mijn grootste liefde.
bang dat ik niet meer op HEM zal mogen rijden...

Je Schatje? Hem? :? :? Ik bespeur bisexuele gevoelens....... :+

Maarre, veel beterschap en zo te zien zal je winterstop extra vroeg beginnen dit jaar.
Volgens seizoen weer rustig aan beginnen en wel in't leer, isn't it?
 
Hey Kris,

Sterkte man!

Denk maar aan de toekomst
het is nu allemaal ff kl@te
maar het komt allemaal wel weer goed.

Keep it cool
 
Sterkte man!

Je weet wellicht wel: er zijn twee type motorrijders:
zij die al eens gecrashed zijn, en zijn die nog gaan crashen...

welkom bij de eerste groep :(



-- Kal.
 
Ik doe niet aan winterstops, dus dat is helaas geen troost... :(

Zo zag hij er afgelopen zondag nog uit ;(

full
 
moet er niet aan denken dat het me gebeurt '( Veel sterkte met het opknappen van je schatje en jezelf!!!

schrale troost: chicks dig scars 8-)
 
Da's knap TUK voor je :(
Heb je zondag nog gezien (met vriendin *D )
Jammer van je fiets, maar die kan gemaakt worden. Sterkte met je lichamelijk herstel.
 
hey kris, wat klote om te horen. veel succes met de afhandeling en met het herstel van je rosbief. zal je soon weer eens bellen om weer eens af te spreken

succes Pieter
 
Sjips Kris....balen voor je! Hoop dat je snel een beetje onderdelen kan vinden om weer lekker te :]
 
Zeer kloten om dat te horen van je :( ik hoop dat je herstel en dat van je motor zeer snel zal gaan en voor je het weet je weer lekker aan het tuffen bent..

Succes & sterkte!
 
nee, ben sinds een uurtje ofzo weet terug in bussum.

even wat foto's van de bocht die ik net nog met mijn telefoon heb gemaakt.

(Afbeelding)

Sh*t man :( balen van je motor, heel veel succes met het herstellen van beide :} en hopen dat dat nog kan bij je motor.
De bocht ziet er idd niet raar/knijpend ofzo uit :?

[me]frisco weet hoe het is om onderuit te glijden en niet te weten waarom B| [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan