Zwaar ongeval MeanBlueMan

Super om te lezen hoe je herstel vordert en hoe je je er keihard doorheen bijt :}

Ik weet zeker dat deze rustigere omgeving met natuur en vogeltjes (zoals @MeanGreenGirl het mooi omschreef) je nog meer gaat helpen.


Zet hem op! Je kan het!

En jij ook @MeanGreenGirl , je bent een topper:}
Vogeltjes zijn leuk, maar dan moet je geen eksters hebben; die schreeuwen de hele buurt bij elkaar B|.
 
Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
Klopt, ik druk mijn virtuele snor. (Gaat ook niet lukken zonder motor)
Maar,.. ik wil natuurlijk wel een uitgebreid foto verslag enzo, film compilaties, ALLES!
EN! bewijs van @Bosso met zen vlag, hoed en toeter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
Pakt aanhanger, pleurt de motor er op en begint aan de dagtocht naar het centrum de verste uithoek van Nederland en komt uitgerust voor de tocht aan. 8-) O-)
 
Gelukkig konden we al snel weer door.
Nee, als je op dat tolplein staat kan je nergens meer naartoe. :+

En het heeft vast ergens aangegeven gestaan hoor. Maar daar heb ik helemaal niet op gelet joh.

Maar de ironie....elke keer haasten vanuit Antwerpen maar toch op de minuut af iedere keer op tijd op mijn werk.
Vandaag dacht ik ruim op tijd te zijn over de rustige zeeuwsche wegen...... kwartier te laat. :')
Och zolang het werk nog niet klaar is ben je nog optijd omdat te doen :+
 
Klopt, ik druk mijn virtuele snor. (Gaat ook niet lukken zonder motor)
Maar,.. ik wil natuurlijk wel een uitgebreid foto verslag enzo, film compilaties, ALLES!
EN! bewijs van @Bosso met zen vlag, hoed en toeter.



Jij stelt best veel eisen voor iemand die nu al afhaakt.......

In real live ook zo ? O-)
 
Dan kan het zomaar voor kunnen komen dat ik Serge tegen kan komen daar. Morgen misschien m'n vader ophalen. Ligt er een beetje aan hoe laat hij klaar is bij de fysio.

:o Kamer 6. Of die gast die rondscheurt (helaas handaandrijving ) met een Tshirt met een aap erop :+ Of die gast die je niet ziet omdat ie zelf ergens fysio heeft.
 
:o Kamer 6. Of die gast die rondscheurt (helaas handaandrijving ) met een Tshirt met een aap erop :+ Of die gast die je niet ziet omdat ie zelf ergens fysio heeft.

Als je een oudere grijze man met bril ziet met 1 been bij de fysio. Dat is mijn vader. Maar ik begreep net dat hij ´s ochtends bij de fysio is en ik dan nog aan het werk ben. Dus ik kom hem niet ophalen.
 
Jij stelt best veel eisen voor iemand die nu al afhaakt.......

In real live ook zo ? O-)
Neen, internet enzo
Serieus he, als ik dichterbij was geweest (of andersom) had ik best mijn culinaire skills op je willen oefenen.
Het is nou niet dat je er mee kan gooien enzo :X O-)
(Niet om de fraulijn te passeren, hou gewoon van eten maken(en delen) en heb ervaring met dieet en liquid food)
 
Nee, het is gewoon logisch dat je met mijn verwondingen en letsel naar een revalidatiekliniek gaat.
Het is mijn stompzinnige eigenwijsheid die soms het commando overneemt en mij beslissingen laat nemen waarvan ik eigenlijk bij voorbaat weet dat ze niet in mijn voordeel zijn. Ga je daar hard tegen in, dan gaan mijn hakken verder in het zand en word mijn beslissing alleen maar sterker.
MGG heeft dat in de gaten en is tot nu toe de enige die ik ken die daar dusdanig mee om weet te gaan dat ik langzaam toch weer verstandig ga nadenken. :} :}

Is altijd toch dat de vrouw het verstand is van de man })


Mede door de speciale kwaliteiten :9
 
Neen, internet enzo
Serieus he, als ik dichterbij was geweest (of andersom) had ik best mijn culinaire skills op je willen oefenen.
Het is nou niet dat je er mee kan gooien enzo :X O-)
(Niet om de fraulijn te passeren, hou gewoon van eten maken(en delen) en heb ervaring met dieet en liquid food)
Culinaire skills op MBM oefenen :?. Ik krijg daar heel rare beelden bij: ga je ‘m zachtjes garen boven een houtgestookt vuurtje _O-.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan