Zwaar ongeval MeanBlueMan

EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
Weet ik :Y

Maar het gaat om en over jou dus even checken bij de hoofdfiguur voor ik me opgeef voor iets waar helemaal geen prijs op wordt gesteld :+

Ik zit momenteel weer op 240km woon/werk per dag dus dat stukje naar dat verre oord moet ook wel lukken :P
 
EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
🙄 🤔
Bespeur ik hier nu een uitdaging 🧐
 
Culinaire skills op MBM oefenen :?. Ik krijg daar heel rare beelden bij: ga je ‘m zachtjes garen boven een houtgestookt vuurtje _O-.
Nou....
Dat wou ik wel met de meeuwen doen die hier wel eens naar binnen vliegen.
Maar ik begrijp dat MBM nogal groot is, vooral lang. En ik ben wat dat betreft *ineens maar een klein meisje.
Dus dat denk ik niet 😆
Taart van maken?
Aardbeien slagroom }) :9
Als het hartig is, (met vlees) heet dat quiche.
Kan ook boven een vuurtje garen, duurt wel lang.
 
EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)


Weet ik :Y

Maar het gaat om en over jou dus even checken bij de hoofdfiguur voor ik me opgeef voor iets waar helemaal geen prijs op wordt gesteld :+

Ik zit momenteel weer op 240km woon/werk per dag dus dat stukje naar dat verre oord moet ook wel lukken :P

En, is er al een datum bekend voor het begeleidings trippie Goes -> Hulst:+
 
Als het hartig is, (met vlees) heet dat quiche.
Kan ook boven een vuurtje garen, duurt wel lang.
Quiche is lekker, maar dat duurt me te lang. Ik bak wel een eitje onderweg :P
IMG_20210914_122846.jpg
 
Dat is geen uitdaging voor jou @Tcat . In totaal wordt het nog niet eens de helft van de kilometers die je/we tijdens de laatste AT-toertocht hebben gemaakt op één dag.. Jij kunt dat... geloof me ;)
:+ _O-
Goes, dat is hooguit een dik uurtje, ok, beetje Hulst erbij plakken.
Das aan de andere kant van de sloot...

De uitdaging was meer voor bedoeld voor de rest wat iets minder centraal gelegen is🤫
 
Sorry MBM.

Zou er tzt een begeleiding gaan plaatsvinden kan ik daar helaas niet aan deelnemen. Ik moet mijn verlof altijd minimaal 2 weken van tevoren aanvragen. Als je bekend maakt dat je de volgende dag gaat vertrekken, ben ik dus te laat met aanvragen.

Maar ik had er heel graag bij geweest. Absoluut!

Al was het maar voor het colaatje en het patatje. :9
 
:+ _O-
Goes, dat is hooguit een dik uurtje, ok, beetje Hulst erbij plakken.
Das aan de andere kant van de sloot...

De uitdaging was meer voor bedoeld voor de rest wat iets minder centraal gelegen is🤫
Andere kant van de sloot; is daar een visum voor nodig? Dan moet ik dat al in werking gaan zetten :).
 
Sorry MBM.

Zou er tzt een begeleiding gaan plaatsvinden kan ik daar helaas niet aan deelnemen. Ik moet mijn verlof altijd minimaal 2 weken van tevoren aanvragen. Als je bekend maakt dat je de volgende dag gaat vertrekken, ben ik dus te laat met aanvragen.

Maar ik had er heel graag bij geweest. Absoluut!

Al was het maar voor het colaatje en het patatje. :9
Klinkt bekend. Ik maakte gisteren enthousiaste geluiden op voorhand, maar moet echt even kijken als het echt zover is wat er mogelijk is die dag. Intentie: ja zeker!!
maar
Beloofd: ehh... nee, kan ik helaas nog niet omdat we nog niet weten wanneer (en als ik echt een toezegging doe ik het wel waar wil kunnen maken).
 
Neen, internet enzo
Serieus he, als ik dichterbij was geweest (of andersom) had ik best mijn culinaire skills op je willen oefenen.
Het is nou niet dat je er mee kan gooien enzo :X O-)
(Niet om de fraulijn te passeren, hou gewoon van eten maken(en delen) en heb ervaring met dieet en liquid food)

:+


MGG voelt zich zomaar niet gepasseerd, zeker niet als ze ook mee mag eten ;)
En MBM is gek op eten maar haat eten klaarmaken, zelf boterhammen smeren vind ik al vreselijk.
Als ik dat al doe...dan sla ik de boter over, veel te veel werk, kwak die plak kaas erop en klaar.

MGG maakt, als het uitkomen met onze werktijden nog wel s broodje gezond voor me klaar, damn...blij als een klein kind ben ik dan :+
 
:+


MGG voelt zich zomaar niet gepasseerd, zeker niet als ze ook mee mag eten ;)
En MBM is gek op eten maar haat eten klaarmaken, zelf boterhammen smeren vind ik al vreselijk.
Als ik dat al doe...dan sla ik de boter over, veel te veel werk, kwak die plak kaas erop en klaar.

MGG maakt, als het uitkomen met onze werktijden nog wel s broodje gezond voor me klaar, damn...blij als een klein kind ben ik dan :+
Kleine kinderen zijn eerder blij met patat, appelmoes en een kroket in plaats van een broodje gezond :P; maar gelukkig heb ik geen kinderen, dus ik hou me daar niet zo mee bezig (kut ettertjes B|).
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan