Zwaar ongeval MeanBlueMan

Dat is inderdaad het nadeel. Je hebt ook nog van dat volk met roofboxer helmen wat tegenwoordig allemaal op KTM superduke o i d rijd. Moet altijd TE HARD!! Met als consequentie dat de leuke tour routes worden afgesloten voor mensen die gewoon willen touren.
Hoe heet dat achterlijke clubje ook al weer , 1 van hun heeft zich paar jaar terug tenpletter gereden in een tunnel.

Ps
clubje was Brag and boost of zoiets dacht ik.
Reden ook op dat soort.motoren en de kledingstijl paste ook wel bij hun:X
 
Hoe heet dat achterlijke clubje ook al weer , 1 van hun heeft zich paar jaar terug tenpletter gereden in een tunnel.

Ps
clubje was Brag and boost of zoiets dacht ik.
Reden ook op dat soort.motoren en de kledingstijl paste ook wel bij hun:X
Brag en Boost past in hetzelfde rijtje als Wheely Time: geen echte motorrijders, maar een beetje ride outs organiseren over snelwegen en door het centrum van Amsterdam, en vooral heel hinderlijk aanwezig zijn.
 
Jij als geleerd plesie man, kenT jij niet is effe iemand hier dat gaan wijs maken..

Ik denk er dus ook zo over👍
Heb al een keer zo'n crash mee gemaakt (2008).
Koophok was toen niet aan de straatstenen kwijt te raken..
Of met een berg schuld🤐

De woningcrash toen was mijn "geluk" na het eindigen van mijn relatie.
Anders had ik met mijn horecasalarisje nevernooit een vrijstaande woning kunnen kopen. ( en vrijstaand is echt een ongelooflijke luxe! )
Ook kon ik nog net de spaarhypotheek afsluiten voordat dat werd afgeschaft.
Het was schrapen en op het scherpst van de snede elke maand, maar het lukte wel.
Tevreden zijn met heel weinig scheelt al een hoop. ;)
(Daar schort ook nog wat aan tegenwoordig, soms moet je je eisen bijstellen en daar lijken veel mensen moeite mee te hebben tegenwoordig.)

En nu zie je eigenlijk hetzelfde gebeuren....torenhoge hypotheken.
Echt bizarre prijzen voor krotten. En hier in Zeeland staan best nog wat krotten.
En daar zie je soms een makelaarsausje over gaan zodat het schilletje weer mooi is maar daaronder blijft het een krot.
Ben je mooi klaar mee.
 
Mijn schoonzus kocht het oude huisje in de Baanstraat 21 in Hoorn indertijd voor 58.000 gulden. Oude kleine huizen, zonder isolatie, geen spouw, eigenlijk ver voorbij de houdbaarheids datum. Momenteel staat hetzelfde huisje er naast te koop voor 350.000 euro, knotsgek zijn we aan het worden.
 
Ik vermoed iets met de spoed van die ingreep die van groter belang was dan het bijkomend litteken. Die operatie was wellicht van levensbelang.

Zou het kunnen dat ze dat litteken(weefsel) later verder aanpakken, wanneer je voor de rest al goed hersteld bent?

Niet dat je daar nog op zit te wachten natuurlijk, op nog een extra operatie, maar je hebt er wel recht op als het nodig blijkt.

Normaal gezien wordt zo'n operatie weken van tevoren voorbereid, een prothese speciaal op maat gemaakt, onderzoeken etc etc.
Bij MBM was het idd van levensbelang dit zo snel mogelijk te doen anders was het einde verhaal.
Dit is dan ook de dag er na gebeurd (of eigenlijk een paar uren later omdat hij sńachts is binnengebracht)
Maar ook de operatie was risicovol, want hij was niet altijd even stabiel en het is een heftige operatie.
Dus dat het bij de arm niet helemaal goed is vastgezet is de chirurg niet kwalijk te nemen.Er was veel haast bij.

Al bij al, nog steeds ontzettend veel respect voor de chirurg dat hij met deze "haastklus"zijn leven heeft gered. :}
 
De operatie was idd van belang, dusdanig zelfs dat ze m zo snel hebben gedaan dat ze bij voorbaat wisten dat het niet 100% goed zou zijn.
Over 1 a 2 maand gaan ze die verbinding dus nog eens aanpakken, maar dan gaan ze via de halsslagader..... een simpele ingreep noemde de arts het :+ :X

Waarom dan niet in 1 keer goed ? Daar was dus gewoon geen tijd voor. Het was echt een levensreddende operatie. En dan ga je dood en heb je niets te klagen of je overleefd het en dan kun je, zoals ik nu, er lekker over klagen ;)

Maar dat litteken is niet echt meer te fatsoeneren, maar daar ging t me ook niet om. Het zijn van die bijverschijnselen die erbij komen, waar je eigenlijk niet bij stil staat maar die ronduit vervelend kunnen zijn. Net als bloedverdunners krijgen...iedere dag 2 x een kleine injectie die je jezelf mag toedienen. Stelt niet veel voor...maar t is toch ff kut iedere keer weer. Dat soort dingen, waar je eigenlijk helemaal niet bij stil staat. Of dat je jezelf kun aankleden. Behalve je sokken...daar heb je dan hulp bij nodig |(

Je hebt nu zoń 9 operaties gehad, en dat waren geen eenvoudige ingrepen.
Dus tegen de aankomende operatie op zien zal iedereen begrijpen, ook al moet het gebeuren en is het minder intensief dan de eerste keer.
Ik hoop ook heel erg dat dit de laatste keer is dat ze in je gaan snijden. :j
Klaag er maar op los, heb je alle recht toe. Ben blij dat je het nog kan. ;)
 
Waar je ook tegen aan loopt.....

De trammelant die je tegenkomt na zo'n aanrijding, afgezien van de echte verwondingen.
Ik bedoel, de randverschijnselen.

Zo is mijn aorta x armslagader met grote spoed geopereerd. Dat hebben ze via mijn linkeroksel gedaan.
Er staat echt een behoorlijk litteken helemaal van achter naar voor dwars door mijn oksel.
Nu zit ik momenteel echt onder de littekens, maar deze is echt zo vreselijk *ruk* !!!
Arm omhoog doen trekt zo aan dat litteken dat t echt zeer doet B|
En dat heb ik nu dus een week of 8 ook zo min mogelijk gedaan waardoor het schoudergewricht ook vast dreigde te gaan zitten :(

Van die kleine bijverschijnselen die hun best doen t leven nog zwaarder te maken.
Of de uitdaging hoger.

Voor dat litteken overigens siliconepleisters gekregen. Had ik nog niet eerder van gehoord, maar iets in je oksel plakken is ook vreselijk onhandig kan ik je verstellen. Plus dat ze lang niet zo goed plakken als echte pleisters dus na korte tijd weer loskomen. Maar.... nu 4 dagen gemiddeld 12 uur per ag gebruikt en ze hebben echt een verrassend positief effect !!
Hey! Mooi dat die pleisters toch beginnen te werken!
Ga je er toch profijt van hebben nu je die arm steeds meer kan bewegen.
Mag ook wel voor die prijs. Heb nog nooit zulke dure pleisters gezien. :o
 
Nu zit ik momenteel echt onder de littekens, maar deze is echt zo vreselijk *ruk* !!!
Misschien ben ik nu de spuit 11 en heb je het advies allang gehad.
Toen ik last van mijn littekens begon te krijgen ben ik na een korte zoektocht op internet uitgekomen bij vitamine E creme.
Ik wou dat ik het eerder geweten had!
Voedt de huid en houd de huid soepel waardoor de littekens niet zo trekken/irriteren en je allicht normaler kan bewegen als de rest ook meewerkt.

Pure kokosolie is ook rijk aan vitamine E, wel heel goed voor littekens. Ik weet alleen even niet hoe snel dat in de huid trekt.
 
Maar dat litteken is niet echt meer te fatsoeneren, maar daar ging t me ook niet om. Het zijn van die bijverschijnselen die erbij komen, waar je eigenlijk niet bij stil staat maar die ronduit vervelend kunnen zijn. Net als bloedverdunners krijgen...iedere dag 2 x een kleine injectie die je jezelf mag toedienen. Stelt niet veel voor...maar t is toch ff kut iedere keer weer. Dat soort dingen, waar je eigenlijk helemaal niet bij stil staat. Of dat je jezelf kun aankleden. Behalve je sokken...daar heb je dan hulp bij nodig |(

Daar zijn hulpmiddelen voor ;)
 
..
En nu zie je eigenlijk hetzelfde gebeuren....torenhoge hypotheken.
Echt bizarre prijzen voor krotten. En hier in Zeeland staan best nog wat krotten.
En daar zie je soms een makelaarsausje over gaan zodat het schilletje weer mooi is maar daaronder blijft het een krot.
Ben je mooi klaar mee.
Deze keer ivm Corona in Nederland gebleven op op "jullie" terrein vakantie gevierd, Hoofdplaat gezeten.
Daar stonden ook wat huisjes her en der te koop. Bij die prijzen had ik ook al zoiets van :X:X
Het werk straalde er vanaf.

Overal weten ze nu van prijzen :/
 
Je hebt nu zoń 9 operaties gehad, en dat waren geen eenvoudige ingrepen.
Dus tegen de aankomende operatie op zien zal iedereen begrijpen, ook al moet het gebeuren en is het minder intensief dan de eerste keer.
Ik hoop ook heel erg dat dit de laatste keer is dat ze in je gaan snijden. :j
Klaag er maar op los, heb je alle recht toe. Ben blij dat je het nog kan. ;)

9 ?

Dan heb ik er nog een paar gemist, moeten we nog s bespreken :X :+
 
Misschien ben ik nu de spuit 11 en heb je het advies allang gehad.
Toen ik last van mijn littekens begon te krijgen ben ik na een korte zoektocht op internet uitgekomen bij vitamine E creme.
Ik wou dat ik het eerder geweten had!
Voedt de huid en houd de huid soepel waardoor de littekens niet zo trekken/irriteren en je allicht normaler kan bewegen als de rest ook meewerkt.

Pure kokosolie is ook rijk aan vitamine E, wel heel goed voor littekens. Ik weet alleen even niet hoe snel dat in de huid trekt.

Ik heb geen zoektocht hoeven houden maar kreeg siliconepleisters aangeboden die lastig zijn maar hun werk erg goed doen. Die mogen alleen niet gecombineerd worden met andere smeersels, ik hou het dus even op die pleisters.

Krengen kosten een fortuin trouwens, dus ze mogen ook wel resultaat hebben :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan