Zwaar ongeval MeanBlueMan

Soms gaan dingen snel..... Er was al wel over gesproken maar nog niet helemaal concreet, maar morgen ga ik al met ontslag.
Uiteraard volgt er nog een lang traject waarbij ik poliklinische behandeld zal worden.

Het zal te kort dag zijn voor een begeleidingstour maar om heel eerlijk te zijn.... ik zou dat allemaal waarschijnlijk niet trekken.
Ik ga fysiek weliswaar op sommige vlakken erg snel, maar ik merk ook dat het niet alleen om mijn benen en armen gaat. Mijn longen en ademhaling zijn nog herstellende, mijn rug moet zich aanpassen aan een behoorlijk stuk titanium en m'n heupen moeten zich weer aanpassen om in m'n bekken te passen. Al die dingen kosten mij energie, best ongebruikelijk veel energie.

Voor een leuke begeleiding zou ik dan ook zelf mee willen naar Hulst om daar met z'n alleen de vlaamse frieten te gaan eten en een bakkie koffie te kunnen gaan doen. En dat incl de dingen die hier eerst nog moeten gebeuren en dan de reis....dat trek ik momenteel gewoon niet.

Ik weet dat ik sommigen hiermee een uitje door de neus boor ;) maar op zo'n korte termijn was het toch moeilijk geweest mensen hier te krijgen voor de rit. Maar ik sla niet zomaar iedereen over. Ik heb daadwerkelijk veel aan dit topic, dingen die gezegd worden, opbeurende woorden en terugkerende posters/gebruikers. Ik zal echt nog een paar maanden moeten aansterken voor ik langer dan 1 uur een grote bek kan opzetten en jullie dan toch voor een rit met BBQ kan uitnodigen :) Dat zoiets er gaat komen is zeker, maar dan lekker op wat langere termijn gepland en geregeld :)
Maak je vooral niet druk om die rit, daar gaat het in de verste verte niet om.

Morgenavond "plof" je in je eigen bed, op je eigen kussen, naast @MeanGreenGirl . Dat is het enige dat er toe doet. *O*
 
En dat incl de dingen die hier eerst nog moeten gebeuren en dan de reis....dat trek ik momenteel gewoon niet.

Doe nou lekker op je gemak man, je bent nog beurs.. dat ze je er uit gooien wil nog niet zeggen dat je beter bent :)
( maar dat had je zelf wel begrepen neem ik aan ;p ;p ;p )

Brag en Proest ( en de helft van ons, Roest a lá MF komt nog wel een keer.
 
De eerste keer file daaro.


U zoekt ruzie ?

:+




Het is hier meerdere keren per week pret omdat die halve zolen van de tunnel die hele shit dichtgooien voor een
verdwaalde duif die zit te schijten bovenop de tunnelbuis.

Laat staan als d'r weer eens een buitenlander het niet snapt en probeert te keren, of gewoon maar ergens stopt.
Of een of andere kwiebus ergens tegenop rijd .
 
Goed nieuws, MBM! Nu gaat het echte werk beginnen.

Jammer, maar (gezien je gesteldheid) begrijpelijk dat de rideout niet doorgaat.

Zou je tzt een rit organiseren (en ik dat op tijd weet), ben ik van de partij, mits ik niks anders voor heb. Al is het alleen al vanwege de Vlaamse frietjes en het colaatje op het terras van MGG.
 
U zoekt ruzie ?

:+




Het is hier meerdere keren per week pret omdat die halve zolen van de tunnel die hele shit dichtgooien voor een
verdwaalde duif die zit te schijten bovenop de tunnelbuis.

Laat staan als d'r weer eens een buitenlander het niet snapt en probeert te keren, of gewoon maar ergens stopt.
Of een of andere kwiebus ergens tegenop rijd .
Verder vind ik action olie niks, een motor scooter de beste motor die er is, heb ik remhendels en schijven van aliexpress en natuurlijk extra schijnwerpers om beter zichtbaar te zijn.


:+
 
Wel thuis MBM ! We horen vanzelf wel wanneer de MBMMF ride-out plaats gaat vinden ;-)
Goed nieuws!
Ritje kan altijd nog, ergens volgende zomer.
Goed nieuws, MBM! Nu gaat het echte werk beginnen.

Jammer, maar (gezien je gesteldheid) begrijpelijk dat de rideout niet doorgaat.

Zou je tzt een rit organiseren (en ik dat op tijd weet), ben ik van de partij, mits ik niks anders voor heb. Al is het alleen al vanwege de Vlaamse frietjes en het colaatje op het terras van MGG.



Ik stel voor dat MBM en MGG volgend jaar het "Grootse Titanium-Treffen" organiseren ipv een ride-out/home. 8-)
 
Soms gaan dingen snel..... Er was al wel over gesproken maar nog niet helemaal concreet, maar morgen ga ik al met ontslag.
Uiteraard volgt er nog een lang traject waarbij ik poliklinische behandeld zal worden.

Het zal te kort dag zijn voor een begeleidingstour maar om heel eerlijk te zijn.... ik zou dat allemaal waarschijnlijk niet trekken.
Ik ga fysiek weliswaar op sommige vlakken erg snel, maar ik merk ook dat het niet alleen om mijn benen en armen gaat. Mijn longen en ademhaling zijn nog herstellende, mijn rug moet zich aanpassen aan een behoorlijk stuk titanium en m'n heupen moeten zich weer aanpassen om in m'n bekken te passen. Al die dingen kosten mij energie, best ongebruikelijk veel energie.

Voor een leuke begeleiding zou ik dan ook zelf mee willen naar Hulst om daar met z'n alleen de vlaamse frieten te gaan eten en een bakkie koffie te kunnen gaan doen. En dat incl de dingen die hier eerst nog moeten gebeuren en dan de reis....dat trek ik momenteel gewoon niet.

Ik weet dat ik sommigen hiermee een uitje door de neus boor ;) maar op zo'n korte termijn was het toch moeilijk geweest mensen hier te krijgen voor de rit. Maar ik sla niet zomaar iedereen over. Ik heb daadwerkelijk veel aan dit topic, dingen die gezegd worden, opbeurende woorden en terugkerende posters/gebruikers. Ik zal echt nog een paar maanden moeten aansterken voor ik langer dan 1 uur een grote bek kan opzetten en jullie dan toch voor een rit met BBQ kan uitnodigen :) Dat zoiets er gaat komen is zeker, maar dan lekker op wat langere termijn gepland en geregeld :)

Heb je jezelf zo misdragen dat ze je nu al helemaal zat zijn? })
Dat hebbie goud doan mien jong :t
Op naar huis lekker je eigen dingen doen *O*
 
Wauw man,, naar huis... Wie had dat gedacht sinds 31 juli... Heel heel heel goed nieuws. Hoe mooi is dit voor jou en mgg en mgp en alle anderen.
Maar het is wat mij betreft sowieso een mooi verhaal. Het bericht en de foto's van 31 juli en de 0,0 verwachting op een goede afloop...

En dan dit herstel en dat jij en mgg dit hier allemaal delen, fantastisch!

Ga zo door, het maakt mij erg blij.
 
Verder vind ik action olie niks, een motor scooter de beste motor die er is, heb ik remhendels en schijven van aliexpress en natuurlijk extra schijnwerpers om beter zichtbaar te zijn.


:+

Was jij nou ook geen bus chauffeur en had je als hobby wielrennen ???



fucking ... klootzak.. jij bent gewoon écht een lul he..


:+
 
Goed nieuws, weer in je vertrouwde omgeving. :t
Rustig verder klussen aan je herstel, mooi man.

Er is toch niets zo fijn als in je eigen bed te slapen, goede zorg is prachtig, maar het is niet thuis.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan