Zwaar ongeval MeanBlueMan

Dat Klinkt meer als een was programma van een wasmachine.:+

mini en maxi was vroeger een komisch duo met binnenbeenlengte van meer als 100 cm

minimaxi.jpg
 
Hai @MeanBlueMan , ik vind het ontzettend k*t voor jou én MGG dat de zorg weer overal afgeschaald wordt. Ik hoop ontzettend dat het qua tijd zal meevallen, maar vooral ook dat je vooraan het lijstje staat en je geen extra
" schade" lijdt.

Ps ook andere wachtenden, veel sterkte de komende tijd.

En goed bezig @Willem :t
 
Tja.... 8 december CTscan en gesprek met chirurg. Wie weet word er voor mij dan meer bekend.
Ik weet dus iig al dat ik na m'n operatie minimaal een week op de IC terecht zal komen, dat zal doorslaggevend zijn of ik uberhaupt wel of niet geopereerd kan worden.

Zelf corona oplopen...betekend niet naar m'n afspraak kunnen en dan kan ik het dus voorlopig sowieso vergeten :X

Op deze manier heb ik gewoon veel aan m'n hoofd, zonder dat t nut heeft. Moeilijk positief te blijven denken.

M'n revalidatie ligt natuurlijk ook stil tijdens de ziekenhuis opname. En dan moet de revalidatie van m'n arm nog beginnen !!

En toch.... ik merk dat de rest van mijn lijf wel steeds sterker word. Ik kan steeds vaker thuis kleine stukjes zelf lopen, zonder hulpmiddelen.
Ik weiger het dus op te geven en hoop dat ik de kans krijg...... zou echt heel erg graag geopereerd worden :)
 
Tja.... 8 december CTscan en gesprek met chirurg. Wie weet word er voor mij dan meer bekend.
Ik weet dus iig al dat ik na m'n operatie minimaal een week op de IC terecht zal komen, dat zal doorslaggevend zijn of ik uberhaupt wel of niet geopereerd kan worden.

Zelf corona oplopen...betekend niet naar m'n afspraak kunnen en dan kan ik het dus voorlopig sowieso vergeten :X

Op deze manier heb ik gewoon veel aan m'n hoofd, zonder dat t nut heeft. Moeilijk positief te blijven denken.

M'n revalidatie ligt natuurlijk ook stil tijdens de ziekenhuis opname. En dan moet de revalidatie van m'n arm nog beginnen !!

En toch.... ik merk dat de rest van mijn lijf wel steeds sterker word. Ik kan steeds vaker thuis kleine stukjes zelf lopen, zonder hulpmiddelen.
Ik weiger het dus op te geven en hoop dat ik de kans krijg...... zou echt heel erg graag geopereerd worden :)
Het zit wat tegen op het moment maar als je even bedenkt hoe beroerd je erbij lag vind ik het een bovengemiddelde prestatie die je tot nu toe hebt geleverd.
Weliswaar is dat ook te danken aan de mensen om je heen ( vrouw, schoonvader, doctoren en mogelijk anderen ) maar het doorzetten heb je toch echt zelf gedaan.

Sterkte!
 
Tja.... 8 december CTscan en gesprek met chirurg. Wie weet word er voor mij dan meer bekend.
Ik weet dus iig al dat ik na m'n operatie minimaal een week op de IC terecht zal komen, dat zal doorslaggevend zijn of ik uberhaupt wel of niet geopereerd kan worden.

Zelf corona oplopen...betekend niet naar m'n afspraak kunnen en dan kan ik het dus voorlopig sowieso vergeten :X

Op deze manier heb ik gewoon veel aan m'n hoofd, zonder dat t nut heeft. Moeilijk positief te blijven denken.

M'n revalidatie ligt natuurlijk ook stil tijdens de ziekenhuis opname. En dan moet de revalidatie van m'n arm nog beginnen !!

En toch.... ik merk dat de rest van mijn lijf wel steeds sterker word. Ik kan steeds vaker thuis kleine stukjes zelf lopen, zonder hulpmiddelen.
Ik weiger het dus op te geven en hoop dat ik de kans krijg...... zou echt heel erg graag geopereerd worden :)
Dus je strompelde alweer een beetje los in de rondte? Zo meteen zal die operatie weer even wat roet in het eten gooien maar als je dat er eenmaal vanaf hebt geblazen is het van wankele stapjes los, naar een wandeling van 100 meter buiten niet zo heel lang meer. In tijd dan, 100 meter is 100 meter.
Dan zal ze met een glimlach op de bank in slaap vallen. En hoe meer je gaat lopen, des te meer je zal lachen!
 
Gewoon ködt met peren natuurlijk dat je niet kunt uitgaan van een bepaalde datum waarop die zo gewenste operatie gaat plaatsvinden, dat snap ik heel goed.
Die operatie moet voor jou de barrière wegnemen die tussen jouw huidige situatie en de situatie waar je graag heen wilt staat.

Belangrijk denk ik om alvast doelen te stellen te stellen die je kunt halen, ook al is die operatie er nog niet. Het is o zo belangrijk om de motivatie vast te blijven houden, en dat is je tot op heden uitstekend af gegaan.

Maar een paar dagen of weken er even de pest in hebben is ook niks raars aan hè? Er zijn mensen voor minder naar SBS6 gaan kijken.
 
Tja.... 8 december CTscan en gesprek met chirurg. Wie weet word er voor mij dan meer bekend.
Ik weet dus iig al dat ik na m'n operatie minimaal een week op de IC terecht zal komen, dat zal doorslaggevend zijn of ik uberhaupt wel of niet geopereerd kan worden.

Zelf corona oplopen...betekend niet naar m'n afspraak kunnen en dan kan ik het dus voorlopig sowieso vergeten :X

Op deze manier heb ik gewoon veel aan m'n hoofd, zonder dat t nut heeft. Moeilijk positief te blijven denken.

M'n revalidatie ligt natuurlijk ook stil tijdens de ziekenhuis opname. En dan moet de revalidatie van m'n arm nog beginnen !!

En toch.... ik merk dat de rest van mijn lijf wel steeds sterker word. Ik kan steeds vaker thuis kleine stukjes zelf lopen, zonder hulpmiddelen.
Ik weiger het dus op te geven en hoop dat ik de kans krijg...... zou echt heel erg graag geopereerd worden :)
tja... Veel meer dan een beetje voor je duimen en je succes toewensen kan ik niet, dus dan doe ik dat maar. 🤔 :t
 
tja... Veel meer dan een beetje voor je duimen en je succes toewensen kan ik niet, dus dan doe ik dat maar. 🤔 :t

Ik weet 't :Y en ik ben er nog steeds blij mee. Die kleine berichtjes doen me veel goed en soms zijn ze op momenten dat ik er eigenlijk even doorheen zit genoeg om me er weer overheen te trekken :)

Maar ik zit dus de hele dag lekker corona veilig thuis en doe verder niets dan slapen, eten, m'n oefeningen en wat internetten.
Ik heb ook gewoon niets leuks meer te vertellen, helaas ;)





Oke.... gister ondekte m'n tong een gigantisch gat aan de buitenzijde van m'n verstandskies, links boven. Voor mijn gevoel een gat van 1 x 1 cm :X
Vanmorgen mocht ik langs komen bij de tandarts. Foto gemaakt, zit al redelijk dicht tegen m'n zenuw aan.
Morgen gaat ie proberen de kies te redden.
Ook al riep ik gelijk dat ie m ook wel gelijk eruit mocht trekken. Leek me korter pijn doen.

MBM heeft een vreselijke angst voor de tandarts.
Jeugdtrauma, tandarts in mijn jeugd was een echte klootzak, ook al is m'n huidige tandarts geweldig, de angst is en blijft.
Als MGG niet mee was gegaan was ik halverwege weggelopen denk ik.
Eeuuehh... weggerolstoeld... :+
 
Ja, bekend verhaal.
Wij hadden ook een tandarts bij ons in het dorp die bekend stond als "de slager".
Ik heb hier als kind ook een onredelijke angst voor de tandarts overgehouden, die 50 jaar later nog steeds (maar in mindere mate) aanwezig is.
Het helpt absoluut dat mijn huidige tandarts een leuke jonge vrouw is, daar is weinig bedreigends aan....
Maar het geluid van de boor geeft mij nog steeds kippenvel.....

Ik mag binnenkort helaas ook weer 2 gaatjes laten vullen. Joepie...... ;(
 
Ik weet 't :Y en ik ben er nog steeds blij mee. Die kleine berichtjes doen me veel goed en soms zijn ze op momenten dat ik er eigenlijk even doorheen zit genoeg om me er weer overheen te trekken :)

Maar ik zit dus de hele dag lekker corona veilig thuis en doe verder niets dan slapen, eten, m'n oefeningen en wat internetten.
Ik heb ook gewoon niets leuks meer te vertellen, helaas ;)





Oke.... gister ondekte m'n tong een gigantisch gat aan de buitenzijde van m'n verstandskies, links boven. Voor mijn gevoel een gat van 1 x 1 cm :X
Vanmorgen mocht ik langs komen bij de tandarts. Foto gemaakt, zit al redelijk dicht tegen m'n zenuw aan.
Morgen gaat ie proberen de kies te redden.
Ook al riep ik gelijk dat ie m ook wel gelijk eruit mocht trekken. Leek me korter pijn doen.

MBM heeft een vreselijke angst voor de tandarts.
Jeugdtrauma, tandarts in mijn jeugd was een echte klootzak, ook al is m'n huidige tandarts geweldig, de angst is en blijft.
Als MGG niet mee was gegaan was ik halverwege weggelopen denk ik.
Eeuuehh... weggerolstoeld... :+

Ik ben niet bang voor de tandarts, ben gelukkig gezegend met een ijzersterk gebit, daar tegenover heb ik dan weer korte benen.
Baalt ervan en is jaloers als ie mensen ziet met heel lange benen omdat die alle motoren kunnen rijden die hij cool vindt...
Dat geluid van die boor, dat is dan wel irritant, zeker als je tand ook nog zo heet wordt.
 
Ik ben niet bang voor de tandarts, ben gelukkig gezegend met een ijzersterk gebit, daar tegenover heb ik dan weer korte benen.
Baalt ervan en is jaloers als ie mensen ziet met heel lange benen omdat die alle motoren kunnen rijden die hij cool vindt...
Dat geluid van die boor, dat is dan wel irritant, zeker als je tand ook nog zo heet wordt.
Daarom krijg jij toch altijd een lolly als de tandarts klaar is?
 
Ik ben niet bang voor de tandarts, ben gelukkig gezegend met een ijzersterk gebit, daar tegenover heb ik dan weer korte benen.
Baalt ervan en is jaloers als ie mensen ziet met heel lange benen omdat die alle motoren kunnen rijden die hij cool vindt...
Dat geluid van die boor, dat is dan wel irritant, zeker als je tand ook nog zo heet wordt.
Mijn tandarts had vroeger een laserboor.
Die hoorde jij bijna niet, en het deed ook heel veel minder pijn. Het stonk wel.
Later bleek dit voor de tandarts nogal ongezond te zijn, en dus is men er mee gestopt.
Voor de patiënt wel heel jammer.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan