Zwaar ongeval MeanBlueMan

" Als je nu je mond niet openhoudt, zet ik er een klem op!"

En die hád ie ook echt.😦😲
Dat is toch wel iets uit die tijd dan.
Hier dezelfde ervaring, mijn tandarts was weliswaar geen onaardige vent maar hij zag er gewoon eng uit voor een klein jongetje.
Zwaar behaarde armen en grote borstelwenkbrauwen, daarnaast bezat hij geen enkele finesse voor het gereedschap waar hij mee werkte.
In plaats van de boor te laten boren duwde hij veel te hard, de tweede gebruikte boor liep daardoor nog wel eens vast, de eerste ging altijd in een moeite tot diep in de pulpa.
Op het laatst kreeg ik ook klemmen omdat ik regelmatig op z'n vingers beet, maar ik was al lang blij dat ik niet naar de schooltandarts hoefde want dat scheen helemaal een slagerij te zijn.
 
Ik snap er geen hout van dat ik dit helemaal heb gemist, aankondigingen volg ik niet, maar zal dat toch maar eens gaan doen8)7

Ben gisteren begonnen met lezen en ben nu bij.

Wat een bizarre tijd hebben jullie doorgemaakt en maken jullie nu nog door MBM en MGG.

Ik heb 200 pagina's van angst en hoop, pijn en euforie, maar bovenal wilskracht en liefde, heel veel liefde mogen lezen.

Je hebt behalve een kans om te overleven niks cadeau gekregen Serge, je hebt kei en keihard moeten werken om te kunnen komen waar je nu bent, en je zult nog keihard moeten werken om te komen waar je zijn wilt. Maar die wilskracht heb je, en als je toch wat mist heb je jouw fantastische vrouw die je zal stimuleren of remmen, al naar gelang wat je nodig hebt.

Wat zijn jij en MGG gezegend met elkaar en wat wens ik jullie samen alle goeds.
Met @Robertehv

Tja, ook ik heb het gemist en sinds gisteren aan het bijlezen, soms tot tranen toe geroerd om alle mooie bijdragen.

Sterkte jullie beiden!
 
Ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper. 😛
Kapper???
Wat was dat ook al weer??

MBM heeft een vreselijke angst voor de tandarts.
Serieus:/-O-
Je hele lijf is ondertussen met materialen in elkaar geschroefd waar de gemiddelde Space Shuttle jaloers op is...
En dan voor een Smoelensmit angstig zijn8)7
Rare lui die Zeeuwen:+

Maar ondertussen nu je bijtstenen ook gemodificeerd?



Zelf geen problemen met de Tandarts, kom al jaren bij de zelfde, in den beginne vertelde hij nog wat hij ging doen.
NU doet ie lekker zijn dingetje,,
Ook ooit eens 4 verstandskiezen moeten laten verwijderen, zou hij zelf doen.
Na één kies (en 1.5 uur later) was hij er klaar mee, (mijn laadklep ook trouwens, nooit geweten dat zo'n kaak nog redelijk flexibel is).
En maar een verwijzing gekregen naar een kaken-dokter..

Één spuitje en 10 minuten verder, de overige 3kauwers eruit:Y

Sindsdien, geen idee wat ie beste man met mijn verstand heeft gedaanB|
 
Serieus:/-O-
Je hele lijf is ondertussen met materialen in elkaar geschroefd waar de gemiddelde Space Shuttle jaloers op is...
En dan voor een Smoelensmit angstig zijn8)7
Rare lui die Zeeuwen:+

Maar ondertussen nu je bijtstenen ook gemodificeerd?



Zelf geen problemen met de Tandarts, kom al jaren bij de zelfde, in den beginne vertelde hij nog wat hij ging doen.
NU doet ie lekker zijn dingetje,,
Ook ooit eens 4 verstandskiezen moeten laten verwijderen, zou hij zelf doen.
Na één kies (en 1.5 uur later) was hij er klaar mee, (mijn laadklep ook trouwens, nooit geweten dat zo'n kaak nog redelijk flexibel is).
En maar een verwijzing gekregen naar een kaken-dokter..

Één spuitje en 10 minuten verder, de overige 3kauwers eruit:Y

Sindsdien, geen idee wat ie beste man met mijn verstand heeft gedaanB|

Hey..... ik ben geen Zeeuw en alhoewel Zeeuwen ook hun goede kant hebben, zal ik er ook nooit 1 worden.
Zowel MGG als MBM zijn van oorspronkelijk uit Gelderland. :Y
Zelf heb ik redelijk wat rondgezworven door met name Oost Nederland maar voel me overal thuis, ik pas me prima aan, heb alleen daarvoor wel 1 iemand bij me nodig: MGG :)

Tandarts.... gister was ik er dus al, hij was t met me eens dat t gaatje toch echt gevuld moest worden. Maar wanneer dat in zijn agenda paste..... ik vreg m of eruit trekken sneller ging en wel nu direct gedaan kon worden ? Ik zag me al plots naar t ziekenhuis mogen en dan daar pijn in mn bakkes krijgen :X
Dat eruit trekken vond hij geen goed idee, hij ging m nog wel redden :Y en er werd dus vandaag ruimte gemaakt in de agenda.
Na een tijdje boren.....en boren....en boren.... keek ie me serieus aan en zei: ik heb niet zulk goed nieuws, ik kan m niet redden.
Toch trekken dus. En dat ging verbazend snel, t was net een goocheltruc, MGG die meekeek had niet eens in de gaten dat ie er al uit was :+
Toch m'n fysio voor vandaag maar afgezegd, ik ben een watje die verder vandaag gewoon thuis door MGG verzorgd moet gaan worden O-)

Later als ik weer groot ben ga ik wel weer stoer zijn ;)
 
Hey..... ik ben geen Zeeuw en alhoewel Zeeuwen ook hun goede kant hebben, zal ik er ook nooit 1 worden.
Zowel MGG als MBM zijn van oorspronkelijk uit Gelderland. :Y
Zelf heb ik redelijk wat rondgezworven door met name Oost Nederland maar voel me overal thuis, ik pas me prima aan, heb alleen daarvoor wel 1 iemand bij me nodig: MGG :)

Tandarts.... gister was ik er dus al, hij was t met me eens dat t gaatje toch echt gevuld moest worden. Maar wanneer dat in zijn agenda paste..... ik vreg m of eruit trekken sneller ging en wel nu direct gedaan kon worden ? Ik zag me al plots naar t ziekenhuis mogen en dan daar pijn in mn bakkes krijgen :X
Dat eruit trekken vond hij geen goed idee, hij ging m nog wel redden :Y en er werd dus vandaag ruimte gemaakt in de agenda.
Na een tijdje boren.....en boren....en boren.... keek ie me serieus aan en zei: ik heb niet zulk goed nieuws, ik kan m niet redden.
Toch trekken dus. En dat ging verbazend snel, t was net een goocheltruc, MGG die meekeek had niet eens in de gaten dat ie er al uit was :+
Toch m'n fysio voor vandaag maar afgezegd, ik ben een watje die verder vandaag gewoon thuis door MGG verzorgd moet gaan worden O-)

Later als ik weer groot ben ga ik wel weer stoer zijn ;)

Home is where your heart is8-)*O*
 
En toch is de tandarts de enige arts die zich in de patiënt kan inbeelden. De tandarts ligt namelijk zelf ook 2x per jaar in zijn 'eigen' stoel.
Als je dan bedenkt dat bijvoorbeeld de gemiddelde gynaecoloog man is....
 
Tandarts.... gister was ik er dus al, hij was t met me eens dat t gaatje toch echt gevuld moest worden. Maar wanneer dat in zijn agenda paste..... ik vreg m of eruit trekken sneller ging en wel nu direct gedaan kon worden ? Ik zag me al plots naar t ziekenhuis mogen en dan daar pijn in mn bakkes krijgen :X
Dat eruit trekken vond hij geen goed idee, hij ging m nog wel redden :Y en er werd dus vandaag ruimte gemaakt in de agenda.
Na een tijdje boren.....en boren....en boren.... keek ie me serieus aan en zei: ik heb niet zulk goed nieuws, ik kan m niet redden.
Toch trekken dus. En dat ging verbazend snel, t was net een goocheltruc, MGG die meekeek had niet eens in de gaten dat ie er al uit was :+
Toch m'n fysio voor vandaag maar afgezegd, ik ben een watje die verder vandaag gewoon thuis door MGG verzorgd moet gaan worden O-)

Later als ik weer groot ben ga ik wel weer stoer zijn ;)
Iets! :X Maar fijn dat het trekken snel ging! Hopelijk heb je er weinig last van!


Ik kwam er twee jaar terug op de stoel achter dat ze een kroon er niet vanaf kunnen trekken maar dat ze daarvoor een slijptol gebruiken :o
Lekker dat geluid van metaal op metaal ín je hoofd... :X
 
Als het goed is zouden eerdaags de onderzoeken gedaan worden, oa ct scan dacht ik.
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Iets! :X Maar fijn dat het trekken snel ging! Hopelijk heb je er weinig last van!


Ik kwam er twee jaar terug op de stoel achter dat ze een kroon er niet vanaf kunnen trekken maar dat ze daarvoor een slijptol gebruiken :o
Lekker dat geluid van metaal op metaal ín je hoofd... :X
Effe doorbijten ik heb er 5 inmiddels,..teveel ijzervreten breekt je kies van af:Y
 
Effe doorbijten ik heb er 5 inmiddels,..teveel ijzervreten breekt je kies van af:Y
Kronen of tweede kronen?
En je moet ook niet zoveel ijzer vreten, da's niet gezond :P

Ik heb twee van de eerste en ik hoop te blijven bij één van de tweede... Ik ben een soort van "onwennig bij tandartsen" :X (Doe mij maar een dokter of ingreep, dat draai ik mijn acht pootjes niet voor om ;))
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan