Zwaar ongeval MeanBlueMan

Pijn na een operatie is niet fijn, maar komt omdat er iets is aangepast in je lichaam wat daarvoor anders was. Fijn is het natuurlijk niet, maar ik zie het als de eerste stap naar herstel!

Heel veel sterkte gewenst allebei!

Btw, dat 'Mean koppel' vond ik wel een aardige. ;)
 
Goed nieuws, dank voor de update!

Blij om te lezen dat 'ie op de afdeling ligt, ook voor jou stukken prettiger @MeanGreenGirl.

Ik weet niet hoe lang het bezoekuur is maar anders kun jij hem toch alle berichtjes voorlezen van hier voorlezen, dan kan hij jou zijn replies weer dicteren.

Maar als je liever elkaars hand vasthoud en lieve woordjes wil zeggen kan dat ook wel denk ik.:+
 
Goed nieuws, dank voor de update!

Blij om te lezen dat 'ie op de afdeling ligt, ook voor jou stukken prettiger @MeanGreenGirl.

Ik weet niet hoe lang het bezoekuur is maar anders kun jij hem toch alle berichtjes voorlezen van hier voorlezen, dan kan hij jou zijn replies weer dicteren.

Maar als je liever elkaars hand vasthoud en lieve woordjes wil zeggen kan dat ook wel denk ik.:+
Of jij maakt een brericht met alle lieve woordjes die jij tegen MBM wil zeggen, die leest MGG dan voor. 2 vliegen in een klap
 
BrokebackMountain1.jpg

Waarom krijg ik dit beeld daarbij?

Heel veel beterschap MBM.... hopelijk is de modhand snel weer sterk!
 
Ondertussen heb ik ook een berichtje van hem gehad. Hij ligt weer op de afdeling, heeft wisselend pijn.
Ik weet niet of jullie vandaag wat van hem horen, hij heeft moeite met typen.
Geen verplichting om wat te laten horen he!
Zo lang op deze operatie gewacht, die is nu ook eindelijk achter de rug. Nu is familie belangrijker dan MF.
Veel sterkte bij het herstel toegewenst MBM, en familie bij de ondersteuning!
 
Fijn dat de operatie gelukt is.
De pijn is minder, maar dat gaat waarschijnlijk weer over, zeker nu zijn arm weer voldoende bloed en dus zuurstof krijgt.
@MBM, veel succes de komende periode met oefenen. Dat zal best nog tegenvallen. Maar ik krijg wel de indruk dat je eigenwijs genoeg bent om door te zetten. (Eigenwijsheid is op zich een goede eigenschap.)
Zet hem op.

Ergens las ik
Als echt niets meer helpt, kun je altijd nog de gebruiksaanwijzing raadplegen.
 
Pijn…. wordt je hard van zou mijn vader zeggen, volgens mij is Serge ook niet zo flauw. Het is een teken dat er iets gebeurd is in je lichaam. En voor Serge is het belangrijkste dat je betreft je arm weer op de goede weg bent 😄

Denk dat mijn lijf de voorgaande decennia al had laten zien dat het wat kon verwerken, maar deze hakt er toch even heel ergstevig in hoor.
 
The day after.

[Sentimenteelmodusaan] Hierboven staat iets over natte ogen. Dat heb ik de laatste weken sinds de eerste operatiedatum werd afgezegd. De machteloosheid, de kracht, de saamhorigheid, de openheid, de liefde van het Mean koppel, de grap en het serieuze.

Ik heb dus al weken het gevoel dat ik gewoon keihard wil janken en nu weet ik zeker waarom. Serge vecht dit gevecht niet alleen. Dat is waarom dit forum al zo lang bestaat en mensen weer hier heen heeft gebracht die jaren lang niet op M-F zijn geweest.

Bij velen is de spanning eraf na een dag F5 rammen en ik wil nog steeds janken als ik kijk of er updates zijn |([/Sentimenteelmodusuit]

Hoe was de nacht van jou @MeanGreenGirl en @MeanBlueMan?
@LCB :} :} :} heel mooi verwoord.
 
Voorlopig wel, ben al iets gewoon al is het steeds weer afwachten en uitzieken… maar jou toestand maakt me weer blij. Het is altijd tof het hechte gevoel te mogen lezen in jullie relatie, heeft ook bij mij in de laatste 10 probleemjaren alles draagbaar gehouden.
Geniet van elkaar en voorlopig is alleen voor herstelling de tijd je goede vriend. We blijven duimen hoor 👍👍👍
 
later komt r wel weer meer.

Ik ben blij dat vandaag 4 waaknaalden |( uit m'n rechterarm mochten.
Verpleging wilde ze morgen pas weghalen, arts kwam nog s snel langs en die vroeg ik t toevallig O-) en die was met met me eens dat ze allemaal moesten blijven zitten terwijl er maar 1 in gebruik was voor nb paracetamol wat ze ook in tabletten schijnen te hebben.

Ik hoop echt heel erg dat de drains in m'n nek/schouder er morgen uit mogen,die doen vies zeer '(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan