Zwaar ongeval MeanBlueMan

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang.
25 aug 2002
54.148
89.192
Rèswèk
Ik weet van mijn chirurg die bij mij een dubbele laminectomie (ruimer maken van 2 wervels aan het spinaal kanaal, waarvan één door er de achterkant gewoon af te zagen) dat dit spinaal kanaal beschermd wordt door een geweldig sterk pees-achtig weefsel, dus zo snel zijn die zenuwen niet doorgesneden.
Maar je doelt op een dwarslaesie, dus onmogelijk is zeker niet, en gezien MBM zijn capriolen was 't niet uitgesloten,
Maar 't is niet, en daar zijn we blij om!
Nee, ik bedoel niks, gewoon een technische vraag.

dolorfin

MF veteraan
29 sep 2007
3.076
335
Krijg nou wat. Kijk ik na een paar jaar eens op MF voor de leuk en zie ik dat mbm zich te barsten heeft gereden.
Ik heb alle 283 paginas vol onzin niet gelezen maar wil je toch ff beterschap wensen (indien nodig nog)
Hopelijk ben je er een beetje knap vanaf gekomen.
Lees ook dat je gestopt bent als moderator...goed idee dat is toch een kak baantje en slecht betaald ook heb ik me laten vertellen.
iig een voorspoedig herstel gewenst...

scorp

MF veteraan
30 okt 2008
6.550
1.301
kempen belgië
Krijg nou wat. Kijk ik na een paar jaar eens op MF voor de leuk en zie ik dat mbm zich te barsten heeft gereden.
Ik heb alle 283 paginas vol onzin niet gelezen maar wil je toch ff beterschap wensen (indien nodig nog)
Lees ook dat je gestopt bent als moderator...goed idee dat is toch een kak baantje en slecht betaald ook heb ik me laten vertellen.
Zitten enkele nuances in vrees ik.

Wegmisbruiker

If things don't go right, go left.
26 jun 2005
30.739
2.113
Hij heeft zich niet te barsten gereden, hij IS te barsten gereden door een onoplettende Belg. Of is dat laatse een pleonasme...

scorp

MF veteraan
30 okt 2008
6.550
1.301
kempen belgië
Dwazen of onoplettende weggebruikers...
Kom mij niet vertellen dat je (met de motor of met de auto, fiets,...) nooit een "shit" momentje hebt gehad,
Als je dan op zo'n verkeerde moment op de verkeerde plaats de verkeerde voertuigen tegenkomt...
(Drank, drugs etc & GSM gebruik zijn natuurlijk andere (opzettelijke) factoren).

Dhr. Bosso

Пу́тін хуйло́!
Donateur
24 mei 2012
35.512
85.468
Au bayou Zélande.
1657127388471-jpeg.1779804

31 juli 2021.

Een vrij anoniem bericht in de PZC dat een Nederlandse motoragent net over de grens met België die nacht zwaar gecrashed is op een Porsche.
Foto's d'r bij en flink geschrokken van de ravage. Het zal toch niet ............... Nee, die niet, echt niet!
Maar zoveel motoragenten zijn er niet in Zee-Vla. De twijfel neemt me meer en meer in een houdgreep, ik kan toch niet zomaar stennis gaan maken op M-F? Straks zit ik er helemaal naast.
Dan maar een melding uitzetten naar de mods met de vraag of zij kunnen ontkrachtigen dat het niet MBM betrof, het liefst nog door MBM zelf.

Enkele uren later PB terug, en opend de beheerder om 14:33 dit topic.

blub blub

MF veteraan
Donateur
3 jul 2004
39.278
318
Wehl
Hoe dan ook mag hij trots zijn op alle stappen en stapjes did hij nu al gezet heeft.
De positieve houding (soms vaak tegen beter weten in) en zijn doorzettingsvermogen zijn in mijn ogen in ieder geval bewonderingswaardig.

Petje af, diepe buiging en chappeau kerel! 8-)

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan Onderaan