Downunder
bmaps.nl
Is voor de bugfixes nadat ie in productie is genomen
Of alleen voor een laadsnoertje
Of alleen voor een laadsnoertje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mocht MGG een dagje van huis zijn, en je krijgt onbedwingbare neigingen.....
Deze staat nog op je te wachten.
Bekijk bijlage 1840443
Sommigen wel De arts die mijn aorta gered heeft, dat was toch wel de belangrijkste. Maar dan door tijdsdruk en natuurlijk omdat het toch de belangrijkste megaslagader is. Die heb ik nog meerdere keren gesproken en zelfs nog wat mee gemaild.Dat kan ik mij heel goed voorstellen.
Heb je nog de gelegenheid gehad om deze persoon, en anderen die in de dagen na het ongeval zo vreselijk hard aan jou hebben gesleuteld, te bedanken? Als die al aan het bed zijn geweest, zal dat waarschijnlijk in de periode zijn geweest dat ze je nog onder zeil hielden.
Die naam....Belgisch meesterwerkje, daar hoort dan Belgische vodka bij. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat hij heel lekker is!
Bekijk bijlage 1840469
Sorry voor de grote foto.
Het oranje is steiger wat eruit gaat. Het groene is wat jij afstandsbuffer noemt. Wat inmiddels goed vast zit en blijft zitten.Nou zeg je dat die steiger er uit gaat msar dan komt er toch minstens een afstandbuffer tussen?vkijk, die vaste ribben kunnen de boel zeker erl fixeren maar als je wat zwaars tilt zal dat als een betonschaar bij mekaaar gedrukt worden. Potver, wat een hefboom
Gehoorzamen is sowieso niet zo jouw ding, toch?Die naam....
Dat gaat niet werken als ik 3/4 fles op heb hoor
Sinds m'n ontslag ziekenhuis ongeveer 3 a 4 x iets met alcohol op.
Vroeger tijd achter de bar gestaan, toen had ik zelden een dag dat ik niets op had.
Sommige dingen worden er dus toch beter op
Als Dep een ruimte binnenloopt met behang krult het er vanzelf vanaf, dat is wat testosteron doet met je omgeving.Ja, drie hele minuten Dep.
De stellage, de lange pinnen en schroeven gaan eruit. De stempel blijf.Nou zeg je dat die steiger er uit gaat msar dan komt er toch minstens een afstandbuffer tussen?vkijk, die vaste ribben kunnen de boel zeker erl fixeren maar als je wat zwaars tilt zal dat als een betonschaar bij mekaaar gedrukt worden. Potver, wat een hefboom
Ik denk dat jij uitstekend hebt vertaald wat ik begrepen hebHet oranje is steiger wat eruit gaat. Het groene is wat jij afstandsbuffer noemt. Wat inmiddels goed vast zit en blijft zitten.
Denk ik Bekijk bijlage 1840727
De stellage, de lange pinnen en schroeven gaan eruit. De stempel blijf.
Hoop ik
Die impact is inderdaad moeilijk tot niet voor te stellen. Zeker niet als je zelf gezond zonder ziekenhuisbezoeken door het leven gaat.Ik dacht, zal eens kijken hoe het er nu mee staat...
Wat een impact heeft zo'n klap toch, zowel op je lijf als op je leven...
Gelukkig lijkt het wel vooruit te gaan, en wordt er schijnbaar goed voor je gezorgd
Heel begrijpelijk dat je in al die tijd van herstellen, thuis zitten, slecht slapen, naar therapie en ziekenhuizen gaan, etc, gaat overpeinzen wat er gebeurd is en wat je lichaam te verwerken gekregen heeft. En ja een wondertje en minstens 1engeltje moet ergens bij je geweest zijn. Maar niet te lang bij stil blijven staanIk heb ook wel s nagedacht over die klap.
Doodsoorzaak is toch altijd de snelheidsafname.
Te korte afstand waarover je teveel snelheid moet afremmen.
Tegen een zeer stevig stilstaand stalen hek is die 'afstand' dan dus de dikte van je kleding maar die remt niet zoveel af, die deukt gewoon in.
Dan komt dus je lijf....
De schade aan heupen/bekken heb ik, veronderstel ik, opgelopen bij het van de motor vliegen, tegen de tank klappen (open boekbreuk bekken) en achter het stuur blijven hangen (heupen van bovenbeen af ).
Dan komt de klap tegen het hek.
Bloed wil niet stoppen maar word tegengehouden in organen/ wanden van bloedvaten.
Dat leverde voor mij dus oa 2 gescheurde nieren, gescheurde lever, gescheurde binnenwand aorta op, alles waar grotere massa's vloeistoffen in gevangen waren in mijn lijf.
En om eoa reden ( doorbuigen van lichaam om hek ) zelfs de 'burstfracturen' van de wervellichamen.
Massatraagheid heet dat geloof ik.
Dat alles onderstreept voor mij wel, achteraf dus niet echt spannend meer, dat het verschil leven/dood wel heel minimaal is geweest.
1 km/u sneller...was denkelijk de druppel geweest.
Heb je eigenlijk al eens iets meer te melden over het afhandelen van de aansprakelijkheid en de schade?Ik heb ook wel s nagedacht over die klap.
Ben je ooit nog eens ter plaatse geweest?Ik heb ook wel s nagedacht over die klap.
Heb je eigenlijk al eens iets meer te melden over het afhandelen van de aansprakelijkheid en de schade?
Je kon er de eerste tijd niets over zeggen omdat de zaak nog in behandeling was, maar ik vroeg mij af of er al voortgang is.
Ben je ooit nog eens ter plaatse geweest?
Dat lijkt me wel confronterend.Iedere keer als ik naar het UZA moet voor controle kom ik erlangs..... heen in mijn rijrichting, terug in de rijrichting van de veroorzaker.
't zal ook s niet
Zo'n hek heeft er geen gevoel bij dat het verloren heeft van een mens.Dat lijkt me wel confronterend.
Och, als je nagaat waar het hek wat voor de grootste schade heeft gezorgd nu staat, kan MBM dat wel aan.Dat lijkt me wel confronterend.