Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Volgens de rekening kosten ze 200 tot 375 euro per stuk....dan mag ik toch wel wat kwaliteit verwachten....En dan boos worden als het kastje van de muur valt....
Dabedoelik !Zijn de duurste schroefjes die je kan vinden waarschijnlijk......
ook een manier om af te vallenNog geen schroefjes voor mij gelukkig maar raak inmiddels wel steeds meer organen kwijt dit jaar. Eerst een galblaas en afgelopen weekend een blindedarm. Bij de laatste mocht ik ook een paar dagen blijven. Respect voor de fantastische mensen die daar werken.
En om misschien een centje bij te verdienenook een manier om af te vallen![]()
Voor de ouden wel een beetje geld gebeurd ?Ik in juli aan de beurt,nieuwe heup.
Ik zei nog tijdens de galblaas operatie dat ze de blinde darm beter meteen mee konden nemen. Maar dat wilden ze nietook een manier om af te vallen![]()
O coolHet oude bot wordt gedoneerd,wordt weer gebruikt voor herstel van patiënten met botproblemen.
Beterschap.Nog geen schroefjes voor mij gelukkig maar raak inmiddels wel steeds meer organen kwijt dit jaar. Eerst een galblaas en afgelopen weekend een blindedarm. Bij de laatste mocht ik ook een paar dagen blijven. Respect voor de fantastische mensen die daar werken.
Wat moet je met zo’n ding thuis doen?Ik zei nog tijdens de galblaas operatie dat ze de blinde darm beter meteen mee konden nemen. Maar dat wilden ze niet
Misschien. We zien het wel. Er speelt ook meer dat ik de stap naar therapie genomen heb.Ik durf te veronderstellen dat de oorzaak daarvan ook iets gedaan heeft met het binnenste van je hoofd en dat de gevolgen daarvan wellicht erg overeenkomen met PICS.
Hij is blind, niet doof.In een potje stoppen en er naar schreeuwen......
Nog geen schroefjes voor mij gelukkig maar raak inmiddels wel steeds meer organen kwijt dit jaar. Eerst een galblaas en afgelopen weekend een blindedarm. Bij de laatste mocht ik ook een paar dagen blijven. Respect voor de fantastische mensen die daar werken.
Hoezo...interesse in een paar lichtgewicht schroefjes voor je motor toevallig ?En om misschien een centje bij te verdienen.
Idd, je kan niet zitten, niet liggen of staan. De blinde darm was ook niet fijn en je moet bij beide een emmertje bij de hand hebben maar de galblaas.......Ik lijk onderhand wel heel erg gammel als ik zeg dat ik ook daar over mee kan praten als ervaringsdeskundige ?
Wat een apart gevoel he, als zo'n galblaas opspeelt.....![]()
Ik ken best wat soorten pijn maar die staat toch wel in de top 3 !!
![]()