MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Zo te horen is het verwijderen van die pen best wel een doorbraak, gezien de verbetering die je voelt. Dat zijn dan wel weer lichtpuntjes. Hoop dat zo door blijft gaan.
+
Mooi om te lezen dat de progressie weer een stuk vooruitgang heeft! Dat stuk heeft je dus flink gelimiteerd in je vooruitgang, eigenlijk best wel verbazend, gezien de dingen die wel goed gegaan zijn bij je vele operaties.
Overigens ben ik weer blij wat van je te lezen hier man.
Alhoewel ik natuurlijk al anderhalf jaar aan het zeuren was dat ik iets aan die pin gedaan wilde hebben....al was het maar verwijderen en direct een kunstheup erin.....was men niet van plan om mee te gaan in mijn plannen.
De heup was op zich goed, dus de natuurlijke toestand moest en zou bewaard blijven.
Dus wachten tot de botstructuur dusdanig stevig was dat de pin eruit kon.
Aan de ene kant vind ik het echt jammer dat ze niet anderhalf jaar geleden die kunstheup erin gezet hebben.....
Als je 2 maanden eigenlijk alleen maar plat gelegen hebt zonder bewegen, 30 kg kwijt bent.... en dan voortdurend pijn hebt, dan doe je ook niet veel.
Dan ga je dus ook niet lopen. Rug had ik ook enorm veel last van dus armen bewoog ik ook niet meer dan noodzakelijk en alleen in huis kon ik mij 'bewegen', die afstanden waren net aan te doen en dan koste dat ook dusdanig veel van je energie dat ik 4 /5 x per dag het bed uit kon en heel even iets kon doen en dan weer plat, want de energie was op.
Je bent zoveel reserves kwijt dat je gewoon niet meer kan dan weinig. Het toffe is dat nu dus eindelijk ik weer in % opknap ipv in promille.
Zoals mijn fysio aan m'n schouder begon te trekken als ik pijn in mijn elleboog had.... alles is met elkaar verbonden.
Eindelijk weer meer gewicht, meer weerstand, meer energiereserves, meer bewegen, betere bloedsomloop, meer eetlust, en zo gaat t cirkeltje door.
Het vreemde is ook wel dat je zo snel van alles ook weer vergeet.
Ik kan me niet heugen hoe het was om bij iedere hap bang te zijn je tot de dood erop volgt te verslikken. Of m'n arm die het uitgilde van pijn als ik die per ongeluk teveel bewoog.
Leef in het hier en nu

Gister is voorbij en wie weet wat morgen brengt.