Zwaar ongeval MeanBlueMan

Balen, sterkte en hopelijk komt het allemaal goed met hem. Als je de krantenfoto van de crash ziet moet het een heel zware crash geweest zijn.
 
-O-

Nee joh....
Zag het op het nieuws voorbij komen en dacht: Wat the F.
Niet wéér...

Ook vanuit hier, erg veel sterkte voor de familie en MBM zelf..
 
Ja, wat moet je hier nog op zeggen? Ik lees de bijdrages van MBM altijd heel graag. Alle betrokkenen heel veel sterkte gewenst.
 
Na het lezen van het nieuwsbericht eerst de gedachten naar het voorval met de vrachtauto. Dan kom je hier en zie je dat het MBM betreft. Hoewel ik de meesten hier niet persoonlijk ken wel net genoeg om hiervan toch flink van slag te zijn.

In gedachten bij MBM en iedereen die steun gebruiken kan na dit nieuws, en uiteraard hopend op een goede afloop!
 
😢

@MeanBlueMan

Ik hoop van ganser harte dat je zeer binnenkort de gelegenheid hebt alle hartverwarmende berichten naar aanleiding van dit vreselijke nieuws te kunnen lezen.
Ik kan jouw professionaliteit, en dan met name de juridische onderbouwing in sommige zaken, zeer waarderen, maar als de gelegenheid voor een snedige opmerking zich voordoet ben je ook één van de eersten.

Ik wens jou een spoedig herstel en jouw naasten veel sterkte.
 
-O- -O- pfff wat een bericht hoop dat je er snel bovenop komt
heel veel sterkte aan naaste en familie
 
Is er een kanaal dat ons op de hoogte houdt van de toch hopelijk positieve berichtgeving?
Dit topic, neem ik aan: “Zonder in details te treden, zijn verwondingen zijn levensbedreigend en hij wordt vanmiddag geopereerd. Zodra er meer nieuws is zal ik het hier plaatsen.”

Las het vanochtend, geen moment bij stilgestaan dat het een mede-MF’er zou zijn. Zeer veel sterkte aan MBM en familie gewenst.
 
MBM en familie, heel veel sterkte en kracht, hopelijk een goed herstel zonder blijvend letsel.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan