Zwaar ongeval MeanBlueMan

Poh.. daar word een mens stil van. Sterkte baksteen! Hopelijk kom je er weer bovenop.
 
Wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk komt Baksteen er weer helemaal bovenop. Heel veel sterkte, ook voor familie en vrienden voor wie dit ook verschrikkelijk moet zijn.
 
Volgens mij wordt hij nog steeds in coma gehouden. De situatie is nog steeds precair.
Ik heb mijn licht even opgestoken gezien ik beroepsmatig samenwerk met de SEH diensten in de regio en hun intensieve zorgen en is inderdaad nog steeds beademd en in coma gehouden. Heb geen details gevraagd of gekregen gezien het medische geheim maar de verwondingen zijn zo ernstig dat dit ook wel een tijdje zo zal blijven.
@Duderuud ik weet niet of je met Bianca contact hebt, moest dat zijn laat dan zeker weten dat in geval van enige issues (vervoer, verblijf, organisatorisch) en dergelijke zaken ze me altijd mag contacteren, ik kan persoonlijk ofwel vanuit het korps van Antwerpen of de Police association altijd wel wat touwtjes trekken.
 
Wow heftig verhaal. Had ook geen idee dat MBM vroeger door het leven ging als Baksteen, wat het overigens niet erger maakt, maar als oudegediende heb ik daar meer een "plaatje" bij. Sterkte aan alle betrokkenen en hopen op een volledig herstel.
 
Laatst bewerkt:
Wow heftig verhaal. Had ook geen idee dat MBM vroeger door het leven ging als Baksteen, wat het overigens niet erger maakt, maar als oudegediende heb ik daar meer een "plaatje" bij. Stertke aan alle betrokkenen en hopen op een volledig herstel.
Het duurde voor mij ook even, ik heb 16 jaar alleen zitten lezen en dan kom je niet in offtopic waar hij wel vaker met beide calls geroepen wordt...
 
Het duurde voor mij ook even, ik heb 16 jaar alleen zitten lezen en dan kom je niet in offtopic waar hij wel vaker met beide calls geroepen wordt...
Ik lees de laatste jaren ook meer dan ik post, dus dan valt het minder op als iemand zijn nickname wijzigt.
 
Ik heb mijn licht even opgestoken gezien ik beroepsmatig samenwerk met de SEH diensten in de regio en hun intensieve zorgen en is inderdaad nog steeds beademd en in coma gehouden. Heb geen details gevraagd of gekregen gezien het medische geheim maar de verwondingen zijn zo ernstig dat dit ook wel een tijdje zo zal blijven.
@Duderuud ik weet niet of je met Bianca contact hebt, moest dat zijn laat dan zeker weten dat in geval van enige issues (vervoer, verblijf, organisatorisch) en dergelijke zaken ze me altijd mag contacteren, ik kan persoonlijk ofwel vanuit het korps van Antwerpen of de Police association altijd wel wat touwtjes trekken.
Over oudgedienden gesproken ;)
Maakt je zoontje nog steeds je sleutels zoek?

Mooi dat je zo achter de schermen wellicht iets voor ze kan betekenen. Wat een ontzettend moeilijke tijd voor ze '(
 
Zaterdag las ik het bericht. Mijn eerst gedachte was: Niet weer een Smidsy! En mijn 2e gedachte wegens de regio: Het zal Serge toch niet zijn? Gisteravond wees iemand me op dit topic en ben er stil van…

Serge, geef niet op man! Sterkte voor jou en iedereen die dicht bij je staat.
 
Net terug van vakantie, scan de berichten lees ik dit. K*tzooi! Sterkte MBM en naasten!
 
Nooit gedacht dat ik die agent zou "kennen"
Dat is het gekke ook.

Ik "ken" in heel de wereld maar twee motoragenten. Bij elk incident vraag ik mij direct af, of het niet toevallig MBM of Dep is. 😖
 
Nee, sowieso niet!

Maar bij de meeste andere gevallen is het geen nieuws. Dan wordt er niet gezegd "Vrachtwagen chauffeur komt om het leven bij motorongeluk".

Vandaar.

reageerde eigenlijk niet specifiek op jou bericht….
ik bedoelde eigenlijk dat het niet uit maakt of je motoragent bent, motorforum-moderator, de koning de bakker of de toiletjuffrouw.
niemand Hoopt dit mee te maken…
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan