Zwaar ongeval MeanBlueMan

En moet je dan ook een luier aan daar in het ziekenhuis?
Of wie was dat ook al weer die ook helemaal in puin heeft gelegen. Jij toch?

Ik niet. M'n vader (die lag verder niet in puin. Die had een annurisma en ze hebben z'n been geamputeerd omdat z'n bloedvaten in dat been te slecht waren) Nee.....je krijgt geen luier. Tenminste m'n vader niet. Die kon namelijk naar het toilet toen hij weer mocht eten. Hij had nog wel een katheter. Nu ook niet meer. Hij is sinds gisteren thuis. En als er plek is in het revalidatiecentrum dan gaat hij daar naartoe
 
Laatst bewerkt:
Update (gisteravond)

Vandaag ging het redelijk goed met Serge.
Hij is helder , heeft honger en dorst.
Mag helaas nog niet want verslikken is gevaarlijk op het moment omdat hij nog niet goed kan hoesten.
Er verdwijnen steeds meer slangen uit zijn lichaam. ☺️
Ik had de kaarten meegenomen en hij vond het leuk om de kaarten van jullie te zien.

En hij heeft zijn telefoon, maar betwijfel of hij daar iets mee kan.
Hij kan maar 1 arm gebruiken want de andere is gebroken en hij ligt nogal achterover.
Dus wie weet dat hij gen misschien zelf bericht stuurt.
*O* *O*
Klinkt positief!
 
Goed nieuws weer gelukkig!
Hopelijk komt het goed weer met MBM. Die gebroken arm is slechts een bijkomstigheid, als ik zo de verwondingen van MBM heb gelezen..
Daar komt ie ook wel weer overheen. Als je zoiets als hij heeft meegemaakt, en dat overwint.
Ik hoop dat MBM binnenkort weer zelf kan reageren hier, en meer dan dat, hoop ik dat ie er weer helemaal bovenop komt.
Het zal waarschijnlijk een lange revalidatie periode worden voor hem, maar het eind resultaat geld.
Bedankt voor de update weer @Duderuud . 🙂 👍
 
Update (gisteravond)

Vandaag ging het redelijk goed met Serge.
Hij is helder , heeft honger en dorst.
Mag helaas nog niet want verslikken is gevaarlijk op het moment omdat hij nog niet goed kan hoesten.
Er verdwijnen steeds meer slangen uit zijn lichaam. ☺️
Ik had de kaarten meegenomen en hij vond het leuk om de kaarten van jullie te zien.

En hij heeft zijn telefoon, maar betwijfel of hij daar iets mee kan.
Hij kan maar 1 arm gebruiken want de andere is gebroken en hij ligt nogal achterover.
Dus wie weet dat hij gen misschien zelf bericht stuurt.
Dat is heel goed nieuws! Dank voor de updates Ruud
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan