Zwaar ongeval MeanBlueMan

met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')
:+ Gelukkig is de ban-knop met 1 vinger te bedienen :+


Bij Wodan :} :} :} Mooi dit.. ongelooflijk goed nieuws.
 
Ben blij dat je het weer doet MBM. Welkom thuis. Heel veel succes en sterkte gewenst met de psychische afhandeling. Fysiek is makkelijk(er), ookal lig je in de kreukels.

En vergeet nooit, drank maakt meer goed dan vrouwen (en 24jarige klojo's in een Porsche)) kapot kunnen maken.
ik heb r nog steeds pijn van dat jij je bird zo gedkoop weg deed

:+
 
.......

ik was het niet altijd eens met oa de neussonde voor voeding. ik geef de tramamadol de scguld maar ik heb die er 3 x zelf uigerukt.
waarna men mij overmeesterde en met polsen aan t bed vast bond tot ik weer wat op aarde lande ....X
Heerlijk, vrijheidsbeperkende maatregelen loslaten op een agent _O-

Helemaal als hij dat zelf kan vertellen!

Welkom terug en heel veel succes en sterkte met verder herstellen.
 
Mijn hart maakte zojuist een klein sprongetje bij het zien van deze notificatie:
435591F5-9A56-4317-A925-E000E0343DD8.jpeg


*O*

Wat ben ik blij dat je in staat bent om zelf te reageren MBM :}
 
.......

ik was het niet altijd eens met oa de neussonde voor voeding. ik geef de tramamadol de scguld maar ik heb die er 3 x zelf uigerukt.
waarna men mij overmeesterde en met polsen aan t bed vast bond tot ik weer wat op aarde lande ....X
En je weet zeker dat dit door het ziekenhuispersoneel gedaan is?
Als ik de handtekening van @MeanGreenGirl goed heb onthouden zou zij het ook gedaan kunnen hebben :+.

Enne.... was nou juist die landing op aarde niet de oorsprong van dit hele topic

Goed om te zien dat je hier weer actief bent, en zowel jij als MGG veel succes met het verdere herstel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Beste nieuws van dit jaar, MBM is weer online en de humor heeft ie ook nog.
Fijn dat je er nog / weer bent, sterkte met alles wat nog komt.
 
Welkom terug @MeanBlueMan ! Jaar revalideren zal wel redelijk ingeschat zijn. Voorlopig kun je wel weer contact hebben met de buitenwereld en zijn we allemaal blij dat dat het geval is. Zet hem op kerel!
 
Jeeeemig, vakantie gehad en onder een steen geleefd blijkbaar. Had wel van het ongeluk gehoord, maar kwam er net pas achter dat het MBM betreft.
42 pagina's post doorgeploegd om MBM weer zelf te zien reageren. *O*

Sterkte met herstel en revalideren MBM èn MGG. Ik hoop voor je dat "What doesn't kill you makes you stronger"ook voor jou/jullie geldt.
 
Kweenie of #mbm een blaascatheter heeft(ivm de meerdere lange operaties) , maar als ze die er uit gaan halen voelt het alsof ze 10meter prikkeldraad incl 8 weidepalen uit je snikkel trekken. Maar mooi dat hij weer onder ons is. 👍. Edit, ieder lichaam reageert anders op herstel, ikzelf heb nu 1 jaar geleden 9 ribbreuken opgelopen, 1 klaplong , leverontsteking, + een sleutelbeenbreuk.
Uiteindelijk heeft dit 1 jaar geduurd voordat ik ook tussen mijn oren weer redelijk de oude was. Ondanks dit zat ik 3 maanden na mijn ongeluk weer op de motor. Maar wat een aanslag/impact heeft zoiets op je energie level en dus ook je gemoedstoestand. Je verandert als mens zeker na zo n gebeurtenis.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan