Zwaar ongeval MeanBlueMan

Pas je op wat je beloofd. _O-
Hulst centrum staat al vast als de sligro en de brouwer tegelijk komen lossen. :+

Moet je eens om 06:30 komen als de sligro, vuilboeren ( 3 verschillende ) en de bouwvakkers naar hun plek moeten, en ze moeten
allemaal door de Gentsestraat .


Centrum Hulst is best een mooie ouwe vestingstad, maar het was al te smal dat ze er van paard, naar paard met wagen gingen.
 
Middelburg ligt net wat meer richting de kust dan Goes. Maar echt veel is het niet verder rijden.
middelburg-goes-kaart.gif
Meer richting kust zegt ie dan.
Ik kan nu lopend naar de kust :X
 
Maar even "to the point".

@MeanBlueMan
Hoe heb je geslapen, in je "nieuwe" bed en zonder ijzerwerk wat de bewegingsvrijheid beperkt?

@de rest:
Misschien een begeleid-MBM-naar-huis-topic openen waar MBM en MGG niet in kunnen. Kan vast wel geregeld worden door Duderuud. Dan is de verrassing des te groter als het moment daar is.
 
Laatst bewerkt:
Gaat nog wel een week of 2 /3 misschien zelfs wel 4 duren hoor....en ik zou t bijna zielig vinden, want ik woon echt in een uithoek. De rit naar huis is 50 km, maar voordat iedereen in Goed is hebben de meesten er al een aardige rit op zitten.

Overigens gaan we dan wel naar Hulst centrum, krijgt iedereen op mijn rekening wat te drinken op t terras bij MGG en een frietje van de tegenovergelegen cafetaria :)

En ik moet de plaatselijke plizies omkopen dat ze al die motoren met rust laten ;)
Komt goed uit hoor. Ben dan toch in de buurd.
Ps. Hou je dan wel rekening met de verplichte winterstop voor veel ouwe rotten.....
Liefst voor 1 December.......🙄
 
Ik heb nog nooit in een groep van meer dan 5 gereden en ook nooit die intentie gehad…. Maar…. Als het jou goed doet om door een zee van motoren begeleid te worden, dan rij ik direct die kant op :Y
EEEuuhhj... ik ben niet begonnen over een begeleiding van motoren he :?
Dat was iemand anders Zwaar ongeval MeanBlueMan

Maar niemand zal zeggen dat hij zoiets niet leuk zou vinden. Maar nogmaals, het is voor veel mensen echt een tering eind rijden alleen al om aan de tocht te beginnen, ik kan me dus voorstellen dat alleen de elite overblijf om mee te rijden ;) O-)
 
Maar even "to the point".

@MeanBlueMan
Hoe heb je geslapen, in je "nieuwe" bed en zonder ijzerwerk wat de bewegingsvrijheid beperkt?

@de rest:
Misschien een begeleid-MBM-naar-huis-topic openen waar MBM en MGG niet in kunnen. Kan vast wel geregeld worden door Duderuud. Dan is de verrassing des te groter als het moment daar is.

Gisteravond al rond 22 uur gemerkt dat de luikjes uit zichzelf dicht gingen, da's al 30 jaar niet meer gebeurd op dat tijdstip. Vanmorgen 08.00uur wakker en ik denk dat ik heel erg vast geslapen heb want ik heb nog steeds geen zin om wakker te zijn :+

Topic waar wij niet in zouden kunnen.... je weet dat ik soms eigenwijs ben ? kan maar zo zijn dat ik dan de avond ervoor alvast vertrek O-) ik weet liever wat er gaat gebeuren, hou niet zo van verrassingen O-) Nee, ben geen control freak...maar toch :P
 
Gisteravond al rond 22 uur gemerkt dat de luikjes uit zichzelf dicht gingen, da's al 30 jaar niet meer gebeurd op dat tijdstip. Vanmorgen 08.00uur wakker en ik denk dat ik heel erg vast geslapen heb want ik heb nog steeds geen zin om wakker te zijn :+
👍 👍 👍
Topic waar wij niet in zouden kunnen.... je weet dat ik soms eigenwijs ben ? kan maar zo zijn dat ik dan de avond ervoor alvast vertrek O-) ik weet liever wat er gaat gebeuren, hou niet zo van verrassingen O-) Nee, ben geen control freak...maar toch :P
😂 😂 😂
 
Mgg en mgp kennen jou beter als jij jezelf 8-) })

Nee, het is gewoon logisch dat je met mijn verwondingen en letsel naar een revalidatiekliniek gaat.
Het is mijn stompzinnige eigenwijsheid die soms het commando overneemt en mij beslissingen laat nemen waarvan ik eigenlijk bij voorbaat weet dat ze niet in mijn voordeel zijn. Ga je daar hard tegen in, dan gaan mijn hakken verder in het zand en word mijn beslissing alleen maar sterker.
MGG heeft dat in de gaten en is tot nu toe de enige die ik ken die daar dusdanig mee om weet te gaan dat ik langzaam toch weer verstandig ga nadenken. :} :}
 
Nee, het is gewoon logisch dat je met mijn verwondingen en letsel naar een revalidatiekliniek gaat.
Het is mijn stompzinnige eigenwijsheid die soms het commando overneemt en mij beslissingen laat nemen waarvan ik eigenlijk bij voorbaat weet dat ze niet in mijn voordeel zijn. Ga je daar hard tegen in, dan gaan mijn hakken verder in het zand en word mijn beslissing alleen maar sterker.
MGG heeft dat in de gaten en is tot nu toe de enige die ik ken die daar dusdanig mee om weet te gaan dat ik langzaam toch weer verstandig ga nadenken. :} :}
Je hebt in ieder geval zelfkennis :+; kan niet iedereen zeggen.

Maarre ….. het komt wel bekend voor.
 
Onderschat de kracht van MF nooit! Jij bent sterk, maar wij ook. Sommigen kunnen wel eens wat raar uit de hoek komen, maar we zijn allen motorrijders, klinkt raar, maar het bind ons, en de meesten hier kennen elkaar misschien niet in real life, maar wel via hier. Dat schept toch een band, hoe raar het ook klinkt. Je hebt niet voor niets al 200 kaarten gehad hé. En een fijn topic, over iets wat eigenlijk helemaal niet leuk is begonnen.
Het komt goed met je, nog een tijd revalideren, en dan ben je weer de oude . 💪

Klopt, M-F laat zo af en toe zien dat het mensen echt dichter bij elkaar brengt, met 2 of in hele groepen. En dan heb je ook het idee dat je samen komt met mensen die je 'kent' terwijl je ze nog nooit gezien hebt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan