Zwaar ongeval MeanBlueMan

ik heb er vroeger vier jaar gewoond ,het zijn toch meer Zeeuwen dan Belgen vind ik.
 
Vanmiddag bezoek gehad van G. BRASLETTI

Wat leesvoer van 'm gekregen :} dank daar voor.

In het weekend ga je, als het kan, naar huis vanuit de kliniek. Alleen het eerste weekend blijf je sowieso intern. Maar er is dan geen programma, er is dus echt niets te doen hier.

Vandaag dus maar s lekker uitgeslapen, de kwalificatie's gekeken, Brasletti op bezoek gehad, de X-Box maar s aangeslingerd en nu zo maar s kijken wat er te eten is vandaag :)

Had t wel fijn gevonden als er iig 1 iemand overdag aanwezig was geweest van de fysio/ beweegafdeling zodat je zelf nog iets had kunnen doen onder hun toezicht. ik heb nu het idee dat ik twee dagen zoveel rust krijg dat ik straks een dag weer bezig ben dat weer in te halen. Maar goed, er zijn nu maar 3 mensen intern, kan me voorstellen dat dat ook weer niet uit kan, helaas.
 
Had t wel fijn gevonden als er iig 1 iemand overdag aanwezig was geweest van de fysio/ beweegafdeling zodat je zelf nog iets had kunnen doen onder hun toezicht. ik heb nu het idee dat ik twee dagen zoveel rust krijg dat ik straks een dag weer bezig ben dat weer in te halen. Maar goed, er zijn nu maar 3 mensen intern, kan me voorstellen dat dat ook weer niet uit kan, helaas.
Ik kan in de weekenden wel instructie "Springend Voorwaarts", "De Storm" of "Gecombineerd Optreden Volgens Engels Model" kunnen komen geven maar ik denk dat je daar nog net niet aan toe bent...
 
Ik zou ook niet weten of ze het op prijs stellen dat er 4 leopards het gazonnetje om komen spitten
 
Gevechtsbaan Harskamp , tot je uit je poepgat zweet en er een strontlucht uit je neusgaten komt.


Maar er moest weer zo nodig iemand tegen me zeggen dat die baan niet solo te doen was met een MAG .

Tegen mij :)

Dat kan dus wél !



Ik zou het vandaag de dag niet eens meer overleven denk ik :) :) :) :) :)

Of slim genoeg zijn om te bevestigend te knikken en ook te zeggen dat ik ook denk dat dit niet een grote
kans van slagen heeft.
 
Vanmiddag bezoek gehad van G. BRASLETTI

Wat leesvoer van 'm gekregen :} dank daar voor.

In het weekend ga je, als het kan, naar huis vanuit de kliniek. Alleen het eerste weekend blijf je sowieso intern. Maar er is dan geen programma, er is dus echt niets te doen hier.

Vandaag dus maar s lekker uitgeslapen, de kwalificatie's gekeken, Brasletti op bezoek gehad, de X-Box maar s aangeslingerd en nu zo maar s kijken wat er te eten is vandaag :)

Had t wel fijn gevonden als er iig 1 iemand overdag aanwezig was geweest van de fysio/ beweegafdeling zodat je zelf nog iets had kunnen doen onder hun toezicht. ik heb nu het idee dat ik twee dagen zoveel rust krijg dat ik straks een dag weer bezig ben dat weer in te halen. Maar goed, er zijn nu maar 3 mensen intern, kan me voorstellen dat dat ook weer niet uit kan, helaas.

Graag gedaan hoor. :Y
 
Nu moet ik wel heel diep graven. Ooit had ik nog wel het plan voor een tattoo met tekst en logo.

Iets met vecht en komt boven ofso?
Ik worstel en kom boven; de spreuk van Zeeland :Y.

Evt. te vervangen door ‘Luctor et Submergo’ (ik worstel en ga onder), maar laten we de klimaatcrisis hier buiten laten :+.
Ik zou me eigenlijk moeten schamen. maar klaarblijkelijk is mijn geschiedenis (en afkomst :X) ook een beetje stoffig geworden.
Te goed ingeburgerd op de nieuwe locatie :Y
Was jij Zeeuws meisje *D? (Ons bent zuunig :+).
 
Laatst bewerkt:
Ik kan in de weekenden wel instructie "Springend Voorwaarts", "De Storm" of "Gecombineerd Optreden Volgens Engels Model" kunnen komen geven maar ik denk dat je daar nog net niet aan toe bent...
Ja maar dan moet je hem ook uitleggen wat RAEB- formatie is. Wat Romeo,s zijn weet hij denk ik al.
Voor ik het vergeet, terugtrekken onder rook. En wat zou hij graag weer een Mike eenheid worden.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan