Zwaar ongeval MeanBlueMan

Dat was absoluut niet mijn intentie. De Mike staat voor motor. Ik wenste in eerste instantie dus dat je weer op de motor kan stappen en als Mike kan werken. Sorry voor de vervuiling van het topic.Jammer dat je het ziet als beter, superieur, we liepen in Amsterdam gewoon niet in de pas met de meer reguliere procedure van het land. De verschillen zijn dus nu enorm groot, ik kan daar moeilijk aan wennen en voel dat als een belemmering. Doordat ik zelf nu in ander vaarwater zit kwam dit bij me boven. Eigenlijk gaf ik aan dat ik niet zo goed ben. We zouden elkaar eens moeten treffen. Jaren geleden zag ik Martell een keer. Ik heb daar nu een beeld bij.
Die belemmering... laat m je aub niet teveel dwars zitten tot het echt gevolgen voor jezelf gaat hebben, zou zonde zijn !!
Het laatste zou idd een goed plan zijn, moeten we maar s regelen, over een paar maand ;)
 
Ik slaap als een roosje in een blok ;)

Pijn heb ik sowieso niet, ook niet gehad. De zware operaties waren gedaan voor ik uit coma kwam, dat scheelt een heel groot stuk.
Daar heb je inderdaad "mazzel" van. Begrijp me aub niet verkeerd.
En ik heb van mijzelf een hoge pijngrens
👍
( behalve voor de mannengriep O-) )
😂
en krijg daarnaast ook nog verplicht pijnmedicatie.
😕
Heel af en toe heeft er een been of arm echt verkeerd gelegen en dan word ik wakker van pijn, maar dan even bewegen en weer verder slapen.
Ik denk dat de meesten dat wel hebben. Soms wordt ik ook wel eens wakker met een stekend gevoel in de schouder. Dan heb ik geruime tijd op mijn zij gelegen met mijn kop op mijn arm. Dan moet ik mijn arm "even helpen" met de andere hand, maar wat jij ook al stelt: even bewegen, omdraaien en verder slapen.
Gelukkig, lijkt me vreselijk als je idd slecht slaapt onder deze condities !!!
Inderdaad. Na mijn laatste blessure (niet noemenswaardig in vergelijking met jouw collectie) werd ik geregeld wakker als ik mij wilde omdraaien of wilde verliggen. Duurde dan geruime tijd voordat ik de juiste houding weer gevonden had, met het gevolg dat ik iedere ochtend gewoonweg gaar was.



Laat de wodka van Stefan666 je maar goed smaken, als je weer die 99% in orde bent.


@Stefan666
Super actie!
 
Zoals eerder gezegd, de meesten patienten zijn naar huis. Alleen degene die deze week zijn opgenomen moeten het eerste weekend blijven, maar er is verder niets, geen fysio, geen bewegingstherapie....niets, behalve de normale verzorging en t eten.

Vandaag dus ook maar uitgeslapen tot 09:15 ( in het normale leven zou dat midden in de nacht zijn voor mij :+ ) en daarna direct Eurosport aangezet.
In de tussentijd heb ik.....niets gedaan *D Oke, stiekum wat kleine oefeningetjes om m'n bil/beenspieren actief te houden en te verstevigen.
Om 10:30 kwam iemand van de verpleging met m'n medicatie. Het was haar opgevallen dat ik er niet was met het onbijt en ik moest toch m'n medicatie nu eens gaan innemen. En of ik nog iets wilde drinken ofzo ??
Ik hou er niet van dingen te vragen, zeker niet dingen vragen die ik zelf kan doen, maar ik heb me laten gaan en om een glas melk en een bakkie espresso gevraagd.
Ik lig dus nog steeds in m'n bed te stinken, Moto3 te kijken maar dan nu met een bakkie espresso en een pak melk.


Vandaag komen mijn broer"tje" ( ik ben groot, maar hij is nog 10 cm groter :X ) op bezoek en natuurlijk MGG.
Mijn dag is dus volgepland met races kijken en dat bezoek. Heerlijk een dag niets doen, even rust. Ook voor/dankzij diegene die het advies gaven erop te letten dat ik mezelf niet over de kop jaag ;)
Even rust nemen?
Goed bezig.
Ik ben trots op je. *O*
 
Zoals eerder gezegd, de meesten patienten zijn naar huis. Alleen degene die deze week zijn opgenomen moeten het eerste weekend blijven, maar er is verder niets, geen fysio, geen bewegingstherapie....niets, behalve de normale verzorging en t eten.

Vandaag dus ook maar uitgeslapen tot 09:15 ( in het normale leven zou dat midden in de nacht zijn voor mij :+ ) en daarna direct Eurosport aangezet.
In de tussentijd heb ik.....niets gedaan *D Oke, stiekum wat kleine oefeningetjes om m'n bil/beenspieren actief te houden en te verstevigen.
Om 10:30 kwam iemand van de verpleging met m'n medicatie. Het was haar opgevallen dat ik er niet was met het onbijt en ik moest toch m'n medicatie nu eens gaan innemen. En of ik nog iets wilde drinken ofzo ??
Ik hou er niet van dingen te vragen, zeker niet dingen vragen die ik zelf kan doen, maar ik heb me laten gaan en om een glas melk en een bakkie espresso gevraagd.
Ik lig dus nog steeds in m'n bed te stinken, Moto3 te kijken maar dan nu met een bakkie espresso en een pak melk.


Vandaag komen mijn broer"tje" ( ik ben groot, maar hij is nog 10 cm groter :X ) op bezoek en natuurlijk MGG.
Mijn dag is dus volgepland met races kijken en dat bezoek. Heerlijk een dag niets doen, even rust. Ook voor/dankzij diegene die het advies gaven erop te letten dat ik mezelf niet over de kop jaag ;)
Mag jij ook in de weekeinden naar huis dan, straks?
 
Betekent dit dan automatisch dat jij volgend weekend (voor het weekend) naar huis mag?
Niet helemaal automatisch.
Hele lijsten met voorwaarden waar je huisvesting aan moet voldoen in relatie tot je letsel en het thuisfront moet er 'toestemming' voor geven _O-

Klinkt nogal.....tja....het heeft iets waardoor ik opstandig word en zou roepen:"wat nou met julie regeltjes, ik ga !! En kom helemaal niet meer terug ook, wat denk je wel niet "

Maar ik ben verstandiger dan dat O-)
Ik weet hoe het bedoeld is en wat men ermee probeert te voorkomen.
Het zou kut zijn als ik 2 dagen thuis mezelf en MGG in de weg zitof volledig van haar afhankelijk zou zijn en haar leven zou beheersen.
Dat zou ik ook nooit van mijzelf accepteren.
Gelukkig heb ik al wel laten zien dat ik mijzelf kan redden, ik kan alles hier zelf, incl douchen en naar de wc, eten maken enz enz.
 
Denk je niet dat ze hem daar nog een tijdje willen houden om hem af te remmen? Thuis voel je natuurlijk wel beter. Tja,..wie weet?

Thuis ga ik als een gek tekeer.... maar niet in de tijd dat ik nog 'hier' zit en niet voor ik eraan toe ben. Zolang ik hier 5 dagen hard werk, ga ik thuis lekker uitrusten, beloofd en zeker weten ;)

Ik ben mijzelf deze week al eens tegengekomen en dat beviel me niet zo :+ maar zoals gezegd.... ik heb ervan geleerd.
Denk ik.
 
Ik weet niet hoe mobiel hij inmiddels is.
Daarom maar gewoon de vraag.

Ik kan zelf vanuit stoel of bed in m'n rolstoel komen, op de wc of op een stoel onder de douche.
Mijn rechter arm heeft verbazingwekkend echt helemaal niets opgelopen en links kan ik inmiddels ook al best veel weer mee.
Ik denk dat ik zelfs naar de schuur zou kunnen om onze motoren liefkozend te bekijken en even te zwijmelen.
Ik beloof dat ik er nog niet op zal klimmen ;)
 
En zojuist nog weer onverwachts een bezoeker gehad _O-


Even een kleine opmerking nog..... er zijn per dag maar max twee bezoekers toegestaan.

Spontane bezoekjes vind ik fantastisch, maar......MGG komt sowieso vrijwel elke dag en haar bezoek vind ik het meest waardevolle op de wereld op dit moment.
Stel m'n broertje zou ook aangegeven hebben vandaag langs te komen en dat zou zo gepland zijn ( hij woont ook tyfus ver weg )

Dan zou een spontaan ( en absoluut zeer gewaardeerd ) bezoekje dus betekenen dat de derde bezoeker niet meer toegelaten zou worden....... dan zou MGG dus niet meer mogen komen.

Mocht iemand langs willen komen, dan is dat :} maar doe even een PM om te overleggen, ik zou het echt vreselijk k*t vinden als er 2 spontane bezoekers komen en ik MGG zou moeten missen.
 
Bij ons werk het gewoon zoals het hoort.
Roepnummers tijdens het normale werk.

Romeo, Alfa, Mike tijdens evenementen of speciale gelegenheden waarbij je volledig gescheiden werkt van de dagelijkse politiemacht.

Best jammer om te horen dat het bij jullie zo'n puinhoop is. Ik vind het best belangrijk dat je aan het roepnummer direct kunt herleiden wat voor soort eenheid het betreft.
En de chaos zoals je beschrijft tussen de eenheden en de meldkamer zou iets zijn wat ik direct zou aanpakken, dat zou niet mogen bestaan.

Maar we gaan hiermee best de diepte in, denk dat het grootste deel van de lezers in dit topic de weg al wel kwijt raakt :+
Valt wel mee hoor, ik heb een tomtom. Dus ik moest met Romeo, Alfa en Mike naar een Charlie Foxtrot want daar staat het bier. :]
 
Mag jij ook in de weekeinden naar huis dan, straks?

Ik ben afgelopen week hier opgenomen en dit is mijn eerste weekend hier.
Als alles loopt zoals ik zou verwachten, dan zou ik volgend weekend dus idd naar huis 'mogen'.

Het is geen gevangenis, ik ben hier vrijwillig, ik mag maar huis wanneer ik maar wil natuurlijk. ;) Maar idd, volgens het behandelplan...zou ik dan naar huis mogen ;)
Tenzij MGG negatief antwoord, maar dan hebben we een andere probleem :+
 
Ik kan zelf vanuit stoel of bed in m'n rolstoel komen, op de wc of op een stoel onder de douche.
Mijn rechter arm heeft verbazingwekkend echt helemaal niets opgelopen en links kan ik inmiddels ook al best veel weer mee.
Ik denk dat ik zelfs naar de schuur zou kunnen om onze motoren liefkozend te bekijken en even te zwijmelen.
Ik beloof dat ik er nog niet op zal klimmen ;)

Daar geloof ik niks van dat jij die verleiding kan weerstaan 8-)
 
Ik ben afgelopen week hier opgenomen en dit is mijn eerste weekend hier.
Als alles loopt zoals ik zou verwachten, dan zou ik volgend weekend dus idd naar huis 'mogen'.

Het is geen gevangenis, ik ben hier vrijwillig, ik mag maar huis wanneer ik maar wil natuurlijk. ;) Maar idd, volgens het behandelplan...zou ik dan naar huis mogen ;)
Tenzij MGG negatief antwoord, maar dan hebben we een andere probleem :+

Het is inderdaad geen gevangenis je kan bijna ongezien naar binnen en buiten gaan.
 
Even een kleine opmerking nog..... er zijn per dag maar max twee bezoekers toegestaan.

Spontane bezoekjes vind ik fantastisch, maar......MGG komt sowieso vrijwel elke dag en haar bezoek vind ik het meest waardevolle op de wereld op dit moment.
Stel m'n broertje zou ook aangegeven hebben vandaag langs te komen en dat zou zo gepland zijn ( hij woont ook tyfus ver weg )

Dan zou een spontaan ( en absoluut zeer gewaardeerd ) bezoekje dus betekenen dat de derde bezoeker niet meer toegelaten zou worden....... dan zou MGG dus niet meer mogen komen.

Mocht iemand langs willen komen, dan is dat :} maar doe even een PM om te overleggen, ik zou het echt vreselijk k*t vinden als er 2 spontane bezoekers komen en ik MGG zou moeten missen.
Goed dat je dat even aangeeft. Ik was van de week (redelijk)in de buurt van Goes en heb even getwijfeld of het een goed idee was om even “ hoi” te komen zeggen. Uiteindelijk besloten om het niet (ad-Hoc) te doen, onder andere vanwege deze redenatie en omdat ik niet kon inschatten hoe eea uit zou pakken qua vermoeidheid/belastbaarheid etc in je “nieuwe” situatie,
 
Ik ben afgelopen week hier opgenomen en dit is mijn eerste weekend hier.
Als alles loopt zoals ik zou verwachten, dan zou ik volgend weekend dus idd naar huis 'mogen'.

Het is geen gevangenis, ik ben hier vrijwillig, ik mag maar huis wanneer ik maar wil natuurlijk. ;) Maar idd, volgens het behandelplan...zou ik dan naar huis mogen ;)
Tenzij MGG negatief antwoord, maar dan hebben we een andere probleem :+
Eu eu, pas op he. Mgg geen pijn doen.



😉
 
Ik ben afgelopen week hier opgenomen en dit is mijn eerste weekend hier.
Als alles loopt zoals ik zou verwachten, dan zou ik volgend weekend dus idd naar huis 'mogen'.

Het is geen gevangenis, ik ben hier vrijwillig, ik mag maar huis wanneer ik maar wil natuurlijk. ;) Maar idd, volgens het behandelplan...zou ik dan naar huis mogen ;)
Tenzij MGG negatief antwoord, maar dan hebben we een andere probleem :+
Als ik me goed kan herinneren was er nog een badkamer thuis niet helemaal “af”…gaat dit nog problemen geven met een bezoek aan je eigen huis?
Kan me voorstellen dat je wat meer “bewegingsruimte” nodig hebt bij al je handelingen.
Verder is t thuis natuurlijk altijd beter dan in een verzorgingsomgeving, maar t zou zonde zijn als je vrije weekend thuis op een deceptie uit zou geraken…
Verder lees ik hoofdzakelijk hier mee en sta verbaasd over hoe snel alles gaat, petje af…👍
 
Bij ons werk het gewoon zoals het hoort.
Roepnummers tijdens het normale werk.

Romeo, Alfa, Mike tijdens evenementen of speciale gelegenheden waarbij je volledig gescheiden werkt van de dagelijkse politiemacht.

Best jammer om te horen dat het bij jullie zo'n puinhoop is. Ik vind het best belangrijk dat je aan het roepnummer direct kunt herleiden wat voor soort eenheid het betreft.
En de chaos zoals je beschrijft tussen de eenheden en de meldkamer zou iets zijn wat ik direct zou aanpakken, dat zou niet mogen bestaan.

Maar we gaan hiermee best de diepte in, denk dat het grootste deel van de lezers in dit topic de weg al wel kwijt raakt :+
ik luister belangstellend toe; zo steek je nog eens wat op :Y.
 
Laatst bewerkt:
Even een kleine opmerking nog..... er zijn per dag maar max twee bezoekers toegestaan.

Mocht iemand langs willen komen, dan is dat :} maar doe even een PM om te overleggen, ik zou het echt vreselijk k*t vinden als er 2 spontane bezoekers komen en ik MGG zou moeten missen.

Geef me ff de naam van een andere revalidant, en ik meld me wel aan als Dhr. de Vries of zo. ;)
 
Daar geloof ik niks van dat jij die verleiding kan weerstaan 8-)

Ik hoop t toch wel.... stel dat ik er vanaf pleur...:X denk dat de artsen die mij, tegen alle verwachtingen in, zo ongelofelijk goed weer in elkaar hebben gezet dan heel erg teleurgesteld zouden zijn. En da's erger dan boos ;)

Ik heb echt zoveel respect voor wat die chirurgen hebben gedaan, operaties die meerdere dagdelen hebben gekost.... ook 'snachts.... echt diep, heel diep respect voor hun kunde maar zeker ook voor hun inzet. En dat voor meerdere chirurgen die allemaal op zich mijn leven hebben gered, maar het ook nog zo goed hebben gedaan dat ik nu zover ben dat ik erover kan l*llen naar de schuur te gaan om naar de motoren te kijken.
Alleen al uit respect voor hun ga ik niet proberen erop te klimmen.







Maar als ik zo ver kom....dan zal de verleiding groot zijn....dat zal ik niet ontkennen ;) :+
 
Goed dat je dat even aangeeft. Ik was van de week (redelijk)in de buurt van Goes en heb even getwijfeld of het een goed idee was om even “ hoi” te komen zeggen. Uiteindelijk besloten om het niet (ad-Hoc) te doen, onder andere vanwege deze redenatie en omdat ik niet kon inschatten hoe eea uit zou pakken qua vermoeidheid/belastbaarheid etc in je “nieuwe” situatie,

Ik zou t hartstikke leuk vinden als je Hoi komt zeggen !

En ik ben absoluut belastbaar, toen Brasletti langs kwam was ik ook net even een schoonheidsslaapje aan t doen, die maak ik na t bezoek gewoon weer af ;)

Overleg is helaas dankzij coronaregels dan wel nodig, maar goed, je hoeft hier iig nog geen QR code te laten scannen ;) :+
 
Ziet er wel hoopgevend uit wat je allemaal beschrijft.
Sommige situaties zullen inderdaad spontane opstandigheid doen oplaaien. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Kan je misschien ergens aangeven, dat als er gebeld word voor onverwachtse verassing bezoekjes, dat 1 plek ten alle tijden gereserveerd is?
Zodat je in ieder geval zeker weet dat je vrouw gewoon op bezoek kan komen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan