Zwaar ongeval MeanBlueMan

2 wanden en een dak, 2x2x2 meter met stevige mazen van 5 cm.

En het mooie is....een deel van de kooi is het paneel waartegen in tot stilstand ben gekomen tijdens mijn crash......ik had MGP gevraagd te kijken of we dat paneel over konden kopen van het bedrijf, we hebben het gedoneerd gekregen :)

Luguber, raar, vreemd ? Misschien wel, maar daar is het 'begonnen' en nu gaat het me straks helpen naar de eindstreep, een weer volledig functionerende MBM.
Ik vond t wel tof :)
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Toevallig geen foto van die kooi?
 
Haha, het is daadwerkelijk een soort kooi.
MBM kan dat beter uitleggen maar hij heeft in het ziekenhuis veel getraind in zo'n kooi waar je middels katrollen en gewichten heel veel bewegingen en hoeveel inspanning er nodig is kan beïnvloeden.
Dat beviel hem zo goed dat MGP er 1 in elkaar gezet heeft zodat MBM zelf ook thuis oefeningen kan doen.
Eigenlijk gewoon gekopieerd van de revalidatieafdeling in UZA.

Die kooi, met of zonder hangslot? ;)

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Toevallig geen foto van die kooi?

Amsterdam_--_Apenkooi_in_Artis_%28titel_op_object%29%2C_RP-F-F19435.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Toevallig geen foto van die kooi?
dab9e1ea-0bb2-4ee4-8e00-eda2242cd070.JPG


Heel basic zo. Met S-haken of karabijn/musketonhaken heb je verplaatsbare 50mm katrollen en zo kun je gewichten willekeurig overal plaatsen en iedere spiergroep is wel een positie voor te vinden. Ik heb geen foto van zo'n kooi in bedrijf maar laat er een beetje fantasie op los.
Een beetje fantasie, niet teveel ;)
 
_O- het valt wel op dat het voornamelijk de dunne elastieken zijn.
Ik gebruik van die 'fysio' banden, en ik moet zeggen. Ondanks dat ik er 2 stuk getrokken heb, dat ik nog nooit zulke flaters gecreëerd heb :X
Bij goede verzorging van de banden (buiten daglicht bewaren) blijven ze langer heel en kan je er inderdaad full body workouts mee doen.

Mocht je dat nog durven na dit filmpje 😅
 
Ik zou alleen nog een paar schoren op de hoeken plaatsen, om spontaan (en ongewild) inklappen te voorkomen als je er gewichten aan gaat hangen.

MGP heeft dit in elkaar gezet, gezien zijn werkverleden, kennis en kunde heb ik grenzeloos vertrouwen in wat hij uiteindelijk gaat plaatsen. :)

Wellicht zet hij die er idd nog wel in ;)
 
By
Haha, het is daadwerkelijk een soort kooi.
MBM kan dat beter uitleggen maar hij heeft in het ziekenhuis veel getraind in zo'n kooi waar je middels katrollen en gewichten heel veel bewegingen en hoeveel inspanning er nodig is kan beïnvloeden.
Dat beviel hem zo goed dat MGP er 1 in elkaar gezet heeft zodat MBM zelf ook thuis oefeningen kan doen.
Eigenlijk gewoon gekopieerd van de revalidatieafdeling in UZA.

Spijtig genoeg ken ik die kooien....
 
@Nejra Er is op M-F een heel mooi topic waar ik met een Kawa 550GT en een los onderstel en bak naar Harderwijk ga en met behulp van spontaan verzamelde M-Fers aan het eind van de dag met een uitstekend rijdend zijspan weer naar huis ga O-) ;)
Ik ken het topic. Dat was een leuke actie. :t
Ik ken het vervolg niet trouwens. Tikje off-topic uit belangstelling: Is het span er nog??
 
Bekijk bijlage 1678354

Heel basic zo. Met S-haken of karabijn/musketonhaken heb je verplaatsbare 50mm katrollen en zo kun je gewichten willekeurig overal plaatsen en iedere spiergroep is wel een positie voor te vinden. Ik heb geen foto van zo'n kooi in bedrijf maar laat er een beetje fantasie op los.
Een beetje fantasie, niet teveel ;)
Netjes hoor :Y. En dat staat dan in je woonkamer :P?
 
MGP heeft dit in elkaar gezet, gezien zijn werkverleden, kennis en kunde heb ik grenzeloos vertrouwen in wat hij uiteindelijk gaat plaatsen. :)

Wellicht zet hij die er idd nog wel in ;)
MGP heeft ooit nog eens wat gelast aan mijn brommertje, als er toen internet was geweest had ie van mij een goede referentie gehad _O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan