Zwaar ongeval MeanBlueMan

Hmm... Een echtscheiding maakt soms meer kapot dan je lief is. ;)

Jammer van het span....
(Maar sociaal/op andere vlakken zo te zien beter) :t
Soms is het juist beter om uit elkaar te gaan. Je valt dan wel even in een gat, maar de dingen die er, vaak, niet altijd, uitkomen zijn toch beter voor jezelf.
Je vind vanzelf je rust weer terug, en je komt vanzelf weer een topper tegen, die veel beter bij je past. En dan vergeet je de dingen die ervoor gebeurd zijn vanzelf weer.
Ik heb ook de nodige relationele problemen gehad hoor. Te vroeg thuis komen van het werk, omdat je een bedrijfsongeval hebt gehad, en dan je vriendin, die nooit iets gezegd had, in bed vinden met een zogenaamde vriend.. En er vervolgens achter komen dat het al een half jaar aan de gang was. Dat valt dan koud op je brood, maar weet je, je word er ook sterker van, net zoals @MeanBlueMan er sterker van geworden is, en nu een fijne relatie heeft. Je kan je ook blijven focussen op wat er fout ging, maar het is beter om vooruit te blijven denken/kijken, anders verzand je in je eigen ellende. En daar heb je alleen jezelf dan maar mee.
 
Ik zou alleen nog een paar schoren op de hoeken plaatsen, om spontaan (en ongewild) inklappen te voorkomen als je er gewichten aan gaat hangen.

Het zit erg stevig in elkaar en MGP heeft (nog) geen schoren geplaatst omdat MBM lang is en dan onhandig zou moeten bukken langs die schoren.
Er komt een bed in die kooi te staan.
MGP denkt overal over na. :P Eerst testen.
Mocht het toch nodig zijn plaatst hij ze alsnog, had hij al aangegeven. :)
 
MGP heeft ooit nog eens wat gelast aan mijn brommertje, als er toen internet was geweest had ie van mij een goede referentie gehad _O-
Haha grappig!
Ook wel typisch mijn vader.
"Kom, ik maak dat wel even".

Wat voor een brommer had jij ook weer?
Kan mij herinneren dat ik het groen/paarse vlekken zadel erg mooi vond als klein meisje. :)
 
Het zit erg stevig in elkaar en MGP heeft (nog) geen schoren geplaatst omdat MBM lang is en dan onhandig zou moeten bukken langs die schoren.
Er komt een bed in die kooi te staan.
MGP denkt overal over na. :P Eerst testen.
Mocht het toch nodig zijn plaatst hij ze alsnog, had hij al aangegeven. :)
Er komt ook nog een bed in te staan :/; ik zie toch een gecombineerd dag/nachtverblijf ontstaan :+.
 
Netjes hoor :Y. En dat staat dan in je woonkamer :P?
De meubels worden voor een deel opgeslagen, en de rest tegen de wanden.
Kooi er in, bed er in, keukendeur er uit en MBM kan hier rondscheuren op de benedenverdieping en zo overal komen. *O*
Een blind paard zal hier geen schade maken. MBM dus ook niet :P
 
Er komt ook nog een bed in te staan :/; ik zie toch een gecombineerd dag/nachtverblijf ontstaan :+.

Hahahaha volgens mij vind jij het veel enger klinken dan MBM. _O-
Die kooirevalidatie doe je juist vanaf het bed. ;)
En hij zal wel beneden slapen voorlopig. De trap kon hij hiervoor ook al nauwelijks normaal op. :+
Oud huis, smalle steile trap met kleine treden en MBM heeft hele grote voeten. :X
 
Het zit erg stevig in elkaar en MGP heeft (nog) geen schoren geplaatst omdat MBM lang is en dan onhandig zou moeten bukken langs die schoren.
Er komt een bed in die kooi te staan.
MGP denkt overal over na. :P Eerst testen.
Mocht het toch nodig zijn plaatst hij ze alsnog, had hij al aangegeven. :)
Die schoren hoeven niet ver naar beneden geplaatst te worden en ook niet van links-onder naar rechts-boven en kruislings van rechts-onder naar links-boven. Enkele stripjes van +/- 15cm in de hoeken kan al voldoende zijn. Als MBM er NU onderdoor kan lopen, kan hij het dan ook. Zelfs zulke korte schoren doen eigenlijk al hetzelfde als de achterwand van een Billy-kast. Mét achterwand is een Billy redelijk stevig, maar haal je de achterwand uit je Billy, hoef je maar heel weinig (zijdelingse) kracht te leveren en het ding zakt als een kaartenhuis in elkaar. Niet prettig als daar een gehavende MBM onder komt te liggen.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer mee te denken aan de gesteldheid van jouw eega.
 
Hahahaha volgens mij vind jij het veel enger klinken dan MBM. _O-
Die kooirevalidatie doe je juist vanaf het bed. ;)
En hij zal wel beneden slapen voorlopig. De trap kon hij hiervoor ook al nauwelijks normaal op. :+
Oud huis, smalle steile trap met kleine treden en MBM heeft hele grote voeten. :X

57f5164cb7534e500fee1f2b9c43232a.jpg


Schijnt vrij goed te werken. Je moet wel altijd goed beginnen :+
 
8-)*D*DHaha grappig!
Ook wel typisch mijn vader.
"Kom, ik maak dat wel even".

Wat voor een brommer had jij ook weer?
Kan mij herinneren dat ik het groen/paarse vlekken zadel erg mooi vond als klein meisje. :)

Suzuki TS50 *D mooie jaren 90 kleurstelling 8-)

ik kwam er recentelijk achter dat ik nog steeds meer km’s heb gemaakt met dat ding (75.000) dan met m’n Duc, begin nu in de buurt te komen
 
In de vakantie hebben we een weekend in een airbnb gezeten met zo'n trap. Verschrikkelijk. Ik ben met omhoog en omlaag lopen meerdere keren misgestapt. Ik wenst het onze Robocop in iedergeval niet toe. 😂

Kwestie van wennen. Een kennis van ons heeft dit al jaren, naar volle tevredenheid. En hij is verre van atletisch...
Voor smalle, steile trappen schijnt dit echt een handige oplossing te zijn.
 
Vanmorgen was er weer een doosje afgeleverd.... Serge en motoragent stond erop en uiteraard het adres.
Goed ingepakt met stevig plakband :Y B|
Pepernoten ? Allerlei soorten noten :9 _O-

Ik heb voorlopig nootjes genoeg, ik hoef niet meer in de dierentuin ;)

Overigens geen idee wie de afzender is :?


Edit MBM: duh, gewoon even verder kijken dan je nooteus lang is, @Dirtbag _O-
:t:}
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha volgens mij vind jij het veel enger klinken dan MBM. _O-
Die kooirevalidatie doe je juist vanaf het bed. ;)
En hij zal wel beneden slapen voorlopig. De trap kon hij hiervoor ook al nauwelijks normaal op. :+
Oud huis, smalle steile trap met kleine treden en MBM heeft hele grote voeten. :X

Klinkt bekend. Ons huis heeft ook zo'n trap. Naar boven rennen is geen optie, als je mis stapt dan stuiter je er zo vanaf met je kin op de tredes en andersom liggen je kuiten open en heb je een blauwe reet. Weet ik uit ervaring :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan