Zwaar ongeval MeanBlueMan

Morgen en overmorgen twee rustige dagen met 'weinig' activiteiten, maar dat is een beetje mijn eigen schuld.
Eer zijn wat activiteiten waarvoor ik gepland werd maar.... die niet helemaal in lijn liggen met mijn interesses.
Zo is er een soort activiteiten uurtje waar je creatief bezig kunt zijn. Aangezien een groot deel van de tijdelijke bewoners hier toch aanzienlijk ouder zijn zijn de activiteiten daar ook redelijk op toegespitst. Daar heb ik mij dus voor afgemeld.

Voordeel is dat ik dan dus wat meer tijd heb, mijn ftp heeft al aangegeven dat hij probeert het voor mij zo te plannen dat ik na het reguliere ftp in het zwembad gepland word. Kijk...dan gaan we dus echt lekker grote stappen maken ( letterlijk en figuurlijk :+ ) naar ik mag aannemen.
 
Zo te zien niet. Of @MeanBlueMan kiest er voor die (nog) niet te delen hier, wat natuurlijk ook zijn goed recht is. :)

Als ik positief zou zijn geweest was ik direct hier weggegaan en op de IC geplaatst van het naastgelegen ziekenhuis. Ik zou maar zo veronderstellen dat ik daar geen beschikking zou hebben over m'n laptop en lekker zou mogen M-Ffen :+
 
Jezus man, wat ga jij snel zeg..Heel mooi om te zien! Weet je, ik heb de foto's van je ongeluk ook gezien, en ik dacht, die is er geweest. Ik heb, en ik lieg niet, een slechte dag gehad toen.
Want weet je, het raakt je, ondanks dat ik je niet echt ken. Ik kan soms een lul zijn, maar met dit soort dingen ben ik erg zacht, eigenlijk ben ik maar een soft figuur.
Net als de meesten hier op MF raakt het ons.
 
Dreig jij nou om mij te rapporteren :? _O-


Vergeet je even dat ik, naast mank, toch ook nog GMod ben ? O-)

Als je geband bent kun je niet rapporteren he O-)
_O-_O-
Eer zijn wat activiteiten waarvoor ik gepland werd maar.... die niet helemaal in lijn liggen met mijn interesses.
Zo is er een soort activiteiten uurtje waar je creatief bezig kunt zijn. Aangezien een groot deel van de tijdelijke bewoners hier toch aanzienlijk ouder zijn zijn de activiteiten daar ook redelijk op toegespitst. Daar heb ik mij dus voor afgemeld.
Kantklossen, klaverjassen, breien.... zeemans-liedjes zingen... _O-_O-
(of neemt mijn iets te levendige fantasie nu wel heel erg de overhand??)
 
_O-_O-

Kantklossen, klaverjassen, breien.... zeemans-liedjes zingen... _O-_O-
(of neemt mijn iets te levendige fantasie nu wel heel erg de overhand??)
Dat was ook mijn 1e gedachte _O-; en een knusse oud-hollandsche spelletjes middag (sjoelen, rummi kub, pim pam pet):+.
 
Van het weekend dus naar huis begrijp ik. Heel fijn voor je!

Hebben jullie iemand nodig om de kijkers in goede banen te leiden?*D
 
Dreig jij nou om mij te rapporteren :? _O-


Vergeet je even dat ik, naast mank, toch ook nog GMod ben ? O-)

Als je geband bent kun je niet rapporteren he O-)




Ik mag vrijdag naar huis voor het weekend. Mogelijk dat de kooi dan ook al staat, als dat zo is zal ik er een fotootje van maken ;)
Hahha ja dat deed ik.

Heb voor de zekerheid al eens wat kloon accounts aangemaakt dus mij krijg je maar zo niet weg :P

Hahha even zonder gekheid, ik kon het inkoppertje even niet laten.
Ben zeer geïnteresseerd in je revalidatie, ben gek van sporten en vooral van dingen die niet normaal zijn zeg maar ( manier van trainen, doelen , etc etc )
Vind het leuk om daar dingen van te zien en horen, zelfs mij er eventueel in mengen met vragen en/of opmerkingen..

1 ding wil ik je graag meegeven, heb het zelf van mijn "sport leermeester" ;

De ketting is zo sterk als de zwakste schakel !

Pak die rust als de begeleider zegt dat het nodig is, ookal denk je zelf dat het nog wel gaat. Aan het eind van het verhaal ben je er dankbaar voor ;)
 
Morgen en overmorgen twee rustige dagen met 'weinig' activiteiten, maar dat is een beetje mijn eigen schuld.
Eer zijn wat activiteiten waarvoor ik gepland werd maar.... die niet helemaal in lijn liggen met mijn interesses.
Zo is er een soort activiteiten uurtje waar je creatief bezig kunt zijn. Aangezien een groot deel van de tijdelijke bewoners hier toch aanzienlijk ouder zijn zijn de activiteiten daar ook redelijk op toegespitst. Daar heb ik mij dus voor afgemeld.

Voordeel is dat ik dan dus wat meer tijd heb, mijn ftp heeft al aangegeven dat hij probeert het voor mij zo te plannen dat ik na het reguliere ftp in het zwembad gepland word. Kijk...dan gaan we dus echt lekker grote stappen maken ( letterlijk en figuurlijk :+ ) naar ik mag aannemen.
Zwembad, hmmmm …. Dus je wordt toch de Westerschelde ingeflikkerd :Y.
 
Daar zat vroeger toch een Motoport? Altijd een mooi ritje ernaartoe :Y.
Dat klopt en tegenwoordig zit er een autobedrijf in.

Als ik me niet vergis (maar dat was ruim voor de tijd dat ik me interesseerde voor motoren) was dat de toko van Wim Theunissen die laten richting Kerkdriel gegaan is en later in Beneden-Leeuwen zijn zaak gehad heeft.
 
Dreig jij nou om mij te rapporteren :? _O-


Vergeet je even dat ik, naast mank, toch ook nog GMod ben ? O-)

Als je geband bent kun je niet rapporteren he O-)




Ik mag vrijdag naar huis voor het weekend. Mogelijk dat de kooi dan ook al staat, als dat zo is zal ik er een fotootje van maken ;)
Top man, weer even terug naar je eigen omgeving. Je gaat lekker *O*
 
Morgen en overmorgen twee rustige dagen met 'weinig' activiteiten, maar dat is een beetje mijn eigen schuld.
Eer zijn wat activiteiten waarvoor ik gepland werd maar.... die niet helemaal in lijn liggen met mijn interesses.
Zo is er een soort activiteiten uurtje waar je creatief bezig kunt zijn. Aangezien een groot deel van de tijdelijke bewoners hier toch aanzienlijk ouder zijn zijn de activiteiten daar ook redelijk op toegespitst. Daar heb ik mij dus voor afgemeld.

Voordeel is dat ik dan dus wat meer tijd heb, mijn ftp heeft al aangegeven dat hij probeert het voor mij zo te plannen dat ik na het reguliere ftp in het zwembad gepland word. Kijk...dan gaan we dus echt lekker grote stappen maken ( letterlijk en figuurlijk :+ ) naar ik mag aannemen.
Maandag een stapel BB onderdelen mee terug nemen die geschuurd/gepolijst of gespoten moeten worden. Kan je daar je creativiteit in kwijt O-)
 
Als ik positief zou zijn geweest was ik direct hier weggegaan en op de IC geplaatst van het naastgelegen ziekenhuis. Ik zou maar zo veronderstellen dat ik daar geen beschikking zou hebben over m'n laptop en lekker zou mogen M-Ffen :+

Mwah.......Denk dat als je geen klachten hebt en je jezelf verder goed voelt.......dan krijg je in ieder geval een eigen kamer op de 2e verdieping met uitzicht op de A58.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan