Zwaar ongeval MeanBlueMan

Waarom zou ik een Bird willen inruilen ? :+

Als je alles bij elkaar neemt...zelfs off-road capaciteiten, weggedrag op zeer hoge of juist lage snelheid...gewoon alles bij en door elkaar is het voor mij persoonlijk zo'n beetje de ideale motor. :+ _O-8)7
Ik ken dat soort gevoel, om bepaalde redenen houd je enorm veel van een bepaald merk/model, terwijl iemand anders er net helemaal niks aan vind, ik heb dat ook met mijn GSX F'en :Y
 
MBM is weer terug in Goes na een geweldig weekend, lekker thuis met MGG.

Nu wel gesloopt en moe, was een heel rare ervaring na 8 weken geleden zo plotseling uit het dagelijks leven gerukt te zijn weer eens thuis te zijn.

Morgen gaat het programma weer lopen hier en ik wil dan klaar zijn om er weer keihard tegenaan te gaan, ik heb de afgelopen dagen tenslotte weer gemerkt waar ik het allemaal voor doe ;)

Morgen tussendoor hier en daar weer meer !! :)
 
Morgen gaat het programma weer lopen hier en ik wil dan klaar zijn om er weer keihard tegenaan te gaan, ik heb de afgelopen dagen tenslotte weer gemerkt waar ik het allemaal voor doe ;)

Morgen tussendoor hier en daar weer meer !! :)
Blij voor je. Zo blij *O*
Sorry, maar er lijkt geen enkele mogelijkheid te zijn dit bericht te editten.
Maar ik ben zo blij voor je *O*
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk weekend gehad samen met MBM <3
Zo fijn om zelfs stomweg wat lekkers voor MBM te maken en gewoon lekker tegen elkaar aan een serie kijken.
En gelijk een goede test met hoe hij hier in huis rolt en waar nog wat aangepast moet worden, maar ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is in ons oude kleine huisje, met dank aan mijn vader. :)

En je merkt ook gelijk hoe belangrijk het is dat je echt moet opletten waar je alles neer zet/legt. :o
Daar moet ik nog even aan wennen. :P

Voor MBM was het wel intens en vermoeiend. 2 maanden weinig prikkels en nu ineens heel veel.
Dus hij ligt nu lekker te snurken.

Ook ik ben een beetje (voldaan) moe, ook voor mij was het een klein beetje spannend. ;)

Maar al bij al, een geslaagd weekend!
 
Heerlijk weekend gehad samen met MBM <3
Zo fijn om zelfs stomweg wat lekkers voor MBM te maken en gewoon lekker tegen elkaar aan een serie kijken.
En gelijk een goede test met hoe hij hier in huis rolt en waar nog wat aangepast moet worden, maar ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is in ons oude kleine huisje, met dank aan mijn vader. :)

En je merkt ook gelijk hoe belangrijk het is dat je echt moet opletten waar je alles neer zet/legt. :o
Daar moet ik nog even aan wennen. :P

Voor MBM was het wel intens en vermoeiend. 2 maanden weinig prikkels en nu ineens heel veel.
Dus hij ligt nu lekker te snurken.

Ook ik ben een beetje (voldaan) moe, ook voor mij was het een klein beetje spannend. ;)

Maar al bij al, een geslaagd weekend!
Goed te horen/lezen. Ga hier mee door! Succes in de komende weken en maanden!
 
MBM is weer terug in Goes na een geweldig weekend, lekker thuis met MGG.

Nu wel gesloopt en moe, was een heel rare ervaring na 8 weken geleden zo plotseling uit het dagelijks leven gerukt te zijn weer eens thuis te zijn.

Morgen gaat het programma weer lopen hier en ik wil dan klaar zijn om er weer keihard tegenaan te gaan, ik heb de afgelopen dagen tenslotte weer gemerkt waar ik het allemaal voor doe ;)

Morgen tussendoor hier en daar weer meer !! :)
Weer een week om bij te komen :Y*O*
 
Heerlijk weekend gehad samen met MBM <3
Zo fijn om zelfs stomweg wat lekkers voor MBM te maken en gewoon lekker tegen elkaar aan een serie kijken.
En gelijk een goede test met hoe hij hier in huis rolt en waar nog wat aangepast moet worden, maar ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is in ons oude kleine huisje, met dank aan mijn vader. :)

En je merkt ook gelijk hoe belangrijk het is dat je echt moet opletten waar je alles neer zet/legt. :o
Daar moet ik nog even aan wennen. :P

Voor MBM was het wel intens en vermoeiend. 2 maanden weinig prikkels en nu ineens heel veel.
Dus hij ligt nu lekker te snurken.

Ook ik ben een beetje (voldaan) moe, ook voor mij was het een klein beetje spannend. ;)

Maar al bij al, een geslaagd weekend!
Weer een week om bij te komen :Y*O*
 
:^ Dat merk ik hier idd ook wel.


Ik heb een aantal verwondingen opgelopen die op zich 1 voor 1 wel vaker voorkomen, maar zoveel op zich eigenlijk allemaal levensbedreigende verwoningen in 1 lijf.....dat is toch wel apart. Gelukkig gaat t allemaal de goede kant op :)
Heb je trouwens al een patent aangevraagd??
Ik heb zo'n vermoeden dat jij over een paar jaar in wat medische boeken komt te staan🤔

Hoe lap je iemand op die overal tegelijk opgelapt moet worden?
Raadpleeg pagina 80..


MBM is weer terug in Goes na een geweldig weekend, lekker thuis met MGG.

Nu wel gesloopt en moe, was een heel rare ervaring na 8 weken geleden zo plotseling uit het dagelijks leven gerukt te zijn weer eens thuis te zijn.

Morgen gaat het programma weer lopen hier en ik wil dan klaar zijn om er weer keihard tegenaan te gaan, ik heb de afgelopen dagen tenslotte weer gemerkt waar ik het allemaal voor doe ;)

Morgen tussendoor hier en daar weer meer !! :)

Echt super kerel, zal je een flinke boost hebben gegeven..

Heerlijk weekend gehad samen met MBM <3
Zo fijn om zelfs stomweg wat lekkers voor MBM te maken en gewoon lekker tegen elkaar aan een serie kijken.
En gelijk een goede test met hoe hij hier in huis rolt en waar nog wat aangepast moet worden, maar ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is in ons oude kleine huisje, met dank aan mijn vader. :)

En je merkt ook gelijk hoe belangrijk het is dat je echt moet opletten waar je alles neer zet/legt. :o
Daar moet ik nog even aan wennen. :P

Voor MBM was het wel intens en vermoeiend. 2 maanden weinig prikkels en nu ineens heel veel.
Dus hij ligt nu lekker te snurken.

Ook ik ben een beetje (voldaan) moe, ook voor mij was het een klein beetje spannend. ;)

Maar al bij al, een geslaagd weekend!

Dit is voor jou zeker ook wel wat meer rust hebben opgeleverd zeker..
Wellicht is 'rust' niet helemaal het goede woord, maar je zult de context wel begrijpen.







Soms zijn er gewoon niet de juiste woorden voor een gebeurtenis 🤷
 
Heerlijk weekend gehad samen met MBM <3
Zo fijn om zelfs stomweg wat lekkers voor MBM te maken en gewoon lekker tegen elkaar aan een serie kijken.
En gelijk een goede test met hoe hij hier in huis rolt en waar nog wat aangepast moet worden, maar ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is in ons oude kleine huisje, met dank aan mijn vader. :)

En je merkt ook gelijk hoe belangrijk het is dat je echt moet opletten waar je alles neer zet/legt. :o
Daar moet ik nog even aan wennen. :P

Voor MBM was het wel intens en vermoeiend. 2 maanden weinig prikkels en nu ineens heel veel.
Dus hij ligt nu lekker te snurken.

Ook ik ben een beetje (voldaan) moe, ook voor mij was het een klein beetje spannend. ;)

Maar al bij al, een geslaagd weekend!
Dan merk je pas hoe belangrijk het is om bij elkaar te kunnen zijn. Je kunt niets voor automatisch aannemen. Fijn dat jullie samen konden zijn.
 
Dit is voor jou zeker ook wel wat meer rust hebben opgeleverd zeker..
Wellicht is 'rust' niet helemaal het goede woord, maar je zult de context wel begrijpen.







Soms zijn er gewoon niet de juiste woorden voor een gebeurtenis 🤷
Ja en nee.:)
Elke "overstap"is wel even een momentje. Van IC naar MC.
Van MC naar Kliniek. Van Kliniek naar weekend huis.
Elke keer is dat "euforisch"want enorme stappen vooruit en een teken dat hij hard vooruit gaat.
Maar op de achtergrond ook een beetje "spannend" (voor mij dan) want de mensen die hem helpen/in de gaten houden wordt steeds minder.
Van 24/7 bewaking met verpleging,camera's en monitoren naar alleen ik hier thuis.
En na een maand gaat hij het wel/niet overleven moet die bezorgdheid nog een klein beetje slijten.

Maar de euforie voert de boventoon hoor. ;)
Want het gaat allemaal goed en we hebben van dit weekend genoten. *O*
 
Van 24/7 bewaking met verpleging,camera's en monitoren naar alleen ik hier thuis.
En na een maand gaat hij het wel/niet overleven moet die bezorgdheid nog een klein beetje slijten.

Maar de euforie voert de boventoon hoor. ;)
Want het gaat allemaal goed en we hebben van dit weekend genoten. *O*
Dit is wel een dingetje, dit kan je lang achtervolgen. Ook voor jou is begeleiding nu belangrijk.
 
Ja en nee.:)
Elke "overstap"is wel even een momentje. Van IC naar MC.
Van MC naar Kliniek. Van Kliniek naar weekend huis.
Elke keer is dat "euforisch"want enorme stappen vooruit en een teken dat hij hard vooruit gaat.
Maar op de achtergrond ook een beetje "spannend" (voor mij dan) want de mensen die hem helpen/in de gaten houden wordt steeds minder.
Van 24/7 bewaking met verpleging,camera's en monitoren naar alleen ik hier thuis.
En na een maand gaat hij het wel/niet overleven moet die bezorgdheid nog een klein beetje slijten.

Maar de euforie voert de boventoon hoor. ;)
Want het gaat allemaal goed en we hebben van dit weekend genoten. *O*
hou je taai samen en hou vol. 50 jaar geleden een zelfde soort klapper gemaakt, toen was de medische wetenschap nog niet zo ver maar ik heb het overleeft met anderhalf jaar revalidatie.
 
Weinig updates geweest vandaag.
Deze week zijn m'n dagen anders gevuld. nl tot de nok toe vol, zo ongeveer.
En rond 17.00uur kwam MGG binnen en dan gaan we natuurlijk ook niet M-Fen ;)

VAndaag vroeg m'n ftp of ik in was voor wat nieuws ?
Jahoor, ben benieuwd.

Kwam ie aan met allerlei krukken, okselkrukken, looprekken en
Krukken met beugel onderarm gaat niet, teveel littekens waar t dan op drukt.
Okselkrukken...littekens aortaoperatie, dat gaat ook niet.
Looprek....geprobeerd, maar vind ik niks.
Rollator...... Ik loop dus sinds vandaag kleine stukjes met een rollator !!
En ik loop stabiel genoeg dat ik m mee mocht nemen naar mn kamer en er zelf mee mag oefenen.
Ftp vind ook dat ik snel ga in m'n revalidatie maar denkt dat ik het aan kan.
Dus toen MGG er was nog een stukje show gelopen O-) maar al met al was in bek af.
Vandaag eerst in t zwembad gelopen, daarna oefenen met rollator en nog stukje voor MGG.
En voor de ontspanning tussendoor 2 x een uur geslapen ;)

Al met al.... nu alsnog weer bak af, ga zo lekker s m'n oogjes dicht doen ;)
 
Weinig updates geweest vandaag.
Deze week zijn m'n dagen anders gevuld. nl tot de nok toe vol, zo ongeveer.
En rond 17.00uur kwam MGG binnen en dan gaan we natuurlijk ook niet M-Fen ;)

VAndaag vroeg m'n ftp of ik in was voor wat nieuws ?
Jahoor, ben benieuwd.

Kwam ie aan met allerlei krukken, okselkrukken, looprekken en
Krukken met beugel onderarm gaat niet, teveel littekens waar t dan op drukt.
Okselkrukken...littekens aortaoperatie, dat gaat ook niet.
Looprek....geprobeerd, maar vind ik niks.
Rollator...... Ik loop dus sinds vandaag kleine stukjes met een rollator !!
En ik loop stabiel genoeg dat ik m mee mocht nemen naar mn kamer en er zelf mee mag oefenen.
Ftp vind ook dat ik snel ga in m'n revalidatie maar denkt dat ik het aan kan.
Dus toen MGG er was nog een stukje show gelopen O-) maar al met al was in bek af.
Vandaag eerst in t zwembad gelopen, daarna oefenen met rollator en nog stukje voor MGG.
En voor de ontspanning tussendoor 2 x een uur geslapen ;)

Al met al.... nu alsnog weer bak af, ga zo lekker s m'n oogjes dicht doen ;)
Maak ik even van de gelegenheid gebruik om je dadelijk een goede nachtrust te wensen!
(Voor MGM natuurlijk ook)
Zijn toch flinke mijlpalen die er bereikt zijn vandaag.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan