Zwaar ongeval MeanBlueMan

Zo, ff druk met werk en een motortripje en ik kan meteen 70 pagina's bijlezen. Twee avonden mee zoet geweest.
Geweldig om te zien hoe je voorruit gaat en de wilskracht die je laat zien!
Bedenk je ook dat als het een keer tegenvalt in het revalideren: als het kut gaat is dat omdat je graag voorruit wil. Als het nooit kut gaat wil je ook niet hard genoeg beter worden. Tegenvallertjes horen er bij en je kunt ze zien als ijkpunt hoe ver je al bent gekomen. Dat geeft je weer energie voor de volgende stap. Zo teruglezend heb je dit onderdeel van de revalidatie nu aardig onder de knie.
Ook goed om te lezen dat je heel veel kunt genieten en óók daarvoor de tijd neemt.

Mooi ook om te zien wat een tips iedereen heeft op eetgebied. Er zit heel wat kennis op mf!
En ja van uit mijn professie kan ik zeggen: ontbijtspek kun je veilig rauw eten, het is wel knetterzout dus niet te veel. Persoonlijk vind ik het gebakken veel lekkerder.
 
Ze zeggen dat het eerste herstel altijd vlug gaat en dat de curve daarna afvlakt, dit allemaal zo lezende zit je nog lang niet in de afvlakking *O* goed teken 👍
 
Ik had het je al verteld, dat het écht geen kleinigheidje was.
Maar jij hebt die eerste maand niet veel mee gekregen en geen besef gehad hoe erg het allemaal was.
Om dat vandaag van de tweede chirurg weer te horen lijkt me toch ook weer confronterend.
Anderzijds, je bent zoń beetje uit de dood herrezen en gaat alleen maar vooruit. *O*Ik ben supertrots op je!
Met andere woorden, hij is niet alleen
G Mod maar ook nog een Jezus figuur geworden.

Als hij z'n baard maar niet laat staan nu. :+
 
Zeeuwse bolus mag ook O-)
Laatste en enige keer dat ik een echte Zeeuwse Bolus heb gegeten was na een MF ritje in Zeeland. Kreeg helaas na afloop nog wel een "naheffing" voor mijn kiezen van € 270,- -O- . Ritje ging iets harder dan ik zelf wilde. Maar ja, onbekend in Zeeland, in de middle of nowhere en wilde de groep niet kwijtraken dus dan maar aanpikken. Was een wijze en dure les ;). En gaat me niet nog een keer gebeuren.
Was van plan om Zeeland te mijden (is ook veel te ver weg incl saaie snelwegkilometers), maar wil in dit geval een uitzondering maken :). Mits droog, aangename temperatuur, etc etc :P.
 
Anderzijds, je bent zoń beetje uit de dood herrezen en gaat alleen maar vooruit. *O*
Dat somt wel een beetje deze 155 pagina's op, ja.

Ik ben maar een "af en toe" meelezer, maar wat een ongelooflijk indrukwekkend verhaal.
Over de kracht van de MF gemeenschap, van één man, en van dé vrouw naast hem, gesteund door haar vader.
En waar dat allemaal toe leidt. Je zou het iin boekvorm kunnen uitgeven en daar je welverdiende vakantie van betalen, mocht de schadevergoeding tegenvallen.
Zo mooi om te lezen dat ik hier en daar een traantje weggepinkt heb, zelfs al ken ik jullie niet - gewoon geraakt.

Misschien pas je ook gewoon makkelijker door het oog van de naald, als je zo ongeveer alles gebroken hebt wat er te breken valt???
 
Ik ben nu alleen t weekend thuis en heb dan de hele week al flink mijn best gedaan, dan vind ik t wel fijn om even t weekend bij te komen van een lange werkweek ;)

IK hou van presteren, maar ben geen uitslover O-) ;)
240731115_1190639464760661_1540141949127955000_n.jpg


;)
 
hahaha. Maar het zal toch ook geweldig zijn om daar weer te zijn, in de positie om dat gemekker weer over zich heen te krijgen.
Dat is precies waar hij met het hele team om zich heen naartoe werkt...
Rare humor hebben die mannen, zonder snor:+
 
Ik had het je al verteld, dat het écht geen kleinigheidje was.
Maar jij hebt die eerste maand niet veel mee gekregen en geen besef gehad hoe erg het allemaal was.
Om dat vandaag van de tweede chirurg weer te horen lijkt me toch ook weer confronterend.
Anderzijds, je bent zoń beetje uit de dood herrezen en gaat alleen maar vooruit. *O*Ik ben supertrots op je!
het Paasfeest wordt voortaan gevierd op de dag dat @MeanBlueMan ontwaakte uit zijn coma..... dat was/is een echte herrijzenis :+ *O*
 
Laatst bewerkt:
Laatste en enige keer dat ik een echte Zeeuwse Bolus heb gegeten was na een MF ritje in Zeeland. Kreeg helaas na afloop nog wel een "naheffing" voor mijn kiezen van € 270,- -O- . Ritje ging iets harder dan ik zelf wilde. Maar ja, onbekend in Zeeland, in de middle of nowhere en wilde de groep niet kwijtraken dus dan maar aanpikken. Was een wijze en dure les ;). En gaat me niet nog een keer gebeuren.
Was van plan om Zeeland te mijden (is ook veel te ver weg incl saaie snelwegkilometers), maar wil in dit geval een uitzondering maken :). Mits droog, aangename temperatuur, etc etc :P.
Dat is zuur geld.
Hier vast wat info voor de volgende rit.
Een goeie ritvoorbereiding aangaande het gebied waar je wilt rijden kan veel geld schelen.

 
Die laatste heeft idd nooit in t echt bestaan ,)

Maar t grotere probleem zou worden: Wie gaat er bij mij in de bak ? ;)
Collega uit ENN (en stille meelezer) hier, bied me vrijwillig aan hoor! Wát een verhaal. Blij te lezen hoe je er nu bij staatlooptligthangtzitbeweegt.. *O*
 
Ik heb vandaag een dikke vette mctasty gehaald voor m, aangezien we laat terug waren uit het UZA en eten gemist hadden. :P
Die heeft hij ook wel verdiend na deze erg vermoeiende dag.
Het was nogal chaotisch. :X

In Goes zit ook echt een fastfoodwalhalla. KFC,MCD,Burger King, New york pizza, de beertjes,
Allemaal bij elkaar.

Het is dat het net te ver is voor MBM om er met de rolstoel naartoe te rollen, anders ging dat gewicht gauw omhoog. _O-
Hebben jullie geen FEBO?
EDF8656F-C593-4A1F-BA33-F7CEEE6AD6A4.jpeg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan