Zwaar ongeval MeanBlueMan

Levende piranha's liggen best wel wat zwaar op de tong hoor.....
Ik heb er nog tussen gezwommen, net als tussen de sidderalen. Al had ik het op dat moment niet in de gaten, dat is mij achteraf pas verteld.....
Hahahahahaha….

_O-
man man man.
 
Ach, als je een Bossche bol op de manier eet zoals het hoort valt dat reuze mee. Dat is natuurlijk niet met mes en vork zoals de meeste doen, maar gewoon met de handjes vast pakken en omdraaien zodat je aan de onderkant kan beginnen met happen. 😉
Ja met mes en vork of andersom eten, supernetjes. Maar dan is hij toch niet lekker meer. Hoe meer je onder zit, des te lekkerder hij is. Wat ook leuk is, is tijdens trakteren op het werk juist te observeren hoe een ander die ene Bossche Bol gênant zit te eten. Puur leedvermaak :Y
 
Ja met mes en vork of andersom eten, supernetjes. Maar dan is hij toch niet lekker meer. Hoe meer je onder zit, des te lekkerder hij is. Wat ook leuk is, is tijdens trakteren op het werk juist te observeren hoe een ander die ene Bossche Bol gênant zit te eten. Puur leedvermaak :Y
En voor wie geen bossche bol wil, tompoucen meenemen })
 
Nou kom ik weer aan met mn voedings adviezen en bemoeienis.
Shakes !! Vooral die met veel fruit , volle yoghurt, havervlokken en eiwit poeder.
Niet van die troep wat je in de winkel kan kopen maar gewoon halve liter yoghurt in de blender, diverse soorten fruit erbij ( niet te veel banaan want die overheerst ) beetje cacao poeder ( is gezond !! ) en drupje honing.
Lading havervlokken er bij in ( geen havermout, gemalen vlokken etc.. gewoon "hele"vlokken )
en om het af te maken 4 scoops eiwit poeder ( liefst smaak loos )

Voor het hele mooie daarna even laten "opstijven"in de vriezer.. 5-10 min later is het een dikke milkshake geworden met een bom aan middelen waar jouw lichaam iets mee kan !

Mocht het je ontbreken aa het een of ander dan geef maar een gil, stuur zo een pakketje met poeder naar een politie agent :)

Je hebt gelijk! Ik ben 35 kilo 'kwijt' na Corona en nierproblemen en probeer alles om weer wat aan te komen. Kom niet boven de 1500kcal per dag. Sinds deze vorige week aan de slag met eiwitpoeder (biologisch uit rijst 80gr eiwit in 100gr poeder) en het lijkt te werken. Daarnaast dagelijks 1 of twee handjes ongezouten notenmix. We gaan de goede kant weer op!
 
Maare @MBM, bijna weer weekend voor je.
Heb je al trek gekregen in een Bosche Bol, Tompoes of Bolus??

Effe lekker met @MGG een gebakkie op peuzelen het weekend 😏
 
Maare @MBM, bijna weer weekend voor je.
Heb je al trek gekregen in een Bosche Bol, Tompoes of Bolus??

Effe lekker met @MGG een gebakkie op peuzelen het weekend 😏

Nee, sterker, ik hou niet van al die zoetigheid, vind r echt niet veel aan. Sla zeker 80% af.


Vandaar dat ik jullie maar even laat begaan, ik post wel weer als ik iets te posten heb ;)
 
Ik moet zelf ook niets van zoetigheid hebben. Meestal geef ik dat soort dingen weg als ik ze op de zaak krijg, die eeuwige paaseieren met chocolade eitjes erin bijvoorbeeld. Die gaan naar de buren met kinderen.
Zij blij, en ik blij er af te zijn. 🙂
Ik maak meestal m'n eigen gerechten, meestal naar oosterse receptuur, maar dan met m'n eigen insteek, lekker pittig. Of lekker italiaans, maar ook dan weer met m'n eigen insteek. Alleen zijn m'n collega's er vaak niet zo van gecharmeerd, vooral niet als ik wat broekhoest heb.. 😃 Kan me de dag niet heugen dat ik aardappels met groente en een stukje vlees gegeten heb, als dat 4 keer per jaar is, is het veel.
Ben meer van het expirimenteren met eten, en het is altijd buitengewoon lekker. En gezond, veel groentes en kruiden.
En met de Moto-GP, is de frietpan m'n maatje, lekker snacken!
 
Nee, sterker, ik hou niet van al die zoetigheid, vind r echt niet veel aan. Sla zeker 80% af.


Vandaar dat ik jullie maar even laat begaan, ik post wel weer als ik iets te posten heb ;)
Je blijft ons steeds weer verbazen.
Een Kapsalonnetje bij de koffie dan?
 
Nee, sterker, ik hou niet van al die zoetigheid, vind r echt niet veel aan. Sla zeker 80% af.


Vandaar dat ik jullie maar even laat begaan, ik post wel weer als ik iets te posten heb ;)
Ben je nu wel weer gewend aan de wereld recht op te zien? Gek dat je lichaam zo snel kan wennen aan een tijdje liggen he?! Bij mij ging na 3 weken op mijn rug liggen ook het licht uit toen ik eigenwijs naar de wc wou "hinkelen"ipv op die gore po stoel te zitten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan