Zwaar ongeval MeanBlueMan

Volgende keer geen Vlammend betoog meer op je kaartje zetten ;)

Er zijn geen gewonden volgens het artikel, dus ik neem aan dat alles oke is. @MeanBlueMan zal er wel zo zijn redenen voor hebben om hier niets te melden. Druk met trainen en bezoek of zo.. of moe (een ontruiming is waarschijnlijk best een aanslag als je patient bent) of een dagje geen zin... Dat mag allemaal. Uiteindelijk is hij geen publiek bezit. ;)

Heel soms...heel even voelt het soms een beetje alsof ik 'verplicht' ben hier iets te posten.

Maar dat staat in geen enkele verhouding tot de enorme steun die ik heb gehad en nog heb aan dit topic !!!!
En ook dat linkje naar het topic waarin mijn zijspan werd gebouwd.....dat zijn toch voorbeelden van wat simpele internetcontacten voor een enorme waarde kunnen hebben. Het zijn maar pixels op een scherm...maar toch.

En als ik aan die publieke druk gewend begin te raken word ik misschien wel minister president ofzo.... O-)
 
Volgende keer geen Vlammend betoog meer op je kaartje zetten ;)

Er zijn geen gewonden volgens het artikel, dus ik neem aan dat alles oke is. @MeanBlueMan zal er wel zo zijn redenen voor hebben om hier niets te melden. Druk met trainen en bezoek of zo.. of moe (een ontruiming is waarschijnlijk best een aanslag als je patient bent) of een dagje geen zin... Dat mag allemaal. Uiteindelijk is hij geen publiek bezit. ;)
🙄🤔

Ondertussen wel MF bezit🤭
 
Damn.... topic ook weer s met weemoed doorgelezen.
Was toch een leuke dag met een fantastisch resultaat. Dat t span goed was bleek wel dat ik zonder enige ervaring er 80 km weer mee naar huis reed.

Veel plezier mee gehad nog, zeker met de (toen nog ) kleintjes in t bakkie ;)

En toch kriebelt t nog steeds een beetje, dat zijspan gedoe. Ook met m'n werk altijd graag die grote zijspan ritten begeleid, zijspanmensen hebben toch net een iets andere kijk op de dagelijkse dingen.
Ja, ze hebben meer laad ruimte om zooi mee te nemen🧐
 
Ik was op weg naar de trainingszaal. Deur gang dicht ? Druk op knop, deur open, ik de gang in.
Einde gangm deur dicht ? Druk op.....hé...? geen knop ? Duw.... deur blijft dicht. Duwduwduw...blijft dicht.
:?
Terug naar andere kant gang, druk op knop...deur blijft dicht. ???
5 minuten staan wachten, toen kwam er iemand aan de andere kant die de deur opende.


Lijkt me niet helemaal correct dat je jezelf kunt opsluiten tijdens een brand ? :X :+
Als je aan de juiste zijde van de brandscheiding zit is er nog niet zoveel aan de hand :+
 
Ik was op weg naar de trainingszaal. Deur gang dicht ? Druk op knop, deur open, ik de gang in.
Einde gangm deur dicht ? Druk op.....hé...? geen knop ? Duw.... deur blijft dicht. Duwduwduw...blijft dicht.
:?
Terug naar andere kant gang, druk op knop...deur blijft dicht. ???
5 minuten staan wachten, toen kwam er iemand aan de andere kant die de deur opende.


Lijkt me niet helemaal correct dat je jezelf kunt opsluiten tijdens een brand ? :X :+
Wellicht stond je in een brandgang?
Maar echt logisch is het niet, je moet ten alle tijden kunnen vluchten..
Mehhhh, je weet hoe het werkt😏
 
Kaartjes komen gelukkig nog binnen ;) Dank !!

En er komen best veel kaarten en pakjes binnen, weet dat ik ze allemaal zie, lees, uitpak en ervan geniet !! het is alleen echt onmogelijk om iedereen er persoonlijk voor te bedanken, het zijn er gewoon teveel.....maar :} :} :}
_O-_O-

Volgend jaar een nieuw topic openen:
@MBM & @MGG gaan verhuizen, hulp gezocht:+
 
Heel soms...heel even voelt het soms een beetje alsof ik 'verplicht' ben hier iets te posten.

Maar dat staat in geen enkele verhouding tot de enorme steun die ik heb gehad en nog heb aan dit topic !!!!
En ook dat linkje naar het topic waarin mijn zijspan werd gebouwd.....dat zijn toch voorbeelden van wat simpele internetcontacten voor een enorme waarde kunnen hebben. Het zijn maar pixels op een scherm...maar toch.
Niets moet hé, we l#llen toch wel verder hier...:Y

En als ik aan die publieke druk gewend begin te raken word ik misschien wel minister president ofzo.... O-)
Mijn stem heb je alvast!!!!
Ik accepteer uiteraard steek penningen, al zal ik mij dat achteraf niet actief kunnen herinneren
 
Heel soms...heel even voelt het soms een beetje alsof ik 'verplicht' ben hier iets te posten.

Maar dat staat in geen enkele verhouding tot de enorme steun die ik heb gehad en nog heb aan dit topic !!!!
En ook dat linkje naar het topic waarin mijn zijspan werd gebouwd.....dat zijn toch voorbeelden van wat simpele internetcontacten voor een enorme waarde kunnen hebben. Het zijn maar pixels op een scherm...maar toch.

En als ik aan die publieke druk gewend begin te raken word ik misschien wel minister president ofzo.... O-)
Minister-president MeanBlueTeflonMan. *O*
 
Heel soms...heel even voelt het soms een beetje alsof ik 'verplicht' ben hier iets te posten.

Maar dat staat in geen enkele verhouding tot de enorme steun die ik heb gehad en nog heb aan dit topic !!!!
En ook dat linkje naar het topic waarin mijn zijspan werd gebouwd.....dat zijn toch voorbeelden van wat simpele internetcontacten voor een enorme waarde kunnen hebben. Het zijn maar pixels op een scherm...maar toch.

En als ik aan die publieke druk gewend begin te raken word ik misschien wel minister president ofzo.... O-)
Natuurlijk ben je dat verplicht; denk je dat wij voor onze lol hele pagina’s vol zitten te posten :+?
 
Heel soms...heel even voelt het soms een beetje alsof ik 'verplicht' ben hier iets te posten.

Maar dat staat in geen enkele verhouding tot de enorme steun die ik heb gehad en nog heb aan dit topic !!!!
En ook dat linkje naar het topic waarin mijn zijspan werd gebouwd.....dat zijn toch voorbeelden van wat simpele internetcontacten voor een enorme waarde kunnen hebben. Het zijn maar pixels op een scherm...maar toch.

En als ik aan die publieke druk gewend begin te raken word ik misschien wel minister president ofzo.... O-)

Je hoeft je echt niet verplicht te voelen hoor maar, een update op z'n tijd mag altijd :Y

Luister even heel goed......ik vind je echt een wereldgozer en heb echt mega bewondering voor je zoals je bezig bent (ook al heb ik je maar 1x ontmoet).

Maar minister president.........dat moet je echt niet willen. Dat is zoiets als moderator x 50 :+
 
Goed plan, op zich is dit het ideale moment voor een staatsgreep...

Met de zo gevreesde M-F knokploeg :? 8)7_O-


Nederland is er wel aan toe, we hebben nu de boel een tijdje terug eruit gegooid om de puinhoop die ze ervan gemaakt hadden om nu erachter te komen dat we niets beters hebben en nu gaan we de weggegooide rotzooi weer oprapen en terug installeren. '(

En dan lachen wij de Belgen uit om hun rare politiek ???

Maar dit is off-topic :X
 
Als het goed is zit er een groen breekglaasje naast de deur, als je dat inslaat hoort de deur open te gaan ;)

Nope, dat is dus niet goed hier :X

Ik zal de brandweerinspectiemeneer 's op de hoogte brengen O-) Scheelt dat de deur naar t zwembad wel open was, had ik mijzelf kunnen verzuipen als bescherming tegen de brand _O-
 
Je hoeft je echt niet verplicht te voelen hoor maar, een update op z'n tijd mag altijd :Y

Luister even heel goed......ik vind je echt een wereldgozer en heb echt mega bewondering voor je zoals je bezig bent (ook al heb ik je maar 1x ontmoet).

Maar minister president.........dat moet je echt niet willen. Dat is zoiets als moderator x 50 :+

Dank :)

Ach, moderator en politieagent is al vrijwel hetzelfde.... ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan