Zwaar ongeval MeanBlueMan

Het was een fantastisch kado voor mij, nieuwe luidsprekerset. 😍
( en natuurlijk ook een beetje voor zichzelf :+)

Ik ben er ook superblij mee en het klinkt fantastisch! Gelukkig hebben we geen buren 😇


Aansluiten was gelijk een goede training voor hem. Alleen moet hij wel even nadenken als hij op de grond gaat liggen zonder iemand in de buurt en dan pas bedenken hoe hij weer van de vloer af komt :') Gelukkig vond ik hem gewoon weer op de bank toen ik thuis kwam. Vraag mij wel af hoe lang hij daar over gedaan heeft. Eigenwijze vlerk.
Effe een paar snoertjes aansluiten is wel het minste wat hij voor je kan doen toch? "Kleine" moeite. O-)
 
Drie uur of niet je hebt toch even gedaan.
Hoe simpel zo'n klusje ook lijkt.*O*
Helemaal niet simpel B| :X

Maar dat komt ook door de spaghetti die ik er zelf van had gemaakt :+

En dan op de grond liggend terwijl je je linker arm niet kunt gebruiken/moet ontzien. Maar de voldoening is er :Y



Het was een fantastisch kado voor mij, nieuwe luidsprekerset. 😍
( en natuurlijk ook een beetje voor zichzelf :+)

Ik ben er ook superblij mee en het klinkt fantastisch! Gelukkig hebben we geen buren 😇


Aansluiten was gelijk een goede training voor hem. Alleen moet hij wel even nadenken als hij op de grond gaat liggen zonder iemand in de buurt en dan pas bedenken hoe hij weer van de vloer af komt :') Gelukkig vond ik hem gewoon weer op de bank toen ik thuis kwam. Vraag mij wel af hoe lang hij daar over gedaan heeft. Eigenwijze vlerk.

MGG houd van muziek maar onze luidsprekers waren 30 jaar oude goedkope samenraapsels met allemaal verschillende klanken.
13e maand gebruikt om wat fatsoenlijks te kopen. *D

Dat was wel een dingetje jah...had ik even niet over nagedacht. Naar beneden ging goed, dankzij de zwaartekracht.
Lang :X :+
 
Het was een fantastisch kado voor mij, nieuwe luidsprekerset. 😍
( en natuurlijk ook een beetje voor zichzelf :+)

Ik ben er ook superblij mee en het klinkt fantastisch! Gelukkig hebben we geen buren 😇


Aansluiten was gelijk een goede training voor hem. Alleen moet hij wel even nadenken als hij op de grond gaat liggen zonder iemand in de buurt en dan pas bedenken hoe hij weer van de vloer af komt :') Gelukkig vond ik hem gewoon weer op de bank toen ik thuis kwam. Vraag mij wel af hoe lang hij daar over gedaan heeft. Eigenwijze vlerk.
Eigenwijs MBM?

Geloof ik niks van :+
 
Aansluiten was gelijk een goede training voor hem. Alleen moet hij wel even nadenken als hij op de grond gaat liggen zonder iemand in de buurt en dan pas bedenken hoe hij weer van de vloer af komt :') Gelukkig vond ik hem gewoon weer op de bank toen ik thuis kwam. Vraag mij wel af hoe lang hij daar over gedaan heeft. Eigenwijze vlerk.
_O-_O-

Het blijft een pliesie man hé🤫🤪
Hopelijk kan MBM de kleine lettertjes niet lezen

Edit MBM: @Tcat dat kan ik wel .....
 
Het was een fantastisch kado voor mij, nieuwe luidsprekerset. 😍
( en natuurlijk ook een beetje voor zichzelf :+)

Ik ben er ook superblij mee en het klinkt fantastisch! Gelukkig hebben we geen buren 😇


Aansluiten was gelijk een goede training voor hem. Alleen moet hij wel even nadenken als hij op de grond gaat liggen zonder iemand in de buurt en dan pas bedenken hoe hij weer van de vloer af komt :') Gelukkig vond ik hem gewoon weer op de bank toen ik thuis kwam. Vraag mij wel af hoe lang hij daar over gedaan heeft. Eigenwijze vlerk.
Ach, wat heet eigenwijs.
Als je hem in de rijn gooit en hij stroomt richting Zwitserland, dat is pas eigenwijs. :P
 
Hypertrofische cardiomyophatie kan erfelijk zijn. (Weet ik sinds een sportkeuring waar ze een rechterbundeltakblok ontdekten..)
kijk, weer wat geleerd!
Zo heb ik dus een erfelijke afwijking.. versterkt door schildklier problemen gaf dat nogal rare grafiekjes :)
 
kijk, weer wat geleerd!
Zo heb ik dus een erfelijke afwijking.. versterkt door schildklier problemen gaf dat nogal rare grafiekjes :)
Die rare grafiekjes ken ik ook. Ik kreeg als uitleg "zoek maar eens naar ECG dance op youtube", dan snap je heel makkelijk wat je afwijking is 🙂

Maar dat staat in geen verhouding tot de afgelopen maanden van @MeanBlueMan
 
Ik snap er geen hout van dat ik dit helemaal heb gemist, aankondigingen volg ik niet, maar zal dat toch maar eens gaan doen8)7

Ben gisteren begonnen met lezen en ben nu bij.

Wat een bizarre tijd hebben jullie doorgemaakt en maken jullie nu nog door MBM en MGG.

Ik heb 200 pagina's van angst en hoop, pijn en euforie, maar bovenal wilskracht en liefde, heel veel liefde mogen lezen.

Je hebt behalve een kans om te overleven niks cadeau gekregen Serge, je hebt kei en keihard moeten werken om te kunnen komen waar je nu bent, en je zult nog keihard moeten werken om te komen waar je zijn wilt. Maar die wilskracht heb je, en als je toch wat mist heb je jouw fantastische vrouw die je zal stimuleren of remmen, al naar gelang wat je nodig hebt.

Wat zijn jij en MGG gezegend met elkaar en wat wens ik jullie samen alle goeds.
 
Ik snap er geen hout van dat ik dit helemaal heb gemist, aankondigingen volg ik niet, maar zal dat toch maar eens gaan doen8)7

Ben gisteren begonnen met lezen en ben nu bij.

Wat een bizarre tijd hebben jullie doorgemaakt en maken jullie nu nog door MBM en MGG.

Ik heb 200 pagina's van angst en hoop, pijn en euforie, maar bovenal wilskracht en liefde, heel veel liefde mogen lezen.

Je hebt behalve een kans om te overleven niks cadeau gekregen Serge, je hebt kei en keihard moeten werken om te kunnen komen waar je nu bent, en je zult nog keihard moeten werken om te komen waar je zijn wilt. Maar die wilskracht heb je, en als je toch wat mist heb je jouw fantastische vrouw die je zal stimuleren of remmen, al naar gelang wat je nodig hebt.

Wat zijn jij en MGG gezegend met elkaar en wat wens ik jullie samen alle goeds.
Dan heb je : steunbetuiging MBM waarschijnlijk ook gemist :Y
 
:^

Dat had ik ook, toen ik het topic gevonden had was hij inmiddels al weer bij kennis.

Ik was wel erg blij dat @Duderuud de OP zo goed bijgehouden heeft met de updates, zo kwam ik er wel al snel achter dat er vooruitgang in zat. :}
 
en als je toch wat mist heb je jouw fantastische vrouw die je zal stimuleren of remmen, al naar gelang wat je nodig hebt.

Wat zijn jij en MGG gezegend met elkaar en wat wens ik jullie samen alle goeds.
Dat was een mooie reply, dank :)

En in dat stukje zit zo verschrikkelijk veel waarheid in :}
Ik zou er van alles over kunnen typen, maar dat is, voor mij gewoon een feit.
 
Je zou zeggen, wandelen?
Dan gebeurt er toch niets tot weinig aan lichaamsbeweging?!?!
Schijnbaar wel dus.

Naar wat men mij heeft verteld komt het op mij over dat lopen, lopen, lopen het allerbeste is wat je je lichaam aan kan doen.

Het was een fantastisch kado voor mij, nieuwe luidsprekerset. 😍
( en natuurlijk ook een beetje voor zichzelf :+)

Nice, ik weet dat MBM jaren geleden de oude op wilde gaan knappen, het is dus geen impuls geweest, denk ik :+
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan